Thorvis Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Jeg satt en gang og så på en film på tv. I filmen var det en fyr som åpnet en dør og gikk gjennom. Jeg switcha kanal og på den første kanalen jeg kom til skjedde akkuratt den samme hendelsen bare med en annen skuespiller i en annen film i svart hvitt. Det var litt rart Lenke til kommentar
Thend Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Jeg satt og så på TV en gang, og tenkte: "Den mannen heter Terje". To sekunder senere kom det samme navnet opp på skjermen. 6911977[/snapback] har skjedd med meg og, bare at han, selvsagt, het Gunnar Lenke til kommentar
AlleDager Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Ghost Ship kan for øvrig anbefales. Jeg satt og så på TV en gang, og tenkte: "Den mannen heter Terje". To sekunder senere kom det samme navnet opp på skjermen. 6911977[/snapback] Var vel ikke tilfeldigvis han tjukkingen som spiller tannfé i Fjorlandsreklamen? 6912501[/snapback] Han heter ikke Terje på ordentlig, han heter Roy, og er for øvrig broren til en jeg kjenner. 6913850[/snapback] Han er dør vakt? Lenke til kommentar
AlleDager Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Mest unaturlige jeg har opplevd var vel nå jeg sniffa formfett. Da så jeg ganske mye rart! Lenke til kommentar
Tatt av vinen Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Ghost Ship kan for øvrig anbefales. Jeg satt og så på TV en gang, og tenkte: "Den mannen heter Terje". To sekunder senere kom det samme navnet opp på skjermen. 6911977[/snapback] Var vel ikke tilfeldigvis han tjukkingen som spiller tannfé i Fjorlandsreklamen? 6912501[/snapback] Han heter ikke Terje på ordentlig, han heter Roy, og er for øvrig broren til en jeg kjenner. 6913850[/snapback] Og onkelen til en jeg kjenner. Men det var Roy det var ja.. Lenke til kommentar
joku Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Jeg hadde leitet etter en lapp i dage vis. Hadde leita det i felere tima hver dag uten lykke. Men da jeg satt på sofan idag og skulle leite etter det en siste gang gikk jeg bort til en hylle og tokk den opp... som jeg visste at den lå der. Fikk sånn følelse da jeg satt på sofan at den må være oppe i hyllen. Og jeg hadde leitet etter den der flere gang før. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Det blir vel egentlig ikke mer naturlig, men det virket veldig unaturlig. Jeg og en kompis var oppe i Lofoten, av alle steder, med familien. I en liten båt med påhengsmotor skulle vi ut og fiske. Når vi skulle tilbake igjen tok jeg motoren og kjørte sakte tilbake til rorbua, når vi hadde omtrent 100 meter igjen dukket det oppe en MEGASVÆR hval på venstre side, 2-3 meter unna oss. Den var sikkert 10-15 meter lang. Den gikk under vann ganske fort, og hoppet opp igjen foran oss 10 sekunder etterpå, og så var den ikke til å se mer. Kameraten min fikk et blurry bilde av det med et enganskamera. Tror ikke jeg kommer til å glemme det med det første. Lenke til kommentar
AlleDager Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Det blir vel egentlig ikke mer naturlig, men det virket veldig unaturlig. Jeg og en kompis var oppe i Lofoten, av alle steder, med familien. I en liten båt med påhengsmotor skulle vi ut og fiske. Når vi skulle tilbake igjen tok jeg motoren og kjørte sakte tilbake til rorbua, når vi hadde omtrent 100 meter igjen dukket det oppe en MEGASVÆR hval på venstre side, 2-3 meter unna oss. Den var sikkert 10-15 meter lang. Den gikk under vann ganske fort, og hoppet opp igjen foran oss 10 sekunder etterpå, og så var den ikke til å se mer. Kameraten min fikk et blurry bilde av det med et enganskamera. Tror ikke jeg kommer til å glemme det med det første. 6922242[/snapback] få se bilde a Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Har nok ikke det her. Lenke til kommentar
medlem-102525 Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Det mest unaturlige jeg har opplevd er min kjære synske/varme-hender-venninne. Det er unaturlig at hun tror hun virkelig kan dette. Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 27. september 2006 Forfatter Del Skrevet 27. september 2006 Det blir vel egentlig ikke mer naturlig, men det virket veldig unaturlig. Jeg og en kompis var oppe i Lofoten, av alle steder, med familien. I en liten båt med påhengsmotor skulle vi ut og fiske. Når vi skulle tilbake igjen tok jeg motoren og kjørte sakte tilbake til rorbua, når vi hadde omtrent 100 meter igjen dukket det oppe en MEGASVÆR hval på venstre side, 2-3 meter unna oss. Den var sikkert 10-15 meter lang. Den gikk under vann ganske fort, og hoppet opp igjen foran oss 10 sekunder etterpå, og så var den ikke til å se mer. Kameraten min fikk et blurry bilde av det med et enganskamera. Tror ikke jeg kommer til å glemme det med det første. 6922242[/snapback] hørest spenendes ut. har vel ikke noen mulighet å få tak i bildet ? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Jeg har og opplevdt mange ganger at det følest som jeg har gjort dette før åsso tenker jeg hva den personen sa til meg og det jeg tenkte kom like etter helt i detalj av det jeg tenkte ut av kjeften! 6912294[/snapback] Skjedde meg senest i går. Var sånn at jeg skulle gå igjennom døra, også sa en person det som jeg trodde han ville si. Eller, etterhvert som han sa det så virka det kjent. Skjedd flere ganger. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Det blir vel egentlig ikke mer naturlig, men det virket veldig unaturlig. Jeg og en kompis var oppe i Lofoten, av alle steder, med familien. I en liten båt med påhengsmotor skulle vi ut og fiske. Når vi skulle tilbake igjen tok jeg motoren og kjørte sakte tilbake til rorbua, når vi hadde omtrent 100 meter igjen dukket det oppe en MEGASVÆR hval på venstre side, 2-3 meter unna oss. Den var sikkert 10-15 meter lang. Den gikk under vann ganske fort, og hoppet opp igjen foran oss 10 sekunder etterpå, og så var den ikke til å se mer. Kameraten min fikk et blurry bilde av det med et enganskamera. Tror ikke jeg kommer til å glemme det med det første. 6922242[/snapback] hørest spenendes ut. har vel ikke noen mulighet å få tak i bildet ? 6952608[/snapback] Jeg skal se hva jeg kan gjøre, men da må jeg både få tak i noen med scanner og kameraten min må finne bildet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå