Gozarpz Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Hei!! Kjøpte nylig dette på komplett: PC Sjelden jeg bruker 11k :s, og i det hele tatt få spart opp så mye, har jeg grunn til å angre? Sorry om dette blir en usaklig/feilpostet post. Bare måtte. Takker for respons! Lenke til kommentar
_tHokA_ Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 nei, har vel ikke det? Spørs jo helt hva du skal bruke maskinen til. Skal du bare være på nettet så er det bortkastet penger ja. Er det til spilling og sånne ting så er det ikke en dum PC det der Lenke til kommentar
Fribbern Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 forstod ikke helt. Du har kjøpt det, men du angrer på at du kjøpte det? Har du motat varene enda? Jeg tror du bør ringe inn til komplett og prate med deg. De pleier å være hyggelige og behjelpelig. Lenke til kommentar
Gozarpz Skrevet 21. september 2006 Forfatter Del Skrevet 21. september 2006 (endret) Videoredigering(hobby), bilderedigering(hobby), spill, div En altmuligmaskin. Edit: Jeg har nylig lagt inn orderen. Men får kalde føtter. 11k er ikke noe jeg bruker hver dag.. Endret 21. september 2006 av Gozarpz Lenke til kommentar
_tHokA_ Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Kanskje litt liten disk og lite minne til video og bilde redigering Lenke til kommentar
Gozarpz Skrevet 21. september 2006 Forfatter Del Skrevet 21. september 2006 Det kan jeg evt oppgradere senere Lenke til kommentar
acemaster Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Du trenger ikke å angre nei ! D er en bra maskin det der siden du kjøpte både skjerm og alle andre komponentene for 11k Lenke til kommentar
BorN Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Så du fikk kjøpt PC-en til slutt [dialekt] Trur na PC-n der "sitt som ei kula". Me såg nå på sa testan at skjermkorte haldt godt, at prosessor'n e nåkkå tå d råaste du fer no te dags, å HK mæ Wifi - d e fett! [/dialekt] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå