TheSoapmaker Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Sitatet er så tåpelig at det er funny! 8/10 Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 TheSoapmaker Den første linjen var morsom, men hadde blitt bedre uten anførselstegnene. Pluss for midtstilt og bruk av annen farge enn standard. Andre linjen linker til et interesangt tema, men den burde vært midtstilt den og pluss at standarfarge trekker ned. 5/10 Lenke til kommentar
TheSoapmaker Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Glimti: Liker at du linker til "momrsomme" ting å lese om, og sitatet er ikke så værst heller. Liker at det er midtstilt. 8/10 Lenke til kommentar
TENTPOLE Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 (endret) TheSoapmaker Første linjen er relativ morsom. Liker også at den er midtstilt, gjør signaturen mer clean -ish. "Killuminati" er en klassiker, for illuminati er ikke annet en piss og kanel fra ende til annen. 7/10 Endret 12. januar 2011 av TENTPOLE Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Hahaha, sicket duct tape sitatet. Genialt. Mulig det er old, men jeg har ikke sett det før. "livehardlovehardfuckhard" ser jeg ikke helt poenget med, dog. Den er ikke i mange forskjellige farger, noe jeg liker. Hater signaturer som skriker mer enn innlegget. Duct tape sitatet trekker opp. De tro andre var helt ok.. 7/10. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Tar ikke helt sammenhengen. Ikke spess morsomt 4/10 Lenke til kommentar
TheSoapmaker Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Tok ikke vitsen... Men digger at har "forumstats"! Jeg hater å måtte leite etter folk som har link til det på signaturen dems. Noe som trekker er at det ikke noe midtstilt. 6/10 vitsen trekker ned Lenke til kommentar
GRØNÅS Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Genial kameleon-vits. Ellers er det litt daft. 5/10 Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Tar ikke helt sammenhengen. Ikke spess morsomt 4/10 Vurder h*n over! Før linket signaturen til sitatet. Det var/er kanskje den morsomste tråden på hele diskusjon.no 1 Lenke til kommentar
Mikaeru Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Grønås: enkel og grei signatur. midtstilt liker jeg. også stort pluss for at den er samme farge som avataren din, det gir en slags helhet. 9/10 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 (endret) Fargene passet faktisk litt sammen! Grønn og svart var litt kult! Har absolutt ingen mening om det som står der, da jeg egentlig ikke skjønner det helt.. Det gav meg ingenting spesielt. 6/10 Endret 12. januar 2011 av Diskutant Lenke til kommentar
GreenRay Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Fargene går opp imot avataren din, fin layout og clean finish! Liker den Morsom link, aldri sett den statistikken før 9,5/10 Lenke til kommentar
TENTPOLE Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Har ingen formening om hva som står der, whatsoever. Skjønte ikke hva som er greia. Likte ikke skriftfargen heller, ekkel oppkastfarge. Dog, fargen delvis matcher avataren, noe som trekker opp. 4/10 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 (endret) Signaturen din har for lang signatur i henhold til reglene på forumet. Straffes med "dødsstraff". Retningslinjene: * Signaturer skal ikke inneholde noe ut over ren tekst og BBKode som lar deg stille farge/størrelse/plassering, samt lar deg lage lenker eller gjøre teksten fet og/eller kursiv. Maksimal lengde på signatur skal ikke overstige 4 linjer i Diskusjon.no sitt design, og det er påkrevd å bruke for å begrense størrelsen. Merk at signaturer med upassende innhold blir fjernet uten varsel. Dess kortere enn signatur er, dess bedre er den. En signatur skal derfor aldri gå over mer enn 4 linjer. 0/10. Endret 14. januar 2011 av Diskutant Lenke til kommentar
UaeX Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Din signatur er ikke så veldig god. Ville gitt en 3-4 / 10 Lenke til kommentar
Scampi Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Ok, "kameleon"-vitsen var knallbra. Antar jeg ler litt ekstra siden jeg er trøtt, men tommel opp! Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Regner signaturen din er stikkord som karakteriserer deg som person. Helt allright 5/10 Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Småfrekt med lilla hjerter, samt link til god tråd. Lett å kjenne igjen, hvertfall. :o 6/10. Lenke til kommentar
Mikaeru Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Fikk ikke så mye ut av det som står der, men går jo fint med avatar så.. 4/10 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Din signatur er ikke så veldig god. Ville gitt en 3-4 / 10 Fantastisk vurdering. Har du noen begrunnelse, kanskje? Eller var det bare for å bli ferdig så noen kunne vurdere deg? Gi noen argumenter, du... Hvorfor? Hva kan jeg endre på? "Den var dårlig" er lite givende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå