Gå til innhold

Få din signatur vurdert!

Dotten

Anbefalte innlegg

Dj_Evelen

Kraftig minus for å linke til et annet forum! :thumbdown: Teksten var dessuten altfor stor, men bra falgevalg. LastFM og YouTube var bra med fargevalget, men videoen var altfor lang og langsom så jeg gadd ikke å se særlig lenge av den. Hele oppsettet ble forferdelig rotete.

1/10

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

haha var vi ikke enige om og ikke skrive (vvurder han over )?

jaja tar begge jeg

Glimti helt grei får meg en go latter hver gang jeg leser den :!: ^begynner og bli litt gammel men dog hvorfor må man bytte alt altid ? 9,6 /10 :D

Jevrio

din er vell litt kjedelig og lite intresang ? skjønner at noen har prøvd og rette på det men det der såg bare forjævlig ut .. 1/10

Lenke til kommentar

Når det gjelder forumet i signaturen, vel så og si alle har linker til hjemmesidene og profilene sine i signaturen her, så er ikke den eneste.

For det andre er forumet ikke en direkte konkurrent til diskusjon.no da det ikke tar for seg samme tema (hovedsaklig).

Men til ratingen:

Mr. A:

Helt grei, savnet et skille mellom Prosjekt NES arbeidslogg og Prosjekt NES kommentartråd som sier at det er to forskjellige linker.

Ellers grei og oversiktelig.

6,9/10

Lenke til kommentar

Når det gjelder forumet i signaturen, vel så og si alle har linker til hjemmesidene og profilene sine i signaturen her, så er ikke den eneste.

For det andre er forumet ikke en direkte konkurrent til diskusjon.no da det ikke tar for seg samme tema (hovedsaklig).

Men til ratingen:

Mr. A:

Helt grei, savnet et skille mellom Prosjekt NES arbeidslogg og Prosjekt NES kommentartråd som sier at det er to forskjellige linker.

Ellers grei og oversiktelig.

6,9/10

Im on in. Takker for kritikken

Edit: Da er det fiksa. La en hemmelig link in i samme slengen.

Vurder DJ_Evelen

Endret av Mr. A
Lenke til kommentar

Dravde Den Feite

Pluss for midtstilt signatur. Det gir et bra oppsett og fargevalget og mikset gir også pluss. Når det gjelder den ene linjen med ekstra stor tekst gir det minus. Finest når teksten er i vanelig størrelse. Selvsagt pluss for å lnke et par ganger til forumet selvom temaet ikke interesserer meg det minste. Pluss for å linke til blogg også, men den gadd jeg knapt å lese.

6/10

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...