Gulrotsaft Skrevet 12. juni 2011 Del Skrevet 12. juni 2011 @Hocki125 Har sett sitatet en del ganger før, men det stopepr det ikke fra å være morsomt Stor skrift og sikkert midstilt er vel kanskje et + også 9/10 Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 ananashapå + Bra sitat + Ryddig og enkel + Midtstilt - Den røde skriften er litt upassende - Den andre linjen er litt kort. Jeg ville fordelt ordene mer jevnt over de to første linjene, om jeg var deg. 6,5/10 Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 Le Professeur: Ryddig signatur med fint oppsett. Pluss for at du linker til brukerkontoene dine på diverse sider, og at du har en link til en youtube video som viser en av interessene dine. Fargen på den øverste linja hadde kanskje passet bedre med sort? Men det er ikke noe særlig å utsette på det. 8/10 Lenke til kommentar
MilKman' Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Mevon Du har en ryddig signatur, som jeg likte godt. Sitatet var veldig bra, etter min mening! ++ Kanskje "MotoGP" og Steam ID kunne vært i FET skrift? Samt at du linket til Steam-brukeren din? 8/10 Lenke til kommentar
handerrre Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 (endret) Kjedet meg vel egentlig en eller annen dag, og slengte inn alt mulig jeg fant i bokmerkene mine. Og når jeg så hvordan det ble og failet, giddet jeg bare ikke å gjøre noe med det. Vurder den Ch . Edit: et ord snek seg inn. Endret 15. juni 2011 av handerrre Lenke til kommentar
MilKman' Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 (endret) Kjedet meg vel egentlig en eller annen dag, og slengte inn alt mulig jeg fant i bokmerkene mine. Og når jeg så hvordan det ble og failet, giddet jeg bare ikke å gjøre noe med det. Vurder den Ch . Vurdere din? ait Jeg meiner å huske at jeg har vurdert den før... Men; Mange linker som kan være nyttige for noen, og uten interesse for andre. Litt rotete (Pga midtstillingen etc), jeg tror du skjønner hva jeg mener. Et ganske ukjent sitat, men det gir jo mening. 6/10 Endret 15. juni 2011 av Ch : ) Lenke til kommentar
MilKman' Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Kjedet meg vel egentlig en eller annen dag, og slengte inn alt mulig jeg fant i bokmerkene mine. Og når jeg så hvordan det ble og failet, giddet jeg bare ikke å gjøre noe med det. Vurder den Ch . Edit: et ord snek seg inn. Jaja, nå er det gjort, haha Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Jeg liker fargene. jeg liker ikke sitatene. 7/10 Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 + Informativ - Kjedelige standardfarger - Kunne vært gjort mer ut av 3+/10 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 (endret) Mr. Graves: Vet ikke hvor sitatet er i fra, men det ser fint ut i signaturen og det hadde en fin klang over det. 8/10 Kanye West: Enkelt, men veldig kjedelig. 3/10 Endret 5. juli 2011 av Aleks Lenke til kommentar
Penance Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 Aleks; fin og ryddig med mye informasjon! Liker ikke at twitter står med rød skrift. Liker ikke refleksvest-ninjaspøken. 7,5/10 Lenke til kommentar
GRØNÅS Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Penance: Mystisk. Det stod jo ingenting etterpå. Den var litt dyp, så jeg kan gi den en 7/10. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Grønås Absolutt interessang! Har aldri sett noe lignende og originalitet trekker opp. Imidlertid virker det litt for mye som reklame og det trekker ned. Men samtidig virker det litt som det er ment å gi folk en sjanse og det er bra. Når det gjelder fargevalget med å unngå standarfarge og samtidig varriere på fargevalget er det svært bra. Har imidlertid ikke sansen for utvidet skrift i signaturen. Linker synes jeg trekker opp og midtstilt er det absolutt beste oppsettet. 7/10 Lenke til kommentar
Styrketrenern Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Finner ikke denne noe interessant i det hele tatt: 1/10 Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Du får ha meg unnnskyldt, men synes signaturen din er litt i overkant unødvendig, får en litt selvgod følelse av den. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Tja...kult sitat som er veldig sant. Hadde dog kanskje passet litt bedre med en mørkere rødfarge og litt mindre skriftstørrelse IMO. 6/10 Lenke til kommentar
Styrketrenern Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Du får ha meg unnnskyldt, men synes signaturen din er litt i overkant unødvendig, får en litt selvgod følelse av den. Hva i alle dager er jeg selvgod med? Lenke til kommentar
Suic Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Joda.. Her vises det at du elsker trening og bodybuilding, men for oss som ikke holder på med slikt er det uinteressant 8/10! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå