After Dark Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 freedomwriter Bra settning selvom jeg ville formulert den anderledes. Bra med svart skrift istedefor blå standard. Til vanelig like rjeg ikke ekstra tjukk skrift, men har passet det. Minus for et dårlig oppsett. 5/10 1 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Liker linkene, det er ting der jeg ikke visste før. Oppsettet er bra, det ser fint ut. Sitatet er så rett som det kan bli. Kunne vært annen farge enn grunnfargen, men her ser det faktisk bra ut. Pluss for at lenkene ikke er blå, som de ofte er. 8/10 Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Standarfargen er blå, ikke svart. Vurder Diskutant. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Standarfargen er blå, ikke svart. Vurder Diskutant. I signaturen?? Vurder meg! Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Jepp, i signaturen. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Ok.. Well, nok OT Vurder meg Lenke til kommentar
handerrre Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Veldig ryddig og oversiktlig signatur, liker skriften også. Stats linken og John Butler's Trio er veldig fine å ha (nå er faktisk den sangen en av mine favoritter, tusen takk ) Ellers er ikke foto.no en nettside jeg har særlig bruk for, men ser den kan være nyttig for andre. "You ran a marathon? That's cute" får jeg ikke noe særlig utav da... Du får 9/10 fra meg. (likte ikke sangene i spotify linken noe særlig) Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Grei og ryddig signatur Jerry Sainfield er funny, og sist men ikke minst, linken til "Stopp Datalagringsdirektivet" Innholdet er bra, men kunne gjerne sett litt penere ut. 9/10 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Sitatet medfører jo riktighet, det har mye med hvordan man sier ting. Noe kjip farge, men det er midtstilt. 4.5/10. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Grelle farger, men morsomt innhold. Den passer svært godt med hvordan du fremtrer på forumet (om du ser vekk i fra sitat-delen). Derfor blir den morsom. 7/10 Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Ajaco Fantastisk, nydelig grønnfarge og stod til stil med resten av teksten. 11/10 xD Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Leon. Noe forstyrrende font, og navnet til Albert Einstein er noe utydelig. Ellers stemmer sitatet helt greit og jeg gir det en 6/10. Lenke til kommentar
MilKman' Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Mchansern Haha ordentlig drittsekksignatur! Akkurat sånn jeg liker det. Får meg alltids også en god latter når jeg leser "Jeg er bedre enn deg" og leser mye av det du har skrivi. 9/10 Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 - hvit bakgrunn - ingen ramme - "apedødenskjelett" - ikke 100x100 - dårlig kvalitet + Ingenting 0/10 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 - hvit bakgrunn - ingen ramme - "apedødenskjelett" - ikke 100x100 - dårlig kvalitet + Ingenting 0/10 Tror noen har glemt å se på hva tråden heter. 1 Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 (endret) Tror noen har glemt å se på hva tråden heter. Jeg tar selvkritikk. Tror jeg er trøtt Vel. Nestemann får vurdere -Signaturen- til Ch : ), da jeg feila såpass voldsomt som jeg gjorde. Edit: selVkritikk, ikke selkritikk edit2: selvkritikk, ikke selvktritikk Jeg tar signaturen til Ch : ) nå. 2 sitater (?) fra kilder som er ukjente for meg. Oppbygginga med farger og midstilling var fin, men ellers ga det meg ikke stort. 5/10 Endret 8. februar 2011 av SnittLeif Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Pluss for ekte navn(?). Bowling er ikke så veldig interessant for meg, men sier jo noe om deg. Link til en heller kjip side oppdatert sist i 2004.. Ikke spesielt spenstige farger i signaturen heller. Men den er jo ikke dårlig heller, selv om den er kjedelig. 5/10. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Signaturen din er rotete ved første øyekast. Dette trekker ned. Når jeg så den var jeg litt blown away. Den tiltrekker seg for mye oppmerksomhet. Når det er sagt, står det mye bra i den. Jeg liker linje 2 og 3 svært godt. Linken til prisjakt.no var heller ikke dum! Bookmarked Jeg er en minimalistisk type, og mengden tekst trekker derfor ned. Selvom ( )den er litt rotete, skal du få en stor pluss for innholdet. 7/10. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Greit sitat og farger som passer fint sammen, endel bedre enn mange andre jeg har sett 6/10 Lenke til kommentar
TheSoapmaker Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 + Funny rim, fett at du linker til spotifyliste. Midtstilt. - Lista di var fylt med crap. 6/10 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå