Gå til innhold

Viva Piñata Special Edition Announced


MindTooth

Anbefalte innlegg

When the highly-anticipated “Viva Piñata” video game for the Xbox 360™ hits store shelves this November, kids and adults can break into the two-disc Special Edition “Viva Piñata”™ Xbox 360 game with added bonuses for the whole family to enjoy. The Special Edition game, available for a limited time, will include playable demos of the season’s hottest family-friendly titles and an episode from the “Viva Piñata” animated series.

 

TeamXbox: Viva Piñata Special Edition Announced

 

Dette er virkelig et spill jeg gleder meg til :D Denne skal i samlingen...

 

Birger :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er spillet basert på serien, eller serien basert på spillet? Noen som vet?

6912233[/snapback]

 

Spillet er basert på en tegneserie for barn, ja.

6912255[/snapback]

 

Trudde det var en sånn " Nå lager vi franchise dere!"- greie jeg (altså spill og serie i samme slengen, "ring no folk som kan lage serie")... Sånn at barna ser på serien og blir Piñata- gale og løper ut og kjøper spill og stæsj.... (Litt sånn pokémon- stil)

Lenke til kommentar

Eg er ikkje heilt sikker på kva det er, men det er eit eller anna med dette spelet som gjer at eg gleder meg voldomst. Vil faktisk gå så langt som å seie at dette kan vere det spelet eg ser mest fram til av dei komande konsollspela.

 

Trudde det var en sånn " Nå lager vi franchise dere!"- greie jeg (altså spill og serie i samme slengen, "ring no folk som kan lage serie")...

Det er dette inntrykket eg og har fått.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ
Er spillet basert på serien, eller serien basert på spillet? Noen som vet?

6912233[/snapback]

Rare tenkte vel ut idèen, så fikk de med seg 4Kids for å lage tegneserien - så dette kan bli et skikkelig merchandise-helvete ;)
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...