Gjest Skrevet 19. juni 2012 Del Skrevet 19. juni 2012 + opplysende om vedkommende + enkelt og oversiktlig + oransje farge på begynnelsen på hvert av ordene - kanskje det mangler et skikkelig sitat? 7/10 Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 Cob Nobbler Beklager, men den er bare vanelig og kjedelig. Ikke det minste original og altfor liten så der nede i hjørnet er det knapt så man legger merke til den. Pluss for link, men det løfter ikke mye opp. 2/10 (Min er forøvrig helt ny skapt nå for noen minutter siden så den som vurderer den blir den første). Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 (endret) Knakende sprøtt, paranoid og noe ignorant som vanlig. 4/10, though, minus for fargene. Alle poeng for punch. Endret 4. november 2012 av Lycantrophe Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 Tar ikke referansen, men har alltid likt den. Liker den nøytrale fargen. 7/10 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 pluss for linker, minus for stor skrift Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 Tar ikke referansen, men har alltid likt den. Liker den nøytrale fargen. 7/10 Scrub. The road goes ever on. Lenke til kommentar
Staketten Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 (endret) Spørsmål med svar, heilt utan bakgrunnsinformasjon. Originalt, men ikkje vidare noko blekkfang. Kan så vidt takast i samanheng med avatar. 5/10. Det kunne vore langt verre signatur. Endret 6. november 2012 av Staketten Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 du skulle vurdere min . Lenke til kommentar
MilKman' Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 Jeg får vurdere jeg, da Jeg syns det er bittelitt for liten skrift, men fint font og div. Fargen er behagelig å se på. Linkene er ikke til bruk for meg, men jeg kan jo vurdere ut ifra hva andre haded syntes. "Quoten" eller hva jeg skal kalle det, skjønnte jeg ikke. (Det er vel noe jeg ikke har fått med meg) Jeg gir deg 8/10 Lenke til kommentar
kiios Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 hva slags signatur snakkes det om? er det den teksten under nicket? da må jeg bare skrive dette innlegget her for å se min, for jeg har ikke sett den på noen år fordi jeg ikke har vært på diskusjon.no på lang tid Lenke til kommentar
medlem-230551 Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Ingen signatur 0/10 Lenke til kommentar
IkkjeOleJørgen Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Ingen signatur 0/10 4/10 Delvis personlig provoserende signatur, men kan lede til en debatt. Utifra avatar og signatur antar jeg at du er kristen - hvis det ikke er greit å "drepe" av abort så var det også feil med de kristelige korstogene som ødela vår kulturarv ifra vikingtiden den norrøne mytologien. Også har dere stjelt Jóle feiringa vår sadface http://no.wikipedia.org/wiki/J%C3%B3l Lenke til kommentar
geir1234 Skrevet 27. desember 2012 Del Skrevet 27. desember 2012 bra signatrur liker blå fargen! Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 Vanskelig å vurdere uten noen signatur. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 7/10 Ikke noe spesielt med den, men signaturen din gjør akkurat den jobben den trenger så den er ganske god. Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 (endret) Ryddig og informativ signatur. Tallene forteller meg at du er nazist (88), hvilken sexstilling du foretrekker (69), at du røyker ganja (420) og tilber Lucifer (666). 7/10 Endret 11. januar 2013 av Anvlaibar Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 Helt greit signatur egentlig. Det står ikke mye informasjon annet enn lenker, også kan det oppfattes litt rotete. For å gjøre det bedre kunne du også inkludere litt farge, da det kan se grått og kjedelig ut. Siden du har inkludert en lenke som handler om filmer, får du en ekstra + 6/10 (Med andre ord, mye kan forbedres ) Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 13. januar 2013 Del Skrevet 13. januar 2013 Quote har et sitat som var litt kult. Kanskje han fant det på selv, kanskje det er fra en sang. Det vet jeg ikke, men jeg synes altså det var noe kult over det. Lenke til kommentar
Nacalai Skrevet 13. januar 2013 Del Skrevet 13. januar 2013 (endret) 5/10, jeg synes grått passer veldig fint til dikt. Men jeg likte aldeles ikke innholdet i det 6/10, jeg likte at lenkene var midstilt Innholdet intresserer meg ikke så mye. Jeg likte derimot ordet "Flikkaflæng" Endret 13. januar 2013 av nicwillu Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå