Evil-Duck Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Prøvde å søke men fant ikke lignende tråd, som emnetittel sier, hva er det mest unaturlige du noen gang har sett/opplevd. jeg har for min del sett en scooter komme kjørende på en vei uten sjåfør hva er det mest unaturlige du har opplevd ? Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Helt klart Pepsi Max. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Jeg og en kompis var ute på båt og fisket, så kom det en båt med tyske turister og kjørte sakte forbi. 1 min etterpå snudde vi oss og da var båten borte, den var som et ghostship Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Helt klart Pepsi Max. Skarstad, du er jammen meg en rar skrue, du veit det? Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Ghost Ship kan for øvrig anbefales. Jeg satt og så på TV en gang, og tenkte: "Den mannen heter Terje". To sekunder senere kom det samme navnet opp på skjermen. Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Enig med Skarstad jeg. Pepsi er det mest unaturlige jeg har opplevd. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Ghost Ship kan for øvrig anbefales. Jeg satt og så på TV en gang, og tenkte: "Den mannen heter Terje". To sekunder senere kom det samme navnet opp på skjermen. 6911977[/snapback] Deja-vu, skyldes en liten forsinkelse eller noe deromkring i hjernen Lenke til kommentar
Rippey Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Ghost Ship kan for øvrig anbefales. Jeg satt og så på TV en gang, og tenkte: "Den mannen heter Terje". To sekunder senere kom det samme navnet opp på skjermen. 6911977[/snapback] Deja-vu, skyldes en liten forsinkelse eller noe deromkring i hjernen 6912216[/snapback] Dejavu er noe helt annet. Mest unaturlige jeg har opplevd er kampen på Lerkendal i kveld... Lenke til kommentar
wilai Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Ghost Ship kan for øvrig anbefales. Jeg satt og så på TV en gang, og tenkte: "Den mannen heter Terje". To sekunder senere kom det samme navnet opp på skjermen. 6911977[/snapback] Deja-vu, skyldes en liten forsinkelse eller noe deromkring i hjernen 6912216[/snapback] Dejavu er noe helt annet. Mest unaturlige jeg har opplevd er kampen på Lerkendal i kveld... 6912256[/snapback] Opplevde Deja vu idag (maybe) sa til ei venninnne at vi tapte 5-2 (vi spilte kamp osv) men så vant vi 3-1 blabla men poeng er at 5-2 til sandefjord Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 21. september 2006 Forfatter Del Skrevet 21. september 2006 Jeg har og opplevdt mange ganger at det følest som jeg har gjort dette før åsso tenker jeg hva den personen sa til meg og det jeg tenkte kom like etter helt i detalj av det jeg tenkte ut av kjeften! Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Enig med Skarstad jeg. Pepsi er det mest unaturlige jeg har opplevd. 6912197[/snapback] Pepsi er god, men Pepsi Max derimot. Du har ikke lov til å si noe annet. Fordi jeg sa det. Lenke til kommentar
fompa Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Jeg har og opplevdt mange ganger at det følest som jeg har gjort dette før åsso tenker jeg hva den personen sa til meg og det jeg tenkte kom like etter helt i detalj av det jeg tenkte ut av kjeften! 6912294[/snapback] Samme har skjedd med meg, at jeg "kjenner" meg igjenn på enkelte steder, litt ekkelt... Syns jeg leste for leeenge siden, at det kan bety at man har levd ett liv før..? Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Jeg har og opplevdt mange ganger at det følest som jeg har gjort dette før åsso tenker jeg hva den personen sa til meg og det jeg tenkte kom like etter helt i detalj av det jeg tenkte ut av kjeften! 6912294[/snapback] Samme har skjedd med meg, at jeg "kjenner" meg igjenn på enkelte steder, litt ekkelt... Syns jeg leste for leeenge siden, at det kan bety at man har levd ett liv før..? 6912382[/snapback] Deja Vuu tror jeg det kalles. Er helt vanlig. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Det mest unaturlige jeg har opplevd blir vel skolen. Pepsi max smaker da ikke dritt... Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Det mest unaturlige jeg har opplevd blir vel skolen. Pepsi max smaker da ikke dritt... 6912399[/snapback] Nei, hva smaker det, da? Lenke til kommentar
DNA Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Det mest unaturlige jeg har opplevd blir vel skolen. Pepsi max smaker da ikke dritt... 6912399[/snapback] Nei, hva smaker det, da? 6912420[/snapback] Det smaker pesi uten sukker og tatt bort den svette smaken Lenke til kommentar
Tatt av vinen Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Ghost Ship kan for øvrig anbefales. Jeg satt og så på TV en gang, og tenkte: "Den mannen heter Terje". To sekunder senere kom det samme navnet opp på skjermen. 6911977[/snapback] Var vel ikke tilfeldigvis han tjukkingen som spiller tannfé i Fjorlandsreklamen? Lenke til kommentar
EDB Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Helt klart Pepsi Max. 6911808[/snapback] Word. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 (endret) Jeg har alltid syntes at sannsynlighet er veldig morsomt, selv som liten. Faren min forklarte meg hvor liten sjangs det var å vinne i lotto, så da satt såklart jeg og gjettet lotto-tall hver lørdag sammen med han. Trur dere ikke jeg fikk 7 rette en kveld? Synd jeg ikke faktisk spilte da. Edit: Apropo lotto: Moren min har en fast rekke hun har spilt i mange år, men hun har aldri vunnet noe særlig. Men den ene gangen hun glemte å levere inn kupong vant tallene hennes nesten 40.000. Den er sur. Endret 21. september 2006 av Skurupu Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Ghost Ship kan for øvrig anbefales. Jeg satt og så på TV en gang, og tenkte: "Den mannen heter Terje". To sekunder senere kom det samme navnet opp på skjermen. 6911977[/snapback] Var vel ikke tilfeldigvis han tjukkingen som spiller tannfé i Fjorlandsreklamen? 6912501[/snapback] Han heter ikke Terje på ordentlig, han heter Roy, og er for øvrig broren til en jeg kjenner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå