Rob3rt Skrevet 31. oktober 2002 Del Skrevet 31. oktober 2002 Vi skal arrangere et større lan party i Bergen og nettsidene er ferdig. Lanet skal hete Switch og det eneste domene vi har funnet som er ledig er Switch.as Hvor mye koster det å registrere dette, og hvor gjør man det? Jeg har server som vi kanskje kan bruke. Håper på raske og seriøse svar. På forhånd takk. Mvh Robert <Edit: Skrivefeil.....> [ Denne Melding var redigert av: Robkvi på 2002-10-31 12:47 ] Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 31. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2002 Ser at WebDeal har et tilbud på 399,- pr. år. Noen som har erfaringer med dem, eller andre? Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 31. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2002 Ser ikke at det er uten hosting, men med 40mb.. Finner ingen som tilbyr uten lagringsplass, altså at man har det på egen server, hvordan vil det fungere? Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 31. oktober 2002 Del Skrevet 31. oktober 2002 mulighens domeneshop.no har et tilbud du kan bruke. Lenke til kommentar
zn00ker Skrevet 31. oktober 2002 Del Skrevet 31. oktober 2002 Se på BKMedia kanskje det er no å satse på. [Edit: Fiksa litt på linken :smile:] _________________ Forumet beste side finner du her. [ Denne Melding var redigert av: zn00ker på 2002-10-31 15:12 ] Lenke til kommentar
Haaland Skrevet 31. oktober 2002 Del Skrevet 31. oktober 2002 Har nettopp kjøpt domene selv (riktignok .biz), og jeg kjøpte det på http://www.register.com, og det fungerte/fungerer veldig greit. Jeg betalte 600 kr for to år uten noe hosting eller noe. Betaling skjer med VISA. Etterpå stilte jeg inn hvilken IP serveren min står på, og morgenen etterpå virket domenet fint. Du får tilgang til et kontrollpanel, der du kan stille inn IP og mye mer akkurat når du vil, har bare brukt det en gang, og husker ikke alt det kunne brukes til. PS: Det finnes helt sikkert billigere alternativ, men jeg vet ikke om noen... :sad: Lenke til kommentar
Wintermuthe Skrevet 31. oktober 2002 Del Skrevet 31. oktober 2002 http://www.domeneshop.no er kåret til Norges billigste (DinSide tror jeg). Jeg har flere domener her samt hosting og er utrolig fornøyd med både tjenestene og supporten. Anbefales på det varmeste! Lenke til kommentar
NoNamed Skrevet 31. oktober 2002 Del Skrevet 31. oktober 2002 ingen slår http://www.cliche.dk skal du bare html basert side koster det deg 1kr i mnd + domeneavgift.... hvorfor det er så billig vet jeg ikke noen i klassen min har det og det funker visst bra...jeg kjøpte et jeg og for 2 dager siden vet ikke helt om de har as da Lenke til kommentar
supersmalltalk Skrevet 1. november 2002 Del Skrevet 1. november 2002 Hei. Cliche.dj ser ut å være en kanon plass! Har bestemt for å kjøpe meg domene der nå. Utenom det har jeg hatt domeneshop.no .com domene en stund, og har veldig god erfaring med dem. Dette var da kun DNS, ikke webhotell. Mvh Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå