Gå til innhold

Få din signatur vurdert!


Dotten

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-3t93k9

VURDER KONTOR STOL OG HOLTEN

 

NB: IKKE MEG!!

 

EVENT: Du MÅ Vurdere den over deg. Eller så forsvinner en ut av "vurderings-lista" hele tiden..

Endret av Slettet-3t93k9
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341
Captain Ødegård:

 

Ikke så altfor mye signatur der, kunne vært puttet i profilen din. Siden som ble linket til var forøvrig ganske treig.

 

5/10

8936159[/snapback]

sant, dog den linken er universal. bruker den på anythingbutipod, her, iaudiophile, head-fi etc, så mer nøytralt enn å velge en sig.

 

 

Holten: De underlinjede ordene virker mer som linker enn de som faktisk er det xD Også ganske tilfeldig innhold i signaturen. Ikke fan av "kjærlighetserklæringer" i signaturer etc heller. 3/10

Lenke til kommentar
PingvinKnut: Litt merkelig avatar med stygge farger. Både venstrestilt og høyrestilt blir helt feil og grått og svart:(

 

2/10

8948992[/snapback]

 

Næmmen så fine farger, regnbue! Pent og midstilt, skjønte ikke noe av linken, sitatet er helt sant, men kanskje litt for typisk.

 

Pga utseendet og lengde 10/10

 

Edit: mulig skrivefeil? *Asshole*

Noen som vil vurdere min splitter nye signatur? Kan godt ta meg for linkeløs, men jeg har ikke noen fancy greier som dere å linke til :p

Endret av Maj7
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Acolyt3:

 

Linje 1) + Genialt sitat fra Jack Sparrow.

Linje 2) + Gjør det ryddig, men skulle heller hatt det på linje 3, og "im a pirate.." på linje 2, siden bgge har med Pirater å gjøre.

Linje 3) + sitat.

Linje 4) + 1. - For nettleseren.. Neida... Synes ikke man behøver alle de linkene, og de fleste vei alle fra før av..

 

Totalt: + for fargeskifte. + For Høyrestilt. +/- for linker.

 

Karakter: 7/10

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...