TeggY Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 (endret) Diverse linker til diverse produkter, og en bil? 5/10, helt grei. Endret 1. mars 2007 av TeggY Lenke til kommentar
edge Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 TeggY Linje 1: Ok. Kult. Linje 2: Såh.. noen er større en Luchy? Kult det og. Linje 3: Eh.. ok? 7/10 Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 edge -Jeg liker ikke midtstilte signaturer... +Greit innhold men noe merkelig slutt 6/10 Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Hjemmeside er ofte kjekt å snoke på. Tipset fungerte ikke på denne laptopen. Enig i det nederste utsagnet. Trekker ikke for skrivefeilen. 7/10 Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Slitsom font. Morsomt innhold. Grei bruk av farger. Litt kjedelig med alt venstrestilt. 6/10 Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Veldig fin signatur, brukernavnet/gamertag på Xbox Live og et sitat eller selvquote. 8/10 Lenke til kommentar
SilentAngel Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 syns min er helt ok.. prøvde å finne på noe morsomt, men med den lille kreative prosenten i meg er ikke det lett så fant på noe annet i stedet.. Syns hu/han som har signaturen: "Uhuu, se på meg, jeg er en signatur" Var så morsom jeg Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 syns min er helt ok.. prøvde å finne på noe morsomt, men med den lille kreative prosenten i meg er ikke det lett så fant på noe annet i stedet.. Syns hu/han som har signaturen: "Uhuu, se på meg, jeg er en signatur" Var så morsom jeg 8108689[/snapback] Unnskyld? Hva skal det innlegget der bety? Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Thewiz Lang sitat som begynner bra men slutter dårlig.. Grønn trekker ned.. Sorry men 3/10 Lenke til kommentar
edge Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Kontorstol: Bob den der. Greit med hjemmeside, ukens tips oppdateres jo en gang i uka, og et vettugt sitat. Men det er noe jeg ikke får til å stemme. 6/10. Thewiz sin synes jeg er fet da. Elsker Die Hard, så 10/10 Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Bruk av justering av noen som helst måte er ikke tillat lenger, derfor er den delen om hvordan man justerer sin signatur skjult. På tide å oppdatere? Lenke til kommentar
Bluesky Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 The_Fire: Kanskje det hadde vært en god ide å flytte underskriften din mer mot midten, evt. til venstre. Ellers er den ho grei 6/10 Lenke til kommentar
SilentAngel Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Unnskyld? Hva skal det innlegget der bety? 8108768[/snapback] Det skal bety at jeg syns signaturen min er helt ok..? Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Woops, vi hoppet vist over noen. edge: Liker sitatet fra Pulp Fiction, men er det virkelig det beste? Hvit tekst = hm... ikke forstår jeg meningen, heller ikke innholdet. Jeg forstår heller ikke K# maj A#. IRC-greie? Last FM er jo altids en klassiker, men litt uorginal. 5/10 Ikke kommenter signaturen min Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Bluesky: Den følesen har jeg hver dag Morsom signatur Bra rim 9/10 Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Uryddig, ikke morsom fotball signatur. Men det står noe der, men på den annen side kunne det like gjerne stått ingenting der. Hvis du virkelig vil ha en karakter på den: 1,3/10 Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Helt ok den. annenhver farge med blått og rødt gjør den oversiktlig. Kudos for det søte barnet, men tilsammen ikke noe WOW!!-type ting. 8/10 Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 + Morsomt sitat av Homer J. Simpson. + Link til hjemmeside - gamertag er ikke noe morsomt, kanskje nyttig, men ikke for meg -hjemmesiden var ikke så intressant 5/10 Lenke til kommentar
edge Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Linje 1. Informativ nok. Du heter Snorre. Linje 2. Informativt igjen. Litt kjedlig da sånt er åpenbart. Linje 3. Helt korrekt! 8/10 Lenke til kommentar
Sindrelol Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Edge: Sitater i signaturen sin liker jeg godt, men hva du mener med andre og tredje linje skjønner jeg virkelig ikke. Last FM sier en del om deg og hvilken musikk du hører på, hvilket er positivt. 5/10 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå