Comprade Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 JonasKS: For det første. Den hail Orresnei-tingen stammer fra SO. Orresnei, en moderator fant ut at han ville ta over verden eller noe, så han ba brukere om å poste hail Orresnei i signaturene deres. Det var noe sånt i allefall Over til vurderinga: + Homer er best! - ikke så bra sitater. 7/10 Lenke til kommentar
Joney Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Comprade Grei signatur, synes kansje den var litt rotete. Du burde holde deg til samme skriftstørrelse. 6/10 Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Ganske kjedelig faktisk. Litt najs med de notene da. 3/10 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Comprade, takk. VURDER Acolyt3 !! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Comprade, takk. Du har bare fiska her etter noen som Endelig likte signaturen din? Dagens lille nedtur ^^ VURDER Acolyt3 !! Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Acolyt3 + PotC -Venstrestillt -Grønn -Litt kjedelig innhold 3/10 Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Kontorstol 1.linje Jaok, grei info. Men kunne gjort den litt mer attrativ sa resten av verden ogsa klikket pa den 2. linje hvorfor er det sann "gammel film"-effekt? kunne ogsa gjort denne linjen mer spennende for a fa flere til a klikke pa den 3. linje nei, ikke _enda_ et klisje ordtak? generelt + ikke-bla-farge 4/10 Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 ståle: +farger - litt rotete men ganske fin signatur med linker 8/10 Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 (endret) Eivicious: 1. Linje: Jeg er ingen fan av fotball. 2. Linje: Jeg tror også denne omhandler fotball, noe jeg ikke er noen fan av. 3. og 4. Linje: Jeg er en stor fan av Grand Theft Auto, og glder meg stort til fireren. Dette sammen med det faktum at jeg ikke synes fargene gjorde seg helt sammen gjør at vi ender på en 6-er, av 10, og her er det gutta hos Rockstar som drar hele lasset. Endret 10. juni 2007 av Bruckiania Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Bruckiania: Selve signaturen er fin, bra stilmessig. Link til dvdprofiler og sånt er jo bra om folk lurer på hva du ser på, men ellers er det bare litt smårandom skrift. Ikke ille. Godt den ikke er flashete med 5-6 forskjellige farger. 7/10 Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Nyhus: Det ser noe rotete ut med "Min musikksamling" og "Last.fm" i kursiv, men eller er den fint satt opp. Den standard blåfargen er ikke direkte attraktiv, men heller ikke stygg. Linje nummer 1 og 2, som begge tydeligvis er sitater fra sangene til bandet linjene linker til, er dessverre ikke kjente. Det er heller ikke bandene, er jeg redd. I "Min musikksamling" så forventet jeg å se både Finntroll og Thyrfing, men nei... jeg må nok trekke det i karakteren. "Last.fm" er flott, og det er morsomt å se på andres musikksmak, noe man forsåvidt også kan se i den forrige linken. Uansett så synes jeg Last.fm-link er digg. Siste linje er nok ett sitat fra Nyhus' favoritt sang, eller artist. Dessverre kjenner jeg ikke til dette sitatet heller. 7.5/10 Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Stikkordet er The Project Hate Ikke vurder meg. Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Cutthroat Bill + Fint innhold, gode linker. + Fine farger - Kunne hatt farge på skillene mellom linkene 7/10.. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 (endret) Gissan: Skikkelig skrytesignatur (og det er kult!), med mye herlig fotoutstyr. + Behagelig fargevalg (ikke noen skrikende signatur) + Fotografering - Ingen linker - Jeg er Nikon-mann Jeg skal ikke være så kjip at den siste der trekker særlig ned, og jeg gir deg en samlet karakter på 8 av 10 Edit: Kommentar til vurderingen av min signatur; Den bolden har jeg ikke lagt merke til før nå. Må være en bug Men den forblir midtstilt Endret 11. juni 2007 av OML Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 OML + Fin struktur + Gode linker + Fine farger - Ikke noe spesiellt. Du kunne ha unngått bold på den første streken.. Ellers tror jeg høyrestilling ville ha fungert veldig bra.. 9,9/10! Lenke til kommentar
Speik Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 (endret) Gissan + Fine, behagelige farger + God oppbygning og struktur + Fotoutstyr er alltid moro, er hobbyfotograf selv:D For å få maks-score kreves litt mer, kanskje en morsom link eller sitat. 8/10! Endret 11. juni 2007 av Speik Lenke til kommentar
Groening Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 (endret) +/- link til andre tråder - kjedelig sitat - forstår ikke siste linje 2/10 Endret 11. juni 2007 av rawen100 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 (endret) Comprade, takk. Du har bare fiska her etter noen som Endelig likte signaturen din? Dagens lille nedtur ^^ .. Vitsen..?! Rawen100: Kan ikke se signatur i denne modusen.. Vent.. Linje1)+Man får vite hva signaturen handler om. Linje2)+Fargeskifte - Godt sitat. Linje3)+------------"-------------- Generelt: Helt Ok signatur.. ' Karakter: 5/10 Endret 11. juni 2007 av Slettet-3t93k9 Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 (endret) Jeg har bare ett lite spørsmål angående signatur, Er det bar hos meg signaturen min er én linje "for lang"? Som på bildet. Eventuelt hvordan fikser jeg det? *ikke vurder meg* Edit: Det virker som det er normalt nå.. Endret 11. juni 2007 av Cerb89 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå