Kjekssjokolade Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Lakus Flott signatur, selv om jeg ikke er så glad i fading og andre farger en rødt og blått i signaturen. Men linker, pen og se på, ryddig, rett og slett en pen signatur. Nytteverdien i linkene kan selvfølgelig diskuteres 8/10 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Kan du sende meg en PM eller noe med en liten guide på hvordan jeg kan midstille, og få fargefading på ting(signatur) Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 /ast.fm bruk en l (L) Så søøøt :wub: den er grei cun's arbeid, last ned og nyt vi har ikke 's pa norsk. For stor skrift iforhold til resten. Kan ga men burde kanskje vaert neders/overst? Uavhengig av kulturell bakgrunn bør det ringe en bjelle når man tenner bål inne i hus mangler punktum, sier meg ikke noe Blir for forvirrende synes jeg. 3/10 Lenke til kommentar
LeLiLa Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Ståle: Fin signatur, men synd den bare hadde 2 farger (med smileyen er det et + da) Så gir deg en 7.5/10 pga. smileyen, hjemmesiden, opera og fargen rød <3 Lenke til kommentar
LeLiLa Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 @ TeKoppen92: Fine farger synes jeg... men skjønte ikke en dritt av det du mente i den... 5/10 8473093[/snapback] Btw, "ønsk i den ene hånden, bæsj/drit i den andre, se hvem som fyller opp først" "snakker av erfaring (altså prøvd det før) NOT som i borat liksom... Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Btw, "ønsk i den ene hånden, bæsj/drit i den andre, se hvem som fyller opp først""snakker av erfaring (altså prøvd det før) NOT som i borat liksom... Ahh! Da skjønte jeg litt bedre Prøver på nytt: @ TeKoppen92: + Godt sagt/skrevet + Borat + Greie farger + Ikke mye styr og mas om signatur - Første linja kan være litt forvirrende - Litt for enkel signatur nesten? 7.5/10 Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Lakus: Linkene, som forsåvidt er laget med en "farge-generator", åpner noe mp3-filer som jeg ikke har lyst eller gidder å laste ned. Da jeg regner med filene inneholder noe av det teksten sier. Ellers er siggen grei og fargerik. 8/10 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Lakus:Linkene, som forsåvidt er laget med en "farge-generator" Ble faktisk først laget for hånd Men så fant jeg en "auto-generator" som du nevnte, og da orka jeg og bytte en rødtone Din er enkel og grei, ser "sammenhengende" ut, med enkle og fine farger. 8/10 Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Lakus: +kule fade effekter -ikke så kule fade effekter -ikke så kule fade effekter +kule fade effekter 5/10 Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Glint: Artig lite rim på engelsk. Lilla farge er i vertfall bedre en standardfargen på forumet. 8/10 Lenke til kommentar
Minus Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 (endret) Newt32: Veldig grei og oversiktelig avatar! Ikke for mye informasjon. Pluss for fine fargekombinasjoner som gjør at den er lett å legge merke til. (Jeg stemte på Batman ) Eneste minus er at på den øverste linja er ikke alle ordene understreket. 9/10! Edit: Siden signaturen nå er endret blir vurderingen det også. 10/10 Endret 26. april 2007 av Minus Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Minus: Innholdet i signaturen din er helt greit. Standard og enkelt, men tviler på at noen vil benytte seg veldig mye av sidene du har linket. Det er ofte kul å linke til dama di sin profil, men synes det er så altfor mange (inkl.deg:>) som har bare en bruker som man er glad i, som har 11 innlegg og som ingen vet hvem er. Fargene i signaturen din er ganske stygge. Krakter:3/10 Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Trevakt Hva skal du med link til egen profil? Dobbel link til bloggen din. Men ellers ryddig og fin. Piler og streker og greier. Kunne kanskje hatt like stor skrift på "trevakt" som på "siste nytt". Ta liten bokstav i blog, så blir det bra, vettu.. 7/10.. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Gissan: Fryktelig bra signatur. Fine, passende farger. Linje 1: Fin farge, link, fine bilder. Linje1: Fin farge, flott visdomsord. Veit ikke om det passer, men "" på sitat blir kanskje mer ryddig? Linje3: Fin fargeblanding, og fine linker. 9/10! "There is no such thing as perfect" - Unknown writer... Lenke til kommentar
Minus Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Må nesten få lov til å kommentere Trevakts innlegg. Hvor mange poster skal en person passere før man "for lov" å linke til profilen? Ikke vurdér meg, Poor Leno er den som skal vurderes! Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 (endret) Poor Leno: Oversiktlig og fin, men likte ikke fargevalget noe særlig. Sitatet var elsk 7.5/10 Endret 29. april 2007 av Comprade Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 (endret) Må nesten få lov til å kommentere Trevakts innlegg.Hvor mange poster skal en person passere før man "for lov" å linke til profilen? Det blir bare for dumt og be kjæresten lage en profil slik at man kan linke til den, for så og aldri bruke den igjen. Det er sånn det ser ut, og det blir for dumt. Ikke vurdér meg, Comprade er den som skal vurderes! Endret 29. april 2007 av Lakus Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 (endret) Comprade: Går i fargene rød, svart, rød, svart som er fine farger som passer i lag. Første linja er fra en gangske genial film som jeg har sett sikkert 3 ganger. Gamertag er alltid greit mellom oss gamere. Info om hvilket spill kan også til tider være nyttig. Team Chrissj.. ikke helt min stil men men. 9/10 Endret 29. april 2007 av Newt32 Lenke til kommentar
Nerf Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Newt32: Kjekke linker, litt "for mye" med de fargene synes jeg. Stemmer selvfølgelig Spiderman. 7/10 Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Jeg liker alle linkene og det som står der, bortsett fra Opera. Siste linjen viser at du er nerd, og det liker vi her på forumet. Jeg ville gjerne hatt den midtstilt, men jeg er ikke helt sikker. Det er noe litt "tamt" over den. 8/10 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå