Mr. A Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Glimti: Artig video, men blir veldig tomt og kjedelig. 4/10 Lenke til kommentar
Razorlight Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Kult med specs fra PC'en. Ellers fin størrelse på teksten, kule farger. 8/10 Lenke til kommentar
*F* Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 4/10 Syns Kanskje ikke sitatene skulle vert svarte + bryter 4 linjers regelen. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Dj_Evelen: Litt for mye forskjellige farger, og litt rotete. Jeg er heller ikke noe fan av reklamering, men det ser ut som du har jobbet en del med denne og det er et stort pluss. 6/10 Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Mr. A: + Den blåe teksten er fin, og mer interessant. + symmetri - oransj forstyrrende tekst - for mye tekst (bryr meg ikke stort om forumbrukeres hardware) 3/10 Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Hva om jeg sier at det er en hemmelig link inni der en plass ? Hardware er egentlig bare for at jeg er mye i datadelen av forumet, og der er det enklere at det står i signaturen en at folk må på profilen min, den på profilen er også mere utfylende så det er mere som et lite utdrag fra den. Vurder Sebbe! Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 (endret) Den blåe teksten er fin, og mer interessant. Tok hensyn til lenkene Jeg var kanskje litt hard på kritikken. Øker til 5/10, skal du få bedre må du iallefall fjerne den grusomme oransjfargen. Endret 15. august 2010 av Sebbe 1 Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Sebbe: Fint lite sitat. Pluss for bruk av tykk tekst, det gjør at det ikke ser så tomt ut. 6/10 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Mr. A Tja, mye specs på PC, uten at jeg bryr jeg for mye om det. Greie farger og bra med midtstilt. 6/10 Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 +Kult sitat +Annen farge enn standard -Kjedelig -Dårlig setning 5/10 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 sitat? grå og straight. det er et pluss.. si 10/10.. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 House quote. nikon skryt litt slitsomme farger 7/10 Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Petter Sier det samme som sist: Petter Sitat fra Bluesbrothers gir kraftig pluss. Linking til brukerstats er også bra, men utsendemessig var den bare sorgen og det trekker ned selvom du ikke benytter standarfarge. 7/10 Må legge til at du hadde rykket opp til toppen om du hadde endret utsende på den. Tror den ville tatt seg svært godt ut midtstilt. Og med farge på brukerstatslinken om du får det til. (Min er spritet opp med ny link så den som vurderer nå blir den første til å vurdere denne.) 1 Lenke til kommentar
*F* Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 6/10 Bra oppsett, greit innhold. - Finner ikke den offesielle Dita siden. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Liker den fortsatt ikke 2/10 Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 - Finner ikke den offesielle Dita siden. Den funker helt fint her. Vurder Skrujernet. Lenke til kommentar
GRØNÅS Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Skrujernet: Ehm... Usaklig link referert til et bilde av et skrujern? Altså, du er jo skrujernet, men jeg fant ingen sammenheng eller mening med amputering av bein og skrujern. En slags intern humor ingen andre forstår? Siden det innebærer skrujern, så sier jeg 5/10. Jeg er usikker. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Petter Sier det samme som sist: Petter Sitat fra Bluesbrothers gir kraftig pluss. Linking til brukerstats er også bra, men utsendemessig var den bare sorgen og det trekker ned selvom du ikke benytter standarfarge. 7/10 Må legge til at du hadde rykket opp til toppen om du hadde endret utsende på den. Tror den ville tatt seg svært godt ut midtstilt. Og med farge på brukerstatslinken om du får det til. (Min er spritet opp med ny link så den som vurderer nå blir den første til å vurdere denne.) Takk for tipset Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 MacJARedd Har ikke hørt om bandet du linker til, men virket som et bra band. Den andre linjen var bare motbydelig. Når det gjelder den trdeje var det bare elglinken som interesserte meg siden jeg synes den var morsom, men pluss for å ha så mye forskjellige linker og så mange forskjellige farger. Også pluss for bra oppsett. Ville til vanelig ha gitt den 8/10, men her ødela den andre linjen fullstendig. Man spøker nemlig ikke med slike ord som "kreft". 3/10 Takk for tipset Bare hyggelig. Lenke til kommentar
GRØNÅS Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 (endret) MacJARedd Har ikke hørt om bandet du linker til, men virket som et bra band. Den andre linjen var bare motbydelig. Når det gjelder den trdeje var det bare elglinken som interesserte meg siden jeg synes den var morsom, men pluss for å ha så mye forskjellige linker og så mange forskjellige farger. Også pluss for bra oppsett. Ville til vanelig ha gitt den 8/10, men her ødela den andre linjen fullstendig. Man spøker nemlig ikke med slike ord som "kreft". 3/10 Det der med "mindre fett, mer kreft" er jo sant da. Men er litt enig... Den var litt stygg. EDIT: Vurder glimti. Endret 17. august 2010 av MacJARedd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå