*F* Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 (endret) Greit nok sitat, men ikke veldig bra, ellers grått å kjedelig. 3/10 Endret 25. august 2010 av Dj_Evelen Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Uryddig, stygge rødfarger på noen av linkene. Positivt at du linker til Twitter, Youtube, Last.fm. 5/10 Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Red og enkel, og link til dine topp 250 filmer vis jeg ikke tar feil. Også et lite sitat nederst. 8/10 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Mmm.. Pirrende. Enkelt og greit og. 8/10 Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Noe mye tekst, men grei info jeg egentlig driter i. Minus den nederste. Det til høyre fatta jeg ikke. Noe mye svart. 6/10 Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 + Fine farger - Ikke så relevant/interessant (for meg ihvertfall) + Linker til tingene som er nevnt. + Midtstilt 6,7/10 Lenke til kommentar
TheSoapmaker Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 + Midtstilt + Bra sitat/dikt - Kjedelig gråfarge 7/10 Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Anarkorken Første linje interesserte meg ikke nevnverdig, men bra kombinasjon av farger forsåvidt. ANdre linjen var genial og bra at du tar med hvor du har det fra. Også fint at du nevner tideligere nick hvis du først har skiftet. Selvsagt pluss for at du ikke bruker standarfarge, men at siste linje ikke er midtstilte som de andre ødelegger. 6/10 Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 I like! (Videoene, selve signaturen var grei den og ) 7/10 Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Ganske bra signatur. Ikke den beste, men er ingenting veldig galt med den heller. 6-7/10 Lenke til kommentar
Cognomen Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Skrujernet Jeg liker at signaturen står i stil med både nick og avatar, men dessverre blir signaturen litt for kjedelig. 4/10. Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 hahaha. digger den "vitsen" på slutten 10/10 Lenke til kommentar
Petter Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 hahaha. digger den "vitsen" på slutten 10/10 hardware ramsing, finnes ikke noe kjedeligere imo. 3/10 Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Noe dårlig med farger, og linken ser iallefall ut til å være link-farge. Men kult/morsomt sitat/dialog. 6/10 Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Jevrio Pluss for to meget massive linklinjer, men jeg hadde aldri orket å gå igjennom alle videoene. Siste linjen var morrsom og tar samtidig opp et viktig tema da disse forkortelsene snart tar over språket. Veldig bra utsende også mtp. at den er midtstilt, går inn og ut igjen og at det er mellomrom mellom de to første linjene og den siste som er noe helt annet. Også bra at du unngår standarfarge og bra miksing av farger. (Eneste minus må være den vel lyse fargen på "(jobber med)", men samtidig bra at du tar det med og man forstår jo at det vil forsvinne etter hvert. Den siste linjen har også små bokstaver, men i dette oppsettet virket det ganske godt. 9/10 (Min siste linje er ny og de to første har fått fjernet mellomrom så den som vurderer nå blir den første til å vurdere denne nye typen). Lenke til kommentar
*F* Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 (endret) + Greit innhold på alle linkene, - men veldig kjedelig satt opp. - Finner ikke den ofesielle Dita siden. 5,3/10 Endret 28. august 2010 av Dj_Evelen Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Den med Dita funker helt greit her iallefall. Vurder Dj_Evelen Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Den med tatoveringen var litt syk. Ellers var den midterste linken en fin måte å starte dagen på. Den øverste mener jeg å huske var litt kjedelig. Tror det kunne sett penere ut med et annet oppsett. Feks. alle sammen på samme linje, midtstilt. Dita gets Spanked again | Girl spanking her booty | Klippet av tatoveringer med saks For eksempel. 7/10 Og nå ser jeg at det var Dj_Evelen man skulle vurdere. God morgen til dere og. Dj_Evelen: Har forbedret seg mye siden tidligere. Synes enda det er litt for stor skrift og litt for sterke farger. 6/10 Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Aleks Bra oppsett på såpass mye tekst. Selvsagt pluss for å unngå standarfarge. Når det kommer til linkene til de to trådene er det alltid pluss for å linke til forumet selvom trådene ikke interesserte meg nevnverdig. Diktet til Mikkel synes jeg bare var latterlig. Morsom opplysning om Petter og deg og fint at du da linker til profilen hans så man vet hvem du snakker om. Litt minus at du derimot ikke linker til Ironman siden man da ikke får vkte hvem du snakker om. Den siste linjen fikk jeg ingen ting utav. Verset på den andre siden var selvsagt knall. 8/10 Den med tatoveringen var litt syk. Ellers var den midterste linken en fin måte å starte dagen på. Ikke sant... Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Iron Man som i filmen Vurder Glimti. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå