Lakus Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Velig enkel signatur. Trenger ikke noen fancy farger eller noe ekstra dill. 8/10 Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Lakus En av de bedre signaturer dette, som du har gjort deg flid med. Kule linker, og fine farger og skrift. Minus-poeng fordi siganturen din ser ganske lik ut som mange andre, når det gjeldet dette med farger og oppsett. Og litt minus-poeng fordi den ikke matcher avataren din, som jeg pleier å synes er ganske viktig. Karakter:6/10 Lenke til kommentar
Petoah Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Trevakt: Funky'e piler. Det likte jeg. Er ikke fan av farger i signaturen. Kort og greit... Karakter: 6.5/10 Lenke til kommentar
Erroneous Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Destruktivt innhold.. clean og fin. Er ikke helt enig med at en bør sage opp kristne med motorsag, men fortsatt ikke noen fan av religion generelt. 6/10 Lenke til kommentar
Mad Esc Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Erroneous Den kunne godt vært skrevet på norsk. ex-WoW betyr at du spillte World of Warcraft før? Ikke så veldig interessant. 7/10 Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Mad Esc? Ja hva skal jeg si? 0/10 Lenke til kommentar
Erroneous Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Erroneous Den kunne godt vært skrevet på norsk. ex-WoW betyr at du spillte World of Warcraft før? Ikke så veldig interessant. 7/10 8542409[/snapback] Kan ikke skrive "the Peter Principle" på norsk O.o Skal du gjøre jobben ordentlig kan du google litt. Ikke vurder meg Lenke til kommentar
Mad Esc Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Kan ikke skrive "the Peter Principle" på norsk O.o 8543137[/snapback] Hvorfor ikke? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 @ Thewiz: Fin og oversiktlig uten unødvendig styling. 8/10 Har bytta ut min altfor oppmerksomhetssyke med en litt enklere en. Målet mitt er og etterhvert få en signatur som står i stil med Avataren, noen tips? Lenke til kommentar
LeLiLa Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 (endret) @Lakus: + Bra "sitat" + Fine "symboler" + Kort og godt - litt "trist" farge med den blåe :/ 8,7/10 Endret 5. mai 2007 av TeKoppen92 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 - litt "trist" farge med den blåe :/ Vet ikke helt hvilken farge som vil passe inn Din Signatur: Har endelig slått meg til ro med ordtaket i signaturen din og skjønt det, + Enkel 7/10 Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 (endret) Lakus veldig bra sitat i signaturen og veldig pent og ryddig , men synst liksom ikke signaturen forteller noe om deg på en måte , så vet ikke helt hva jeg skal gi , tror det blir en 6/10 Endret 5. mai 2007 av Evil-Duck Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 (endret) Fargene er enkle, og innholdet er relativt interessant, men jeg synes det blir litt...tamt? Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal si det. 4/10. Endret 5. mai 2007 av Fisker Lenke til kommentar
LeLiLa Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Fargene er enkle, og innholdet er relativt interessant, men jeg synes det blir litt...tamt? Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal si det. 4/10. 8544319[/snapback] Veldig fin signatur Likte særlig den X-en med rød farge! Linken til eXperience greia er sikekrt fordi du er med elns Bloggen din forteller om hverdagen din, hva du liker, hvordan du er osv. Veldig fin signatur med enkle farger, kort og godt og forteller litt om deg :!: 9/10 Eneste minuset er at du kanskje kunne hatt med et sitat Lenke til kommentar
superninja Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Fancy med fargar, heilt grei egentlig ingenting spesielt som eg ikkje likte. 5/10 Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Kan noen vurdere min? Dot, helt grei, standar signatur med et morsomt sitat, 6/10 Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 (endret) Tee_C: Grei signatur med last.fm som jeg aldri klikker på i noen signaturer. Ikke urørt heller forsåvidt. Er enig i at tomatsuppe er godt, men jeg hater den stygge blå fargen fra forumet. Svart er bedre. 7/10 Endret 6. mai 2007 av Newt32 Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Enkel, klare farger som passer til avatar, og greie linker 7/10 Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Sirslask: Masete og uoversiktlig. Merker fort at du har tatt deg en tur innom SO(alle navnene) Morsomme er de da, så derfor blir det ikke slakt. 3/10 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Putt meg i signaturen din så gir jeg deg en tier uten å nøle :!: Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Helt ok signatur, greit med link til blogg og gamertagen din er sikkert interessant for noen, men liker ikke at du bruker kursiv og skriftstørrelsene dine er heller ikke pene. Burde også passe bedre til avataren, selv om det matcher til en viss grad. 3/10. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå