SirJames Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 (endret) Får ikke lyd når jeg spiller av DVD på min gamle stasjonære pc. Bildet er som normalt. Har Windows media player. snakket med en fyr som mente windows media player ikke tar alle DVDer...? Når jeg spiller av mp3-filer er det lyd, men ikke på DVD. Noen som vet hva jeg skal gjøre? Endret 21. september 2006 av Jameski Lenke til kommentar
[dR]MiljO Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 (endret) prøv å last ned vlc media player eller no! det fungerer fett Endret 21. september 2006 av [dR]MiljO Lenke til kommentar
SirJames Skrevet 21. september 2006 Forfatter Del Skrevet 21. september 2006 Ja det kan jeg prøve. Ellers.. kan det være noe annet? Lenke til kommentar
flashlass Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 (under forutsetning av at det er snakk om en DVD i dvd-spilleren på pc'en) Er du sikker på at det er en slik lydkabel fra dvdspiller til hovedkort/lydkort ? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 WMP trenger vel codecer for å ta DVD, det følger med for eksempel PowerDVD og WinDVD. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
SirJames Skrevet 23. september 2006 Forfatter Del Skrevet 23. september 2006 Skal teste med vlc media player i første omgang. PCen står hos brodern. Takk for tips. Lenke til kommentar
SirJames Skrevet 23. september 2006 Forfatter Del Skrevet 23. september 2006 vlc media player fungerte utmerket! takk :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå