Kallileo Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Bodybuilder: Det som Mike Katz hadde sagt var litt mye, og også kjedelig lesning. Det lille nederst der i grønn skrift var helt perfekt påfunn etter min mening. Det blir en 6/10 Lakus: Ikke for lang, ikke for kort.. Hvordan får du til den "myke overgangen fra svart til rødt? Hvor mange farger er det? Er bare litt nysjerrig Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Kallileo: Orginal signatur, på den måten at jeg ikke har sett den før. Kanskje litt forvirrende mtp. hva som er link og hva som ikke er det. Den nederste linja ødelegger også litt ordenen, om det er meningen at hver linje skal ha en ny farge. Lenke til kommentar
John-Abruzzi Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 brukbar signatur 7/10 Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Bodybuilder: Hva skal man si.. Brukbar din og ? 5/10 Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 TobzzZ: Simpel og grei, men savner link til til nettsida. 6/10 Lenke til kommentar
Jack_The_Bull Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Hvordan er min signatur da? Takker for svar. Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Du må jo svare på min først da :!: Men jeg kan ta din fordi jeg er i godt humør: Ikke store sakene, det der. Initialer og en link. For all del: IKKE SKRIV AT LINKEN DIN "HETER" LINKEN! Hvis du skjønte no av det da. Fant ikke på noen andre måter å ordlegge meg på. La linken beskrive kort hva som er på sida. Har ikke peiling på hva det kan være, og jeg giddder derfor ikke sjekke det ut. 3/10 Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Comprade - Grei nok, artig sitat fra Simpsons. Fargene krasjer totalt, prøv med svart i stedet for blått? Midtstilt kler ikke signaturen. 4/10 Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Stikk-kont@kten: Skal prøve tipset ditt og se om det ser bedre ut. Takker Din var kul nok den, men likte ikke fargeblandingen midt i sitatet. Bedre med bare en farge 6/10 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Stikk-kont@kten -Signaturen din sa meg absolutt ingenting -Synes den så rotete ut og fargene var nogså misplaserte virket det som. 3/10 (og i tillegg... ingen klager på min lagkamerat Comprade sin signatur ) Lenke til kommentar
Bakke Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Ikke for å være pirkete, men jeg tror din signatur strider med reglene Lakus... https://www.diskusjon.no/index.php?act=SR&f=60#12 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Ikke for å være pirkete, men jeg tror din signatur strider med reglene Lakus... https://www.diskusjon.no/index.php?act=SR&f=60#12 Shhhh! Ikke si det høyt Btw bruker du diskusjon.no standard-temaet? Hardware.no Dynamisk som man må bruke da, da får man utnyttet hele plassen, og signaturen min passer igjen Men hvorfor vurderte du den ikke samtidig? Lenke til kommentar
Bakke Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 (endret) Lakus: Litt uklart å lese med så mange farger på en setning. Men ellers fine sitat, og pluss for linker. Edit: Gidder som regel ikke skrive i denne posten, titter bare innom for å se på (ofte rare) signaturer. Men la bare merke til at din var 5 linjer Endret 14. april 2007 av mhbakke Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 mhbakke Synes du hadde en utrolig kjedelig signatur, to sitater, ingen av dem var noe gode, muligens noe man har sett/lest en plass, noe jeg ikke har gjort. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 mhbakke Synes du hadde en utrolig kjedelig signatur, to sitater, ingen av dem var noe gode, muligens noe man har sett/lest en plass, noe jeg ikke har gjort. 8383931[/snapback] Tja egentlig helt grei denne Kjekssjokolade 5/10 Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 TobzzZ Ganske kjedelig signatur med forumets standard farge. To linjer med litt piler. Leser man linje to ser man med en gang at dette er en WoW spiller. Som er bra på en måte, fordi jeg er gamer, men dårlig på en annen måte fordi jeg ikke spiller WoW. 4/10 Lenke til kommentar
Barely dead Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 (endret) kjedelige sitater 2\10 Edit: da er det fikset Endret 14. april 2007 av JOECAMEL Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Joecamel: Jeg ber deg...: La linkene hete "tord-company" og "360-fan" eller noe lignende istedet! Noen forskjellige farger skader heller ikke. 1/10 Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Hei og hopp! Har mekka litt signatur idag! Noen som kan si noe om den? Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 (endret) Hva med å si noe om min først? btw: den var kul og pen, med bra linker. 9/10 Endret 14. april 2007 av Comprade Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå