kans Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 (endret) Hva synets dere om min? Du må vurdere brukeren over deg, så kan neste vurdere deg igjen. Edit. trenger ikke vurdere meg Endret 31. mars 2011 av kans Lenke til kommentar
Arin Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Alrite then. Glimti: Ser at du støtter atomvåpen, kjemiske og biologiske våpen. Good 4 you. Er enig med det om allmektighet og makt. 9/10 Lenke til kommentar
Joffii Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 8/10 for å være ærlig, skal aldri ta deg seriøst! Lenke til kommentar
Grinchen Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 (endret) 8/10 for å være ærlig, skal aldri ta deg seriøst! Ikke verst, veldig sant det der du får 8/10 Endret 31. mars 2011 av Grinchen Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Grinchen Den gav meg absolutt ingen ting. Flaggermus er riktignok kule skapninger, men skal du ha dem i en signatur som det der burde det vært en link. Oppsetter er heller ikke noe særlig, men pkuss for å ikke bruke standarfarge. 3/10 Lenke til kommentar
Pungrotta Crash Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Glimti. Nazist. 2/10 Vurder meg 1 Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 kvatråentotre Spenstig fargevalg som passer til signaturens budskap. Budskapet i seg selv (gresset) hadde jeg sansen for Måtte lese det øverste sitatet to ganger, siden det kommer i flere "utgaver". Men jeg likte din "utgave" ! Hvis du vet hvem som står bak sitatene, kan du gjerne skrive dette. Det er sånne ting som gjør at signaturen blir komplett Hvis det er deg selv, kan du faktisk skrive det også! 7,8/10 Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 FlinkeFreddy Den første linjen interesserte meg ikke. Bryr meg døyten med parkeringsvakter. Bra med linking til yutube, men filmen var altfor lang til at jeg orket å begynne på den. Bra med link til nett-tv og. Ellers bra at du ikke bruker standarfarge, men det hadde vært bedre uten de røde tegnene . Den hadde også tatt seg mye bedr eut midtstilt, særlig mtp. at den da ville gått innover. 4/10 Min ble nettopp ny så den som vurderer nå blir den første til å vurdere den. Lenke til kommentar
cuadro Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 (endret) Glimti: Mye bedre enn den du hadde før, mye bedre! Jeg stusser litt over grammatikken i andre linje, men det får heller være. Hvor mye mening alt gir kommer heller ann på personen. Jeg velger å gi deg 7/10 kun utifra hvor behagelig den er å se på, og hvor god strukturen er. Hva du legger i signaturen har jeg valgt å ikke ta med i vurderingen, det får heller noen andre gjøre. 7/10 Flinkefreddy: Jeg kommenterer din også, jeg, siden jeg er helt uenig med tilbakekommentarene du fikk. Det er bra at signaturen er venstrejustert, og de røde markørene gir følelsen av god navigerings-struktur, slik linker skal være. Videoen var utrolig underholdende, og C.K. Lewis er bare helt konge! Første setningen din gir meg ikke mye, selv om jeg både kan være enig og uenig, men om den ikke var der, vet jeg at en linje ville "manglet". 9/10! Endret 31. mars 2011 av cuadro Lenke til kommentar
Pungrotta Crash Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 kvatråentotre Spenstig fargevalg som passer til signaturens budskap. Budskapet i seg selv (gresset) hadde jeg sansen for Måtte lese det øverste sitatet to ganger, siden det kommer i flere "utgaver". Men jeg likte din "utgave" ! Hvis du vet hvem som står bak sitatene, kan du gjerne skrive dette. Det er sånne ting som gjør at signaturen blir komplett Hvis det er deg selv, kan du faktisk skrive det også! 7,8/10 Det er faktisk mine egne signaturer Lenke til kommentar
TheSoapmaker Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 (endret) quattro123: Gode sitater, og liker at du setter den grønnfargen på "gress"-sitatet. Det siste sitatet er et ganske godt sitat! 8/10 EDIT: Oops feil! cuadro: Et bra sitat. +'er deg for midstilt og viser til hvem som har sagt det. Liker også at du skiller du et par ord. 7/10 Endret 2. april 2011 av TheSoapmaker Lenke til kommentar
Mikaeru Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Enkelt og greit sitat. Eneste jeg personlig synes hadde sett bedre ut er hvis '-Slayer' var midtstilt også. 8.5/10 Lenke til kommentar
kans Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Vel liker det som er midtstilt, fine farger og greit oppsett. Pluss for link til pokemon og DLD, resten intresserer meg ikke. Men det ser rotete ut. 5/10 Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Helt okei, nothing more, nothing less. 4/10 Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Jeg finner ikke ordet men nå vet jeg litt mere om deg ! Pluss for at du nevner ditt andre brukernavn. 7/10 Lenke til kommentar
kans Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Morsomt, midstilt. Men litt kjedelig oppsett og farge. pluss for at du har med hvem som har sagt det 6/10 Lenke til kommentar
TheSoapmaker Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 + for midstilt, ikke standarfarge oooooog at du linker til spotify. 9/10 Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Sitat fra en slayersang. Ikke noe spesielt. 4/10 Lenke til kommentar
CookieY Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 helt clean og vanlig sig i likes! 7/10 Lenke til kommentar
Mikaeru Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Synes den egentlig var helt grei. Likte dog ikke fargen eller størrelsen - så jeg må si 4/10. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå