kattekatt Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 (endret) Noen som kan gi meg noen tilbakemeldinger på min første trance låt? Enjoy - Kattekatt Så kjør på, Gi meg deres meninger =) Endret 31. januar 2007 av kattekatt Lenke til kommentar
embark Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Får ikke lastet den ned. Last den opp et annet sted da. Lenke til kommentar
kattekatt Skrevet 23. september 2006 Forfatter Del Skrevet 23. september 2006 Får ikke lastet den ned. Last den opp et annet sted da. 6921706[/snapback] javel. noen forslag på andre sider? =) Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Får ikke lastet den ned. Last den opp et annet sted da. 6921706[/snapback] javel. noen forslag på andre sider? =) 6922192[/snapback] www.putfile.com www.nrk.no\urort Lenke til kommentar
embark Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 YouSendIt MegaUpload Lenke til kommentar
kattekatt Skrevet 23. september 2006 Forfatter Del Skrevet 23. september 2006 (endret) Vi prøver igjen og håper at denne funker: http://media.putfile.com/Enjoy-42 Endret 15. oktober 2006 av kattekatt Lenke til kommentar
fruity_lars Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Jeg synes sangen var bra. Fint sample og alt mulig. hvis jeg skal si noe jeg ville gjort annerledes, ville det vært å laste ned en hardere kick for å gi litt mer dunk-dunk-lyd. Den du bruker høres veldig standard FL-aktig ut. Lenke til kommentar
hfghjnfgjh Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 (endret) . Endret 2. april 2017 av Midtskog Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 syns den var bra til og være din første trance Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Jeg finner ikke låta... Lenke til kommentar
kattekatt Skrevet 15. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2006 sånn, da skulle det være fikset Lenke til kommentar
Øssa Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 (endret) Hvilke plugins har du brukt til leaden og paden? Fantastisk fin melodi syns jeg Men en heftig bassline hadde gjort seg bra. Endret 16. oktober 2006 av Øssa Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Melodien på starten høres litt urytmisk ut. Er litt støyende (i feilaktighetens navn, ikke sjangeren), mener nå jeg. Men det virker som den går greit under den følgende trommerytmen og trancepadden, så jeg veit ikke helt hva jeg skal tro. Den andre delen av låta begynner litt klønete, men bygger seg raskt opp igjen. Det virker som overgangen her ikke stemmer helt, men nok en gang kan man glemme det når det viser seg at resten stemmer nogenlunde. Den tredje store melodigreia som dukker opp etter 2 minutter virker som bare er der uten noen spesiell grunn. Hovedtemaet dukker opp igjen og gir låta en viss konformitet. Låta mangler retning, virker som det er tre-fire temaer som kommer over i hverandre, minst et par av dem med upassende overganger. Den "støyende" bakgrunnsmelodien fra starten virker desidert mye bedre ved flere gjennomhøringer. Den har en ganske varm følelse over seg. Mulig du kan justere den til å passe takta bedre... Et greit stykke arbeid, uten retning, uten skarpe tenner, men fremdeles ok. Stå på! Lenke til kommentar
Nektard Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 hvorfor i all verden bruker du en melodi basshunter har laget...? Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 hvorfor i all verden bruker du en melodi basshunter har laget...? 7774996[/snapback] Var det jeg også syns å mene Uansett, sangen var dårlig. Ingenting annet å si enn det. Det er ikke ille til å være din første, det er det absolutt ikke - men å bli et fast innslag i mp3-lista mi er den langt ifra. Det fantes overhodet ikke flyt eller tema i sangen, og det hele blei bare et evig stort kaos for min del. Dessuten er det værste jeg veit ubehandla FL-samples, noe kick og bass og ellers alt annet av rytme ga preg av. Var kanskje litt negativ den her, ikke meningen det - men jeg må bare si meningen min. Det var jo din første som du sa, og da "skal" det høres dårlig ut. Men bare stå på, det blir sikkert mye bedre med tiden. Men akkurat denne hører jeg ikke på to ganger. Lenke til kommentar
Rambo116 Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Du har skills.... det var den første sangen du har laget også er den kjempe bra... Lenke til kommentar
kattekatt Skrevet 31. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2007 hvorfor i all verden bruker du en melodi basshunter har laget...? 7774996[/snapback] Det var i såfall ikke meningen, kan du si hvilken sang det er? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå