Gå til innhold

Få din signatur vurdert!

Dotten

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva om jeg sier at det er en hemmelig link inni der en plass ?

Hardware er egentlig bare for at jeg er mye i datadelen av forumet, og der er det enklere at det står i signaturen en at folk må på profilen min, den på profilen er også mere utfylende så det er mere som et lite utdrag fra den.

Vurder Sebbe!

Lenke til kommentar

Petter

Sier det samme som sist:

Petter

Sitat fra Bluesbrothers gir kraftig pluss. :thumbup: Linking til brukerstats er også bra, men utsendemessig var den bare sorgen og det trekker ned selvom du ikke benytter standarfarge.

7/10

Må legge til at du hadde rykket opp til toppen om du hadde endret utsende på den. Tror den ville tatt seg svært godt ut midtstilt. Og med farge på brukerstatslinken om du får det til.

(Min er spritet opp med ny link så den som vurderer nå blir den første til å vurdere denne.)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Skrujernet:

Ehm... Usaklig link referert til et bilde av et skrujern?

Altså, du er jo skrujernet, men jeg fant ingen sammenheng eller mening med amputering av bein og skrujern. En slags intern humor ingen andre forstår? :p

Siden det innebærer skrujern, så sier jeg 5/10.

Jeg er usikker.

Lenke til kommentar

Petter

Sier det samme som sist:

Petter

Sitat fra Bluesbrothers gir kraftig pluss. :thumbup: Linking til brukerstats er også bra, men utsendemessig var den bare sorgen og det trekker ned selvom du ikke benytter standarfarge.

7/10

Må legge til at du hadde rykket opp til toppen om du hadde endret utsende på den. Tror den ville tatt seg svært godt ut midtstilt. Og med farge på brukerstatslinken om du får det til.

(Min er spritet opp med ny link så den som vurderer nå blir den første til å vurdere denne.)

Takk for tipset :)

Lenke til kommentar

MacJARedd

Har ikke hørt om bandet du linker til, men virket som et bra band. Den andre linjen var bare motbydelig. :thumbdown: Når det gjelder den trdeje var det bare elglinken som interesserte meg siden jeg synes den var morsom, men pluss for å ha så mye forskjellige linker og så mange forskjellige farger. Også pluss for bra oppsett. Ville til vanelig ha gitt den 8/10, men her ødela den andre linjen fullstendig. Man spøker nemlig ikke med slike ord som "kreft".

3/10

Takk for tipset :)

Bare hyggelig.

Lenke til kommentar

MacJARedd

Har ikke hørt om bandet du linker til, men virket som et bra band. Den andre linjen var bare motbydelig. :thumbdown: Når det gjelder den trdeje var det bare elglinken som interesserte meg siden jeg synes den var morsom, men pluss for å ha så mye forskjellige linker og så mange forskjellige farger. Også pluss for bra oppsett. Ville til vanelig ha gitt den 8/10, men her ødela den andre linjen fullstendig. Man spøker nemlig ikke med slike ord som "kreft".

3/10

Det der med "mindre fett, mer kreft" er jo sant da. Men er litt enig... Den var litt stygg. :whistle:

EDIT: Vurder glimti.

Endret av MacJARedd
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...