Gå til innhold

Få din signatur vurdert!

Dotten

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

HalogenpæreUtenLys

Morsom og original. Har aldri sett noen som ligner. Alltid pluss for å bruke en annen farge enn standard og dessuten bra fargevalg. :thumbup: Men siste linje kunne vært litt lysere. Etter gult og orange hadde rødt passet bedre enn brunt. Til vanelig liker jeg ikke uthevede ord i signaturen, men her passet det både med siste ord og utropstegn. :yes: Bra oppsett, men den hadde tatt seg enda bedre ut om den var midtstilt.

8/10

Lenke til kommentar

Grønås

Litt usikker på hva jeg skal si om signaturen din.. At slosskamp ikke er en bra argumentasjonsform er greit, men så kommer denne pro-boksing greia.

Uansett, enkel og grei, samtidig som at du får inn litt egenreklame for din blogg, og det er jo bra :thumbup:

5/10

Forresten Grønås; Jeg følte jeg måtte poste en ny post her, siden du tydeligvis ikke vet hvem gutta på avataret mitt er, og dermed ikke vet hva som ligger i signaturen. Det er helt ok, men jeg håper nestemann vet det og dermed kan slakte eller skryte av signaturen min :roll:

Lenke til kommentar

TMB

Du har tydeligvis jobbet med signaturen din, fint oppsett og ikke for 'kvass' bruk av farger.

Trekk for unødvendige linker til sider alle har hørt om (ref; youtube, imdb osv).

7/10

Nimrad: Bra noen her inne vet hva det er snakk om :-) Ikke at jeg forventer at folk skal like signaturen min, men bra at noen som vet hva det dreier seg om liker den :-)

Lenke til kommentar

Trekk for unødvendige linker til sider alle har hørt om (ref; youtube, imdb osv).

Det er jo direktelinker til mine profiler på disse nettstedene, da :p

Mchansern:

Stemmer overhodet ikke, siden jeg er bedre enn deg

3/10

Endret av TMB
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...