Groening Skrevet 3. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2007 (endret) Tee_C: - alt for rotete - for mye på hver linje - for liten skift - linkene har så veldig mange -/+ du har ny avatar 2/10 Endret 3. juli 2007 av rawen100 Lenke til kommentar
Tinmar Skrevet 3. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2007 rawen100: + Sitater + Forskjellige farger gjør det lettere å skille dem - Vekker ikke helt den store oppsikten Totalt: 6/10, en helt grei signatur, men ikke den beste jeg har sett. Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 3. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2007 Tinmar: Grei nok signatur -litt kjedelig -originalfargene +morsomt sitat eller hva det nå var. +/- Gamertag? vet ikk ehva det er men sikkert noe kukt 5/10 Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476 Skrevet 4. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2007 Dernel: Fargerik og iøyenfallende. Litt vanskelig å lese noen deler av den. Teit at du "reklamerer" for Firefox. 7/10 Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 4. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2007 -Luffe Kjedelig innhold, kjedelige farger, kjedelig oppsett, og dessuten tror jeg det mangel et komma på hver linje... Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 4. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2007 Kontorstol: Schizofrenisk søvnmangel er bare tull, og interesserer ikke meg. Gary-filmene er greie nok, dog litt lame med The Movies filmer, at de er laget i det spillet er ikke akkurat et kvalitetsstempel. Sistelinjen er grei nok. Stort pluss for arial som font. 6/10. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 5. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2007 -Kiman- : +Hjertet var veldig fint!! - Tm? Ingen får lov til å bruke det..? (Snakker Ego..?) Totalt: Veldig fin, men TM, står det der for at ingen kan ta det? Ego..? TM trakk ned 2 karakterer. Enkel, fint med midstilt. Karakter: 7/10 Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 5. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2007 10/10 Jeg elsker Homer Simpson og The Simpsons, og geniale sitater. Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 5. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2007 Uchiha: Linje 1: okey? skjønte ikke Linje 2: Teit at det er på engelsk Linje 3: Samme som min Linje 4: Hæ? 3/10 Lenke til kommentar
☀ ❄ Skrevet 6. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2007 Uchiha:Linje 1: okey? skjønte ikke Linje 2: Teit at det er på engelsk Linje 3: Samme som min Linje 4: Hæ? 3/10 9013576[/snapback] Dernel: Du trenger ikke å trekke ned selv om du ikke forstår det, det kan jo være at det har en dyp mening eller særskilt personlig betydning for ham, som du ikke skjønner. Ang. din: Første linje: Artig sitat, men litt vanskelig å lese. Andre linje: Forstår ikke helt noen sammenheng eller hva du forsøker å uttrykke, eller om det er et sitat. Jeg opplever det som veslevoksent eller barnslig, men det er vanskelig å bedømme uten å vite hvor du har det fra og hvorfor du har det der. Tredje linje: Synes egentlig at både BF2-statistikken din og en link til Firefox er unødvendig i en signatur, men om du poster veldig mye på en BF2-del av Gamer-forumet, og om du er korsfarer for Firefox er det jo for så vidt greit. Fjerde linje: Fair enough, men synes du burde fjerne den delen etter hvert. Generelt: Synes fargene blir litt skjærende, selv om de står i stil med avataren din. Én ting du evt. kan gjøre er å endre hva som har hvilken farge, slik at fargeposisjonene blir i synk. med avataren, men personlig ville jeg syntes det var best om alt hadde én farge. Alt i alt ville jeg likt den best om du tok vekk andre til fjerde linje, og bare satt igjen med "ordtaket". På skala: 4/10 Når det gjelder min egen signatur er jeg mest interessert i hva folk tenker om den, altså assosierer med den/tenker når de ser den. Lenke til kommentar
Furyfax Skrevet 6. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2007 Nysgjerrig om noen skjønner min signatur.. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 6. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2007 Er det ASCII koder? Er forøvrig usikker på hva jeg synes som signaturen din. Hvis du først skal ha koder så kan du likegodt bruke binær synes jeg. Men slutt linjen var litt morsom. 4.5/10 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 6. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2007 (endret) Lstor: Linje 1) + Grei nok.. Totalt: Kjedelig, standardfarge, Ikke go' setning heller.. :S Karakter: 2/10 DU MÅ VURDERE DEM SOM ER OVER DEG!! Grr.. Nooby folk som ikke kan trådens regler..!! Endret 6. juli 2007 av Slettet-3t93k9 Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 6. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2007 JonasKS: Fin signatur generelt sett, men liker ikke Simpsons så godt. Dessuten er ikke det de beste sitatene 6/10 Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 6. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2007 Genial liten signatur om en sang som tydeligvis påvirket mange personer. 9/10 Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 7. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2007 To ord som virkelig får fram meningen med de 2 ordene. 9/10 Lenke til kommentar
Nyttnavn2013 Skrevet 7. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2007 Lightningwolf kult sitat, men litt kjedelig, Alt er orginalt og det er litt tomt.. 5\10 Lenke til kommentar
Joney Skrevet 7. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2007 Martiin Grei signatur med en del linker. Kansje litt rotete fargevalg. 5,5/10 Lenke til kommentar
Mrfluesikring Skrevet 7. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2007 Joney: Du linker til Ribozyme i to linjer. Kjedelig band for min del. Så er det masse farger av noter, ser bare stygt ut. Også avslutter du det hele med et teit utsagn. 1/10 - beklager Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 7. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2007 skinnbanken: Skjønnte den ikke helt jeg. Kanskje fordi jeg er trøtt eller rett og slett dårlig i engelsk? 2/10 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå