Ståle Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 + ordtak fra en av de bedre filmene i POTC trilogien (selv om den egentlig ikke var sa bra allikevell) + pirate +++++++ Opera + gode linker + prikker mellom tingene istedenfor kjedelige streker (sec jeg skal stjele de fra deg) 10/10 Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Ståle +Fint oppsett +Vestrestilt +Ryddig -Ikke særlig spennende -Ordinære farger +/- Merkelig smiley 7/10 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor JFM +Ingen -Mislykket forsøk på å være morsom -Irriterende farger -Bryr meg ikke om oppsettet på PCen din, og dessuten står det i "Min maskinvare" i brukerinformasjonen din. -Jeg er verken din bror eller søster. 2/10 siden jeg er gla Lenke til kommentar
Groening Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 +/- du sier du har Schizofrenisk søvnmangel - likte ikke filmene + greit nok sitat 3/10 Lenke til kommentar
edge Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Greie sitater, og avataren din er en graboid. Greit nok, fine farger, men du kan prøve å endre farge på den linken Ellers ryddig og pent. Du får 8/10 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Fint oppsett. Linje 1)Fint sitat. Linje 2)Gjør det ryddig. Linje 3) Linje 4) Last.FM har alle, så det gir jeg minus på. Ellers greit. 5/10 Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Jeg har ikke Last.fm... Joda homer er najs, men det blir kjedelig med bare hans sitater. 3/10 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Jeg snakka ikke til deg.. Jeg skrev om Edge.. Ber om ny vurdering.. Du skriver ikke mer en ant homer en "Najs, men kjedelig med kun hans sitater".. ^^ Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Acolyt3: Veldig bra signatur. Ryddig og pen! 9/10 ----- JonasKS: Grei nok signatur. Men blir litt ensformig med bare sitater fra Homer. Kanskje putte inn noe annet slik at signaturen blir litt mer spennende. 6/10 Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Jeg snakka ikke til deg.. Jeg skrev om Edge.. Ber om ny vurdering.. Du skriver ikke mer en ant homer en "Najs, men kjedelig med kun hans sitater".. ^^ 8815515[/snapback] Det er det eneste jeg kan si om din signatur som er konstruktivt. Og hvorfor skal du få ny vurdering? Du sa forresten at alle har last.fm, men jeg har ikke det så det ble litt feil, derfor sa jeg det VURDER FROZZO!! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 (endret) Ah.. Skjønte ikke det... VURDER FROZZO!! Endret 8. juni 2007 av Slettet-3t93k9 Lenke til kommentar
LeLiLa Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 @ froZZo - Samma farge hele veien - Unyttig info om maskinen din - Video man må være registrert/over 18 for å se + En video med Cascada 2/10 Sier lite om deg og hva du er interresert i, savner også et fint sitat... Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Gotzone + For et kult sitat + Linker til en god musikkside, en god designside, og en god OT-Baren topic. Likte signaturen din, fine farger, men jeg synes du heller burde ha svarte linker, istedet for blå. 9/10 Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 VHaakonsen 1. Copyright på en signatur? What the hell? 2. OK. Han er naboen din, hva så? 3. Promoting for ny avatar er jo greit.. Kunne kanskje tatt vekk "her", og heller brukt hele linjen som en link.. Ellers synes jeg fargebruken din er veldig bra. Skrifttype og -størrelse er veldig fin. Bare innholdet jeg ikke synes var noe tess. Ellers, veldig bra. 7/10. Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Gissan: Ingenting å utsette her! Bra kamera også! 8/10 Angående Gotzone sin signatur, så er den 5 linjer... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Acolyt3: +Beste sitatet i filmen, noe som jeg husker godt! +Gjør det ryddig, med en linje tom. + +Kjekke linker. Fargeskifting, +/-. Karakter: 9/10 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 @ JonasKS: 1 Linje: Innledning... ok? 2 Linje: Heh, småmorsomt sitat -Homer. 3 Linje: Mindre morsomt sitat -Homer 4 Linje: Parantesene gjorde det enda mindre morsom enn linje 3... Greie farger, men får en litt "plastic" følelse av den røde fargen og den blå... Også ganske kjedelig med bare sitater fra Homer.. 3,5-4/10 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Lakus: Linje 1) +finfin! Linje 2) -?! Linje 3) +/- Greit nok.. Generelt: Fine farger. Skjønte ikke andre linje.. Trakk ned. Karakter: 5/10 Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 JonasKS: Linje 1: Fin link Linje 2, 3, 4: Geniale quotes fra den alltid like dumme Homer Likte at det var kontrast mellom linken og sitatene. Men på den annen side er den kanskje litt ensformig? 8/10 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Pusur 1993: Linje 1) +Fine linker - sier også litt om interesser. Linje 2) -Kan hende dette er fra en film / ? .. Skjønte den ikke. Linje 3) + Linje 4) + Fikk meg til å le! Generelt: Kjedelige farger. Fint at den skiftet en gang, men kunne hatt noe bedre. Kanskje (?): Linje 1: Blå Linje 2: Grønn Linje 3: blå Linje 4: grønn ? Karakter: 5/10 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå