Gå til innhold

Få din signatur vurdert!

Dotten

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hr Kotelett

Jeg skjønte den ikke helt jeg? :dontgetit:

?/10

7432515[/snapback]

Er et sitat fra Hercules (disney) filmen, de 2 hjelperene til han onde som kommer med det,

som i når hercules ikke drikker opp hele flasken med kuren, da sier han ene når de er redd for at han onde skal få vite at de fucket opp: if he finds out, yes if... if is good.

får håpe det ble litt klarere no :)

skremmende er vel det at jeg lever litt etter an sjøl, visst jeg ikke gjør noe arbeid godt nok så ekke det så gale så lenge noen ikke finner det ut, if... if is good :p

Lenke til kommentar

shizz kebab:

Enten er det skjermen min som fusker, eller så starte signaturen din som sort, også blir den gradvis rød (noe som var litt kult).

Siden jeg ikke liker hip hop spesielt godt, så kan jeg bare si at sitatet i siggen. din trakk ned vurderingen.

6 / 10

Lenke til kommentar
shizz kebab:

Enten er det skjermen min som fusker, eller så starte signaturen din som sort, også blir den gradvis rød (noe som var litt kult).

Siden jeg ikke liker hip hop spesielt godt, så kan jeg bare si at sitatet i siggen. din trakk ned vurderingen.

6 / 10

7441023[/snapback]

Dj_eLmO: Tøft sitat! Skikkelig bra! ^^,

8/10

Lenke til kommentar
Noen som vet hvordan jeg kan legge til en link som dukker opp dersom du trykker et sted på hele sitatet mitt?

7441390[/snapback]

Sett en URL-tag først og sist i siggen! Burde vel funke, tror jeg! En anne mulighet er jo å sette URL-taggen foran og bak hver linje i siggen, og ha samme lenkemålet på alle linjene :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Cutthroat Bill:

Likte øverste linje i signaturen din bedre når du hadde sånn "fade-effekt".

Litt mere farger hadde gjort seg.

4/10

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...