1245112654122755325882462 Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Det er 2 år til neste valg, då er ikkje framtida mykje rød lenger. 1/10 Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 5 ord signatur bare passer ikke inn. 5/10 får du siden du har mot til og ha den signaturen Lenke til kommentar
Mr. Melk Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Med den pcen og så mange konsoller som du viser at du har i signaturen din har jeg vanskelig for å tro at du har god nok tid til træning og å ta vare på kroppen! Bare husk å friske opp med litt proteinrik melk imellom de intense gaming sessionene da. 7/10 Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Mr. Melk Morsom signatur som får med til å tenke på en viss reklame... Passer både til brukernavn og avatar. Alltid pluss for ikke å bruke standarfarge og dessuten var denne fargen fin. Til vanelig pleier jeg å ha sansen for midtstilte signaturer, men tror ikke det ville passet her så oppsettet trekker ikke ned. 8/10 Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Poenget med tråder er å vurdere signaturen til brukeren over seg, ikke bare spørre om sin egen. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Signaturen din forklarer egentlig ganske mye, både visuelt og tanker, en "mektig" signatur. Lenke til kommentar
PolarCow Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Signaturen til Kvittering er både vittig og gir et lite hint om at vedkommende kanskje jobber i matvarebutikk. Når man derimot ser på når brukeren har blitt medlem virker det nesten som om man har opprettet bruker kun for signatur-vurdering... Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Polarcow. Link til en utdatert håndballtråd, og en haug andre linker pluss PSN. Ganske standard, gir den 5/10. Lenke til kommentar
TheSoapmaker Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Greit sitat(1), dårlig sitat(2). Likte fargene da. 6/10 Lenke til kommentar
Alpha Centauri Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 TheSoapMaker; interessant og tankevekkende sitat på en litt spesiell måte. 8/10. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Stupebrett: Barnevise/regle frå V for Vendetta. Elskar sitatet sjølv, og det er bra formatert. 7/10. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Alliha Settningen interesserte meg ikke i det hele tatt, men pluss for å bruke svart istedefor standarfarge. Når det gjelder linkene synes jeg vaneligvis at linker gir pluss, men jeg kan ikke fordra nynorsk så hverken den om norsk målungdom eller nynorsktråden interesserte meg det ringeste. Datalagrinsdirektivet har ikke engasjert meg mer enn et part-tre innlegg i en tråd om det her på forumet og last.fm har aldri interessert meg. Dog er oppsettet fint med midtstilt linje og høyre og venstrestilte linker. Fargevalget på settningen og linkene er også fint i kontrast. Det blir litt for lite i nedre linje av settningen med bare et ord og det får oppsettet til å se litt rart ut. Så vurderingen min blir midt på: 5/10 (Forøvrig endrer jeg snart signatur selv så den som vurderer min nå bli den siste til å vurdere så lenge det ikke blir en som har vurdert før og dermed ikke sier noe nytt.) Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Vitner om rablende galskap. 8/10 Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Joa, tøff den, vanskelig å sette en konkret karakter, men jeg likte den. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Langdon Original signatur iallefall. Liker ikke så veldig godt at den er høstinspirert da høsten byr på mørkere og kaldere tider ettter sommeren. Dialekt har jeg heller ingenting til overs for. Imidlertid er det pluss for ikke å bruke standarfarge. Å avslutte den spørrende er morsomt i seg selv. Men akkurat fugleflukt er ikke min store interesse... Forøvrig hadde den sett bedre ut mistilt. Den blir midt på. 5/10 (Min er ny så den som vurderer nå blir den første til å vurdere den). Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Vel, den er like virkelighetsfjern som den forrige, men heldigvis bare en one-liner denne gangen. Fortsatt litt nutcase-elementer i den. 2/10. Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 kort og enkel. aner ikke hva den skal bety, men det gjør den nå bare mer interessant.. 7/10? Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 1/10 Havnet på en totalt uinteressant side. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Tidenes signatur, deilige farger og hjerter lyser alltid opp. 9/10. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå