kans Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 + Små morsomt tekst + Spotify lite - Mye dritt på lista + Morsomme videoer + Generel fin signatur med gode farge valg 9/10 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Ok. Sitat gir ikke mening. Tror jeg. Boobs is not really great. Ass is the shit. Skrive feil i skrivefeil-påstand Du har også mer enn 4 linjer, det er ulovlig på forumet. Det trekker kraftig ned. Oppsettet og "design" ser rotete ut. Rotete farger, da to er grå og en svart. 2/10 Lenke til kommentar
TheSoapmaker Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 + "Utrolig fantastisk" var ganske bra. + Liker at du linker til "Stats". + Linker til faste-tråden. + Ryddig og ikke masse rotete farger. - Sitatet er senceless. - "En Ny Verden" var ikke noe for meg. - Foto.no er care 6.5/10 Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Jeg lo ikke av sitatet. Helt vanlig ordspill. Spotifylista var fylt med musikk jeg aldri hører på. Tullekopp vs mafiasjef var litt morsomt. 5/10 Lenke til kommentar
cuadro Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 (endret) + Enkle, behagelige farger + Godt sitat, stusser litt på hvorfor du bruker punktum etter "Peace." - Føler du kunne brukt et ekstra linjeskift, så vi slipper å følge hele siden med øynene. - Detalj-minus: Sitering burde siteres, med navn, link eller lignende. 8/10 Endret 11. februar 2011 av cuadro Lenke til kommentar
TheSoapmaker Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 (endret) +Sitatet var supertrue! -Ikke midtstilt 6/10 Endret 11. februar 2011 av TheSoapmaker Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 Egentlig ikke så veldig morsom vits, synes jeg.. Spillelisten var musikk ikke etter min smak. Linken din var litt så som så.. Den var morsom, men alle delene ble litt for masse. Tok så lang tid. Fargene gjør den rotete. 3/10 Lenke til kommentar
Mad Esc Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Masse rart som jeg ikke gidder å trykke på. Cute marathon?? Forsto ikke den helt. 2/10 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Hvis du ikke gidder trykke så kan du vel strengt talt ikke klage Du setter deg seg høyt, vet ikke helt om jeg liker det eller ei. Kunne godt vært midtstilt. Pluss for grå og ikke svart. Litt vel kort. setter en 4/10 på deg. Lenke til kommentar
cuadro Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 (endret) ..Med det sier han vel at linkene dine er uinteressante, eller ikke vekker noen (god) nysgjerrighet. Jeg liker sitatet du har, og hvordan det er mitstilt. Ellers finner jeg linkene uorganisert ettersom de er satt opp venstrestilt, mens resten virker å være enten midtstilt eller hjørnestilt. 4/10 Endret 13. februar 2011 av cuadro Lenke til kommentar
Mad Esc Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 (endret) Men du må gi meg en grunn/lyst til å klikke. Hvis jeg hadde forandra det til "Folk gir meg høy karakter på signaturen min når de ser hvor kul jeg er.", hadde det forandra noe? ;) Kom an. cuadro Ganske godt sitat. + for relevant link. 7/10 Endret 13. februar 2011 av Mad Esc Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Mad Esc Godt nok sagt, men oppsettet er dårlig og fargen burde vært mørkere selvom det er pluss for å ikke bruke standard. 3/10 Lenke til kommentar
Mad Esc Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Glimti Ser ikke vitsen med å linke til forskjellige sider om våpen. Oppsettet er dårlig og fargen burde vært lysere for å differensiere fra innholdsteksten. Forstår hva du mener med sitatet, men det gir assosiasjoner til maktgalskap. Alt i alt får det deg til å virke som en som har lyst på makt ved å bruke våpen som virkemiddel. 3/10 Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Helt greit sitat, muligens litt for kjekkas. 5/10 Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Vokaler: Nerd med sverd minner meg om ordspill-vitser. Gerd med sver. Siv med kniv osv. Moromt. Lista di var helt ok. Aldri sett på jeresy shore. Helt grei signatur. Litt kjedelig kanskje? 6/10 Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Ajaco + Fin stil + fine farger + Ganske enkel, men elegant Jeg likte den veldig godt for å være så enkel 8,5/10 Lenke til kommentar
TheSoapmaker Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 + Ikke standarfarger + Link til twitter og anti-datalagringsdirektivet - Ikke midtstild 7/10 Lenke til kommentar
kans Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 + Spotify, mye bra musikk - Noe jeg ikke likte men det trekker ikke så mye ned + Youtube (Likte endel av videoene dine) +- Henger ikke noe på FreakFourm selv, men greit med link for de som gjør det + Ikke standar farger Helt grei signatur, men ikke super spesiell 7/10 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå