SideburnsKongen Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Matsemann: Morsomt signatur 9/10 Lenke til kommentar
eigan Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Litt rotete, fine farger 7/10 Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Litt liten signatur, men jeg liker fargene. 8/10 Lenke til kommentar
Jan Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Heilt ålreit den. Litt for mange farger for min del, men jeg er GÆRN! 7/10 Lenke til kommentar
edge Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Synes din er en forferdelig rape av et ellers så fint sitat. 2/10 Lenke til kommentar
Almadora Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Hardware er skrevet feil... Resten vet jeg ikke hva er... 7/10 Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Almadora: Ekle farger, mange skrivefeil, rotete og kjedelig. Men det kunne vært verre ... knapt. 2/10 Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Cutthroat Bill: Regner med det er skrivefeil i din signatur også, tror det skal stå every (noe som gir den litt mer mening). Ellers så er du tydeligvis glad i tegneserier og anime. Fargen i signaturen kunne kanskje vært litt friskere, grått ser litt trist ut, spesielt når man liker anime. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 (endret) Aj, det er andre gangen noen minner meg på den skrivefeilen. Fikset den tidligere, men så klarte jeg vist å ødelegge det igjen da jeg skiftet farge i signaturen. Takk for påminnelsen. Prøvde friskere farger tidligere, men det ble for intenst for min smak. Liker gråtoner. Dj_eLmO: Første linjen var jo litt morsom, meg jeg sitter ikke akkurat å gapskratter. Linken er ok om du er interesert i innholdet, noe jeg egentlig ikke er. Og fargene ... ganske standard, men det ser i alle fall ryddig og greit ut. 4/10 Redigert: Fikset en skrivefeil. Endret 12. desember 2006 av Cutthroat Bill Lenke til kommentar
Brian Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Cutthroat Bill: helt grei signatur, kunne kansje hatt litt friskere farge på skrifta kansje, men bedre at det er leselig egentlig. Fint at du har link som forklarer avataren din der. De to øverste linkene virka ikke hos meg, er en bug på mozilla'n min. Men vi sier en 7.5/10 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Brian_N: Signaturen din fungerer nokså greit. 7/10 Lenke til kommentar
M@ggii Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Tråden må jo gå videre... Kan ikke si eg kjønner så mye av din signatur.... 1/10 Lenke til kommentar
Jan Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Haha, her må jeg svare. Finfin start på sitatet, men han har ikke tourettes der. Så er den også noe svær -.-.. Linker er fint. 6/10 Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 (endret) Filmsignatur, det liker man +++ Link til DVD Profiler, med ett godt knippe filmer, av til tider høy kvalitet ++ Link til YMDB ++ (enten er YMDB nede, eller så er PCen min føkka, så jeg får ikke lest lista di, skal ikke bruke det imot deg) Flott sitat fra en flott film ++ Utseende på signaturen er ikke helt fantastisk, sitatet er for stor iforhold til resten. selvom du er interresert i at det er sitatet som skal være i fokus, ser det litt feil ut. Gir deg terningkast 5 jeg. EDIT: Too Late Jan-Erik da, man tråkker ikke på Forest Gump gjør man vell. Jeg trakk litt på smilebåndet, så jeg gir deg en veldig svak 3 av 10. Endret 12. desember 2006 av Bruckiania Lenke til kommentar
EVA 1 Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 My signature will blow yer minds away. Hvad tycks? Lenke til kommentar
Bønne Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 5/10 Helt grei signatur til å bli litt gal i hodet av Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 eewar: En ryddig signatur uten overflødige elementer! Ordet i signaturen linker til en worklog (som er det ordet som er i siggen), hvilket er flott! Den kunne jo så klart vært lenger, men fungerer godt allikevel! Pluss for at den er lite forstyrrende! 8.5/10 Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 (endret) Poor Leno Signaturen din forteller at du er en WoW-spiller, og at du kjører Vista. For så vidt informativt for de det gjelder. 5/10 Endret 23. desember 2006 av T-Solberg Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 T-Solberg: Kloke ord som er brukt til 2 første linjene. Linkene har ikke jeg så mye nytte av, men det er sikkert andre folk der ute som er mer aktuelle enn meg. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 fLeReK: Setningen begynner rart. Ikke så veldig morsomt eller spennende heller for min del. 5/10 fordi det er jul. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå