Gå til innhold

Hjeeeelp Treeenger hjeeelp

Raste

Anbefalte innlegg

HeiHei, Jeg har en Bærbar pc og så lurer jeg på en ting som dere kan sikkert svare på, det er en Bluetooth knapp på Pcen og når jeg trykker på den så står det NO DEVICE, hva betyr det?? Har jeg bluetooth på pcen eller ikke? :cry:

Har Acer Aspire 1640 z

Endret av Raste
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
HeiHei, Jeg har en Bærbar pc og så lurer jeg på en ting som dere kan sikkert svare på, det er en Bluetooth knapp på Pcen og når jeg trykker på den så står det NO DEVICE, hva betyr det?? Har jeg bluetooth på pcen eller ikke? :cry:

Har Acer Aspire 1640 z

6912285[/snapback]

Det er ikke bluetooth på maskinen din. Grunnen til at du har en bluetooth-knapp er at Acer bruker samme chassis på flere modeller, og de gidder ikke å fjerne bluetooth-knappen på maskinene som ikke har bluetooth. De leverer også maskiner der det ser ut som at man har firewire, men det er ingen port under lokket... ;-)

Hvorfor? -For å spare penger. Samme boksen men forskjellig innhold.

-snubbel

Lenke til kommentar

Har Acer Aspire 1640 z

6912285[/snapback]

Hadde en Acer med bluetooth før men driveren for dette var ikkje installert. Du kan jo prøve å laste ned en driver til laptopen fra Acer sine nettsider.

Det er jo også mulig at du har en laptop med knapp men ingen enhet.

Lenke til kommentar
Et bra emnefelt er et emnefelt som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese emnefeltet.

Tråden har et dårlig emnefelt og vil bli stengt deretter. Vennligst les utdraget over fra retningslinjene og netiketten angående dette.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...