Admiral-K Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Hei, jeg oppgraderte og bomma litt på rammen, trodde jeg kunne bruke DDR på DDR2 hk. Må derfor ha ny ram men har fulgt lite med som dere sikkert allerede har forstått på ram og hastigheter. Ser det er mange hastigheter å velge mellom, skal kjøre de i et system med AM2 X2 3800,MSI K9N NEO-F og POV 7800GT. Jeg er usikker på om jeg skal ha 1 eller 2GB, lommeboka har litt å si, men kom gjerne med anbefalinger. Ser for meg å bruke rundt 1400 på 1GB for å kjøpe mer siden, eller litt over 2000 på 2GB. Tips tas imot med stor takk, har allerede hatt en blunder idag.......... Lenke til kommentar
BaronDavid Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 ville kjøpt 2gig med en gang.. har 1gig og skal opgradere, det er ikke nok for dagens spill. kjøp den med hastigheten som hovedkortet har som maks. Corsair er kvalitet! Lenke til kommentar
Caze Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Hvis pris er en faktor, ville jeg kjøpt 1x minnebrikke a 1GB i dag og ventet til de usannsynlig høye prisene går ned til "normalen" igjen med å kjøpe en identisk brikke til (for å senere kjøre dual-channel). Forvent et prisdropp på kanskje 50% innen x tid Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå