Razorlight Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 (endret) Liker "diktet" til høyre, litt snålt det som står skrevet til venstre, sett bort fra det helt øverste. 6/10 Endret 18. september 2010 av dreaMz Lenke til kommentar
*F* Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 litt kjedelig, ser ikke vitsen med stikkordene. Men oppsettet er ok. 4/10 Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Fint oppsett, fansy pil-ting. Farger på linker. 8/10 Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Helt grei signatur. Hadde likt den bedre om den kanskje var litt enklere 6/10 Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Skrujernet Den nevner jo nicket ditt, men om det skal være en intern vits i den så er den komplett uforståelig. Synes den var nokså tåpelig, men det høynet litt da jeg merket at det var en link. Dog kunne du sikkert ha linket til noe mersommere enn bare et bilde av et skrujern. Dog er det alltid pluss for å bruke en annen farge enn standard, men den hadde gjort seg bedre midtstilt, spesielt når den er så lang. 3/10 Lenke til kommentar
Coa Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Glimti: Signatur 1, liker den. Signatur 2, liker den. Signatur 3, vet ikke helt hva jeg skal si. Finner den interessant, hovedsakelig fordi mennesker gjør mye sykt og dette er intet unntak. Liker måten signaturen er satt opp, men hadde sett mer harmonisk ut om det ikke var et mellomrom mellom de to nederste signaturene. Like at det er svart - rød - svart. Det er noe som ikke stemmer helt, lurer på om det er linkene. Morsomme linker i seg selv, men usikker på hvor godt det egner seg i en signatur. 7/10 Lenke til kommentar
*F* Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 tja, vet ikke hva jeg skal si, fin logoer, men lite beskrivende. 3/10 Lenke til kommentar
Petter Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Linker til litt forskjellig, ser litt rotete ut med pilene og de forskjellige fargene. 5/10 Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Ble veldig rotete siden du midtstilte det. Men er jo fra en bra film, det trekker opp. 5/10 Lenke til kommentar
Razorlight Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Skjønner ikke en dritt, jeg. Oppsettet er jo greit nok. 3/10 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 For mange linjer i signaturen. Maks 4 linjer er lov. 0/10 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Aleks. +Fint oppsett. +Greie farger -Mye intern humor(?) Blir litt som intern humor på Facebook, det funker ikke når alle skal se det. Totalscore: 5.5/10. Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 McHansern: Litt kjedelig signatur, og sitater som ikke helt falt i smak hos meg. Litt ensformig fargevalg. 6/10 Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Dermuszdel Sitatet tok jeg ikke, men fint av deg å ta med hvem som har sagt det. Også bra bruk av farger og det ser bra ut midtstilt. Fin link også, men den ødelegger oppsettet litt når den står så langt vekk alene. 5/10 Min nåværende er helt ny så den som vurderer blir den første. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Fine linker! artig å lese om... Hvis man har lest noen av innleggene dine så vet ihvertfall jeg hvor du står når det kommer til den politiske delen av saken. 8/10 for det blir litt "kjedelig" Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Er ikke fan av sitat. I tillegg er det veldig kjedelig uten noen farge. gir deg 2/10 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Skryting av PC-greier. Gir meg null niks og nada. ender opp med 2/10 Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Har vel egentlig sagt mitt om den her: Mchansern Første linjen var original nok, men morsom var den ikke. Bra med mellomrom da andre delen ikke hadde noe med første å gjøre. Morsomt sitat forøvrig og bra at du tar med hvem som har sagt det. Oppsettet derimot er ikke noe særlig og det ville sett mye bedre ut midtstilt. Det er pluss for å ikke bruke standarfarge, men fargen er alikevel vel lys. 6/10 Kan legge til at sitatet liker jeg bedre og bedre så litt mørkere skrift og midtstilt oppsett ville gitt langt høyere poeng. Ville nok også ha fjerne tden første linjen da den ikke er morsom og kan vel så mye tas for skryt som for spøk. Valget er selvsagt ditt. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 (endret) Glimti: Kort og greit om hva du står for + Midstilt + Tydelig + Linker - Kjedelig 5/10 Endret 21. oktober 2010 av Mr. A Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Skryting av PC-greier. Gir meg null niks og nada. ender opp med 2/10 Oh well, du skal få 3/10 siden jeg er snill i dag og siden det snart er helg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå