rofl Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Hei, Vil flytte mest mulig av det jeg har i Ooutlook Express av mail, newsgroups, kontakter, og gjerne også favorittene til Mozilla fra en maskin til en annen, men finnes det noen oppskrift på hvorledes man kan gå frem? Nye maskin kjører Win2k(Sp4), den gamle Win98SE. Rolf Lenke til kommentar
BaronDavid Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 er ikke meldingen lagret på en ekstern server? har ikke outlook men jeg tror det er slik det fungerer. hos telenor eller noe Lenke til kommentar
rofl Skrevet 22. september 2006 Forfatter Del Skrevet 22. september 2006 er ikke meldingen lagret på en ekstern server? har ikke outlook men jeg tror det er slik det fungerer. hos telenor eller noe 6913692[/snapback] Jeg tror nok ikke noen ISP tqr vare på allslags rusk som en bruker mått ha på sin egen pc - det være seg gamle epost meldinger, din liste over epost adresser, dine gamle sendte mail, slettede mail, din epost-kladd og annet rusk som måte ha noe med mail å gjøre. Men det burde jo finnes et hjelpemiddel. Jeg vet det finnes lagret i noen filer nede i mappesystemet, men er ikke så sikker på om det bare er å snuse seg frem til disse og kopiere dem over til en tilsvarende mappe på et annet system. Rolf Lenke til kommentar
zeltex Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 du skal i outlook kunne ta export to file. Der tas i alle fall all mail ut, og en kan sikkert få tatt ut adresseboken og alt. De vil da lagres som filer på disken som du bare kan overføre til den nye pcen. Da er det bare å ta import og velge filene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå