Bushmills Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Comprade: Ikke noe særlig spennende. 5/10 Lenke til kommentar
Thend Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 To morsomme (vel) sitater. Overflødig PC-beskrivelse som er i profilen uansett. Slitsomme farger. 1/10. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 unge thendrup: I og med det er på engelsk, så antar jeg det er ett sitat. Jeg kan dessverre ikke si fra hvor, men det minner om Haikerens Guide til Galaksen. Morsomt sitat/setning, men litt kort og ikke så altfor spennende signatur. 5/10 Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 veldig fin oversikt savner ikke fargene heller bra jobba 9/10 Lenke til kommentar
fox Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 (endret) svinningen, hvorfor poster du egentlig? Når du har ikke signatur, er jo ikkenoe poeng å poste 0/10 siden du har ingen ting, kan ikke vurdere EDIT; Der lagde du ny signatur Endret 15. april 2007 av Fox Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 (endret) Fox Beklager om jeg er frekk, men jeg er i det minste ærlig Hvorfor beklage? alle er like gamle, bare til ulik tid Jaok? Skjønte ikke den helt. Innholdet du pugger, varer bare en uke. innholdet du forstår, varer evig. Sant. Tegnspråk er gøy! Joa. Ganske ok, de små greiene. Blir kanskje litt teit med at den siste linja er blå, burde kanskje være samme farge som den andre. 4/10 Endret 15. april 2007 av Demille Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Oversiktlig, men ikke særlig spennende. Skjønte heller ikke sitatet, hvis det er det det er. 4/10 Lenke til kommentar
fox Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Demille, du er den første som ikke skjønner det andre setning Første setning, grunnen at jeg beklager er jo at folk klaget før at jeg var brutal spydig og kverulant før i SO5. Derfor Tredje setning fant jeg opp sjølv, ære til meg Siste setning er en link, derfor kan jeg ikke endre farge og sånt ting. Demillie sin signatur; Første setning- javel? Tredje setning- Nokså bra, men teit med tre første ... Fjerde setning- stereotyp på Demille 6/10, vil trekkes opp til 8 lett hvis du fikser ... Lenke til kommentar
DannyVice Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 (endret) Jeg er så dårlig til å svare riktig innlegg. Bra signatur, fin og bra oppsett. 7/10 Endret 15. april 2007 av DannyCool Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Fox: Man kan endre farger på linker jo. Sånn som dette: [color=gray][url=http://www.diskusjon.no/index.php?automodule=blog&blogid=589&][color=gray]...B + logg[/color][/url] Den andre setningen din, jeg skjønner ikke ettersom. "alle er like gamle, bare til ulik tid" Altså, mener du alder, eller til sinns? Om det er alder er det så åpenbart at det blir teit, elns. Om det er til sinns så blir det og bare dumt Jeg aner ikke hvorfor, den falt bare ikke helt i smak. Min første er tatt fra en sang. Veldig meningsfylt...for meg. Elsker sitatet ditt <3 Grei nok linke greie nederst. Hip hop del hadde sikkert vært kos. Kanskje litt "kjedelige" farger, Men det gjør det greit og enkelt. 9/10 mest pga sitat. Lenke til kommentar
Articfare Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Demille, ja, sånn grei signatutur. En link til en blogg, din fm status eller no og at striper er kos, . 5/10 Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Articfare: Mulig jeg driter meg ut, men hadde vært fint med en link på første linje! Til minne om en uheldig fyr - linken - og artikkelen er episk! Veldig bra sak! En informativ melding til slutt! Helt ok det. Jeg gir deg 8/10 Leno Lenke til kommentar
Articfare Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Har oppdatert singnaturen med en link.... IKKE vurder min signatur før jeg har vurdert andre sine. Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 joda.. fin sigg dette enkel og grei 7/10 Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Svenningen gir et godt råd. Jeg lærte det allerede i barnehagen, men kanskje det er noen som ikke har fått det med seg. For de som ikke vet det; når snøen er gul betyr det at noen har tisset på den. Du skal få en 6'er. Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Skjønte ikke helt sitatet. Får følelsen av at ikke hele sto der. Linker er bra. 5/10 Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Comprade: 1. linje: Fint sitat, men skjønte ikke helt meningen med det. 2. linje: Blogg driter jeg egntlig i 3. linje: Litt informasjon om hva du spiller nå, ikke dumt 4. linje: Gears of war har jeg aldri prøvd så egentlig likegjyldig. 6/10 Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Kul gradient med kult sitat/ordtak. Ikke interessert i BF2... 6/10, gradienten er det som trekker opp. Lenke til kommentar
Mad Esc Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Helt grei signatur, selv om den ikke passet helt for meg. Litt i lengste laget kanskje. 10/10 Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Matsemann: + Bra sitat. + Kul link. + Igjen, bra sitat. + Ikke kul, men informativ link. - Lite forskjell på fargene. Lag litt større kontraster 8/10 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå