Gå til innhold

Få din signatur vurdert!

Dotten

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fin signatur dette her, Joney. Skiller seg ut og linker til noe eget og ikke sånn helt vanlige ting som last.fm og google. Den ser fin ut. og notene nederst er prikken på i-en. Du burde lage en anne farge på linkene en blå. Det er så kjedelig.

ønsker en bra vurdering, som er mer en bare en setning og en karakter.

Endret av Gjest
Lenke til kommentar

L4r5

Det var et merkelig sitat, men det funker.

Last.fm går aldri av moten for signatur materiale.

Flott at du setter dem med forskjellige ståpunkter, selve tingene som står altså.

"Cisco Certified Network Associate" just for braggin?

Eneste som trekker ned, er at den totalt sett er ganske gjennomsnittlig og blir litt kjedelig.

Helt grei signatur 6/10 :)

Lenke til kommentar

Kjekssjokolades signatur:

Når vi klikker på "Så søøøt :wub:" så kommer vi til en side, men en masse søte små barn på, koselig i en ellers så travel hverdag.

Også reklamerer han for en annen person, noe som er snilt gjort av han. Og helt til slutt finner vi et visdomsord, om man kan kalle det det. KNALL signatur

Eneste som trekker bitte litt ned, er tamme farger (skal ikke si noe jeg egentlig).

9/10

Endret av Thorsø
Lenke til kommentar
Uavhengig av kulturell bakgrunn bør det ringe en bjelle når man tenner bål inne i hus

Rasist eller :mad:

8280859[/snapback]

Nei er ikke rasist, å du skjønnte ikke helt hva som stod der heller?:

Mennesker som bor i Norge har en kulturell bakgrunn, uavhengig av den skal det ringe en bjelle før man tenner et bål i et hus. Folk fra Uganda har en annen kulturell bakgrunn, mennesker fra Kina har igjen en annen kulturell bakgrunn, uavhengig av sin kulturelle bakgrunn så skal det ringe en bjelle.

Du vurderte ikke min signatur, å bare skrev dette for jeg vurderte signaturen din, ikke helt slik du ser på den kanskje? Ikke nødvendig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...