Gavekort Skrevet 1. august 2007 Rapporter Del Skrevet 1. august 2007 +/- morsomt bilde, men kanskje litt vanskelig for noen å forstå(?) + kort og grei signatur - lite fargebruk Totalt: 5/10 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 2. august 2007 Rapporter Del Skrevet 2. august 2007 Bob_mafia +- specs i signaturen er jo ikke så kult men så har jeg 3dmark i min så jeg kan jo ikke trekke deg + morsomt tips for dem som er villig til å spise piss i tilfelle det er lø +har heller ikke noe bil - har bedre camera en meg 7.5 Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 3. august 2007 Rapporter Del Skrevet 3. august 2007 Gunfreak19: - SOAK? Har jeg interesse av det? NJET. - 3mark05? Hva FAEN? + Ah, dvd'er, sånne har jeg hørt om. + Du bruker svart. + Fin skrift. 5/10. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 3. august 2007 Rapporter Del Skrevet 3. august 2007 Uchiha Meget stilren signatur. Mellomrommet føles litt påtvunget, men helhetsinntrykket forblir behaget. Fin skrifttype og sikre farger. Rød skrift understreker primærnøkkelen for å forstå hva signaturen din betyr. Svart skrift utdyper det hele og satt i sammenheng gir alt mening. Morsom situasjon blir beskrevet i signatur. Trass i litt tannløs stil, er tross alt innholdet understreket og det er antakelig det viktigste. 8/10 Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 3. august 2007 Rapporter Del Skrevet 3. august 2007 (endret) Cun: -Farger. -Linker. -Noe uklart budskap i teksten. -+Humor, men ikke min stil. +Tykk, svart skrift 4/10 Endret 3. august 2007 av Snabben Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 3. august 2007 Rapporter Del Skrevet 3. august 2007 Kan ikke du vennligst forklare litt mer utdypende? Ditt svar ga meg absolutt ingenting. Snabben Ingen formattering på tekst, ikke nødvendigvis et minus, men ikke et pluss heller. Innholdet er kanskje viktigst, og formatteringen er holdt nede pga det, kan jeg tenke meg. Et artig lite poeng i innholdet, selv om jeg ikke nødvendigvis er enig i budskapet. Kort og konsis signatur er bra for å fremme poenget. Likevel litt kjedelig. 7/10 Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 3. august 2007 Rapporter Del Skrevet 3. august 2007 Cun var veldig flink å utdype seg, har ikke sett noen gjøre det så bra før. Do not rate min. Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 3. august 2007 Rapporter Del Skrevet 3. august 2007 (endret) Nå er signaturen din mye finere Cun. Så, alt det jeg sa forrige gang + farger som matcher avataren. =) 9/10 edit: Doh, jeg mente selvsagt å skrive signatur i stedet for avatar. Endret 4. august 2007 av Tiamin Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 3. august 2007 Rapporter Del Skrevet 3. august 2007 Vurder signatur, ikke avatar. Ikke vurder meg. Lenke til kommentar
Mountain Skrevet 3. august 2007 Rapporter Del Skrevet 3. august 2007 (endret) cun er mester i dette Ikke vurder meg. Endret 3. august 2007 av Narrie Lenke til kommentar
Mountain Skrevet 4. august 2007 Rapporter Del Skrevet 4. august 2007 (endret) Cun + Fargene (brun og lysebrun) i signaturen matcher avataren. + Linker som eg e interresert i, eg skal faktisk registrere meg på YMDB, liker last.fm. + Du får fram i sig at du er interresert i Musikk og Film, både med linker til film/musikk og til filmprosjekt. + Fet skrift fremhever signaturen. +/- Er det signaturen eller filmprosjektet som er oppdatert 26. juni? - Eg forsto ikke humoren med teksten på første linjen. 9/10 Var dette litt mer utdypende forklart? Endret 4. august 2007 av Narrie Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 4. august 2007 Rapporter Del Skrevet 4. august 2007 +/- Er det signaturen eller filmprosjektet som er oppdatert 26. juni? Var dette litt mer utdypende forklart? 9207859[/snapback] Det står "Trymskvida 2000: Oppdatert 26. juni" I tillegg er det en link på "Oppdatert 26. juni" som leder direkte til den siste oppdateringen. Det var godt og utdypende forklart, takk Ikke vurder meg. Lenke til kommentar
jahas Skrevet 4. august 2007 Rapporter Del Skrevet 4. august 2007 Hva synes dere om min? Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 4. august 2007 Rapporter Del Skrevet 4. august 2007 Hva synes dere om min? 9208020[/snapback] Det er en uskreven lov i denne tråden som sier at du må vurdere den forrige vurderbare brukerens signatur før du kan få din egen vurdert. Gjør det, så kan noen sikkert vurdere din Kommenter moderering i PM, ikke i tråden. Lenke til kommentar
Mountain Skrevet 4. august 2007 Rapporter Del Skrevet 4. august 2007 Du må altså vurdere min Lenke til kommentar
jahas Skrevet 4. august 2007 Rapporter Del Skrevet 4. august 2007 Du må altså vurdere min 9208705[/snapback] Brukbar, men det blir litt mye dødplass. Kommer ikke inn på hurtiglinken. Fine farger 3,5/10 Lenke til kommentar
Mountain Skrevet 4. august 2007 Rapporter Del Skrevet 4. august 2007 (endret) jj_89 - Din signatur inneholder bare hvor mye advarsel du har på Diskusjon.no, etter ------ hvordan eg tolker det. - hvor mange % advarsel du har, interesserer meg ikke. - Så avslutter du med et "jeje", som ikke sier meg så veldig. - Den er rett og slett veldig kjedelig. +/- Som sagt, er det hvor mange % du har her på diskusjon.no, så er ikke du den som oppfører seg best, her på forumet. Du har kanskje bare bomma litt på noen innlegg eller noe. Eg prøver ikke å være uhøffelig, eg bare vurderer en signatur etter min mening. +/- Du bruker standard blå farge, ikke minus, men heller ikke et pluss. + Eg lo litt inni meg når eg leste hva som stod i din signatur, den var bare litt festlig og overaskende. 2/10 Edit: Takk for at du vurderte min signatur. Endret 4. august 2007 av Narrie Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 5. august 2007 Rapporter Del Skrevet 5. august 2007 Narrie: + Du har midtstilt, noe som gjør det lettere å lese signaturen. + Fine farger og du har heller ingen feilstaving, noe jeg ser ofte til. + Fin skrift. + Klare farger, og en ganske så ryddig signatur. Ja, 10/10. Lenke til kommentar
Mountain Skrevet 5. august 2007 Rapporter Del Skrevet 5. august 2007 Tusen takk for en at du liker signaturen min Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 5. august 2007 Rapporter Del Skrevet 5. august 2007 Mmm, ingen årsak. Rate me. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå