Kjekssjokolade Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 daffylaffy Et langt sitat, fra en kroppsbygger tror jeg (uten å vite det sikkert). Likte ikke sitatet, det ahr sikkert noe med at jeg ikke liker kroppsbygning som er på et slikt nivå signaturen og avataren sikter til. Så det er en personlig signatru, kan man vel si, men den gav meg ikke mye. 4/10 Sist jeg postet her ble jeg hengt ut som rasist av en fjortis, håper ikke det skjer igjen nå :!: Lenke til kommentar
John-Abruzzi Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 (endret) daffylaffyEt langt sitat, fra en kroppsbygger tror jeg (uten å vite det sikkert). Likte ikke sitatet, det ahr sikkert noe med at jeg ikke liker kroppsbygning som er på et slikt nivå signaturen og avataren sikter til. Så det er en personlig signatru, kan man vel si, men den gav meg ikke mye. 4/10 Sist jeg postet her ble jeg hengt ut som rasist av en fjortis, håper ikke det skjer igjen nå :!: 8307638[/snapback] RASIST...hehe neida.. Så søøøt :wub: cun's arbeid, last ned og nyt Uavhengig av kulturell bakgrunn bør det ringe en bjelle når man tenner bål inne i hus bra signatur. likte det siste sitatet 7-8/10 Endret 4. april 2007 av daffylaffy Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 (endret) Kan ikke si jeg skjønte den signaturen helt da, men har sikkert noe med trening og muskler og gjøre. Likte den ikke helt, men sigger er jo ikke noe jeg går rundt og irriterer meg over 5/10. Sjekk signaturen min da , likte den så godt at jeg valgte å ikke endre den. Endret 4. april 2007 av -XaHc- Lenke til kommentar
Nerf Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 (endret) Kan ikke si jeg skjønte den signaturen helt da, men har sikkert noe med trening og muskler og gjøre. Likte den ikke helt, men sigger er jo ikke noe jeg går rundt og irriterer meg over 5/10. Sjekk signaturen min da , likte den så godt at jeg valgte å ikke endre den. 8310017[/snapback] *Ingen bilder her, takk* Viser at du vet hva man ikke kan plassere i signatur, selv om den er ganske kjedelig. Den signaturen ble vel ikke "foreslått" av en moderator? 5/10 Endret 4. april 2007 av nerf Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 nerf: Første linja høres ut som noe en lærer ville sagt, ellers bra- 7/10 Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Toska92: +kort +ok farge - ingen punktum -Life is men det er et OK "ordtak" 7/10 Lenke til kommentar
Tbau5 Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 + Link til hjemmeside og Crackspider Ren mtp. farger - Smily Lenke til kommentar
Kallileo Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 (endret) Ståle: +for link til egen hjemmeside(tror jeg, da..) +for Opera(bruker jeg selv) +Fedora(et linux-basert os som jeg ikke har prøvd) +whatpulse(ser tøft ut, men veit ikke hva det er, enda) Den siste var også bra. 8/10 OBS: var litt sein, der ja.... Torinogut: morsom og enkel. men du har tatt feil av oppe og nede. -og venstre, høyre.. Endret 7. april 2007 av Kallileo Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 (endret) Kalileo: Stilig, men på samme tid oversiktlig. Blir kanskje litt for skrikete, men det er bare så vidt. Bra fargevalg. Kunne kanskje skippa de oransje tingene... EDIT: leif EDIT2: At det går ann å glemme karakteren 9/10 Endret 7. april 2007 av Comprade Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Comprade: Simpsons-sitat Gamertag (har deg på friendslist allerede;) ) Fin info, passe menge med skrift og fine farger. Ville revurdert plasseringen av teksten (hvilken rekkefølge) 8/10 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Chris_LoX + Gamertag Stort + for genial setning om Admins 9/10, synes den mangla noe "groove baby" Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Ville revurdert plasseringen av teksten (hvilken rekkefølge) 8/10 8326402[/snapback] Takk, skal gjøre det. Likte sitatet ditt, og det var ikke dynket ned med info heller:P Hvis jeg skulle endret noe må det være at fargevalget var litt kjedelig. La det stikke litt mer ut, så folk legger mer merke til det. 7,5/10 Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Chris_LoX + Gamertag Stort + for genial setning om Admins 9/10, synes den mangla noe "groove baby" 8326540[/snapback] Din er bare sexy da. Digger fargene Signaturen din er for lang da (spank, spank). Det bør du fikse på, før de slemme moderatorene(perserne) tar deg(spartaneren). Fine linker(team chrissj ftw!) og sitater. Du viser über-skillz innenfor nettet nok en gang 9,5/10 Lenke til kommentar
John-Abruzzi Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 liker homer sitat. helt ok signatur egentli. greie farger og oppsett 6/10 Lenke til kommentar
John-Abruzzi Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 bump bump bump....noen som vil vurdere meg eller ? Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 (endret) Merkelig signatur. det er alt jeg kan si. Syns nå hverken den var interresant eller morsom, bortsett fra den siste da :!: 2/10 (sorry mac.) Endret 8. april 2007 av Comprade Lenke til kommentar
John-Abruzzi Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 liker homer sitat. helt ok signatur egentli. greie farger og oppsett 6/10 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 liker homer sitat. helt ok signatur egentli. greie farger og oppsett Har vurdert en annen dude med samme signatur, så det blir trekk, mn takket være den siste komentaren henter du deg litt inn igjen Middels farger og shit. RATING: 6/10 Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 (endret) Lakus, jeg liker signaturen din. Kult med farene, og vhro lang tid brukte du på den!? Edit: Rate 9/10 Endret 8. april 2007 av M.F. Lenke til kommentar
John-Abruzzi Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 hva jeg glor på? signaturen din... 5/10 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå