jegerenfisk Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Når jeg starter maskinen er noen av blå fargene på pcen rosa.. og noen farger ser ut som om de flyter rundt.. etter en stund pleier d å forsvinne.. Noen som vet hva dette er? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Hei! Hva mener du med "etter en stund"? Fem minutt? Eller umiddelbart i Windows? Er skjermkortet varmt? Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
jegerenfisk Skrevet 21. september 2006 Forfatter Del Skrevet 21. september 2006 Når jeg har vært i win en stund forsvinner det..Når jeg løfter på pcen forsvinner d av og til ..Hvordan sjekker jeg temp på skjerkortet? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Oppstår dette helt fra oppstart av pcen eller oppstart av Windows? Muligens dårlig kontakt med skjermen. Eller skjermkortdrivere? Temperatur står ofte i programvaren til skjermkortdriverene. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
jegerenfisk Skrevet 21. september 2006 Forfatter Del Skrevet 21. september 2006 dårlig kontakt kan godt være årsaken.. Når jeg lukker pcen og åpner den igjen hender d at det er vekke.. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Er pcen ny? Har problemet vært der siden starten? Lenke til kommentar
jegerenfisk Skrevet 21. september 2006 Forfatter Del Skrevet 21. september 2006 (endret) Fikk den i dag.. Har vært der fra 1 gang jeg startet den Endret 21. september 2006 av jegerenfisk Lenke til kommentar
ventle Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 (endret) når blå->rosa er det nesten 100% sikkert at kabelen mellom pc'en og skjermen er synderen. Reklamasjonsgrunn til tusen, kontakt Dell snarest. Endret 22. september 2006 av ventle Lenke til kommentar
jegerenfisk Skrevet 22. september 2006 Forfatter Del Skrevet 22. september 2006 Har sendt mail til dell nå.. Håper eg slipper å sende pcen helt til danmark for at dem skal fikse det.. Har ventet lenge nok på å få pcen.. Lenke til kommentar
jegerenfisk Skrevet 22. september 2006 Forfatter Del Skrevet 22. september 2006 Noen som vet om Dell kommer og fikser problmet eller om jeg må sende inn hele maskinen? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Noen som vet om Dell kommer og fikser problmet eller om jeg må sende inn hele maskinen? 6919272[/snapback] Det er normalt at den skal sendes inn. Dell skal dekke frakten. Lenke til kommentar
jegerenfisk Skrevet 24. september 2006 Forfatter Del Skrevet 24. september 2006 Fikk en mail fra Dell der de ba meg åpne pcen og ta av og på skjermen. Funger no. Tror problemet ble 100% løst. Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Skjermen hos Dell bruker å skru seg av når du legger ned lokket. Dette er for å spare strøm Men noen ganger "henger" det litt, da kan du prøve å ta opp og ned lokket igjen et par ganger. Fint at problemet løste seg for deg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå