After Dark Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Dj_Evelen Kraftig minus for å linke til et annet forum! Teksten var dessuten altfor stor, men bra falgevalg. LastFM og YouTube var bra med fargevalget, men videoen var altfor lang og langsom så jeg gadd ikke å se særlig lenge av den. Hele oppsettet ble forferdelig rotete. 1/10 Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Kan ikke sørlendinger ha et dedikert forum heller nå?! Rasist! Rate duden over meg. Lenke til kommentar
Canaye Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 haha var vi ikke enige om og ikke skrive (vvurder han over )? jaja tar begge jeg Glimti helt grei får meg en go latter hver gang jeg leser den :!: ^begynner og bli litt gammel men dog hvorfor må man bytte alt altid ? 9,6 /10 Jevrio din er vell litt kjedelig og lite intresang ? skjønner at noen har prøvd og rette på det men det der såg bare forjævlig ut .. 1/10 Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 @min: Den var egentlig bare for tull. Lagd en temp-ny nå. @Canaye: Uhh.. oki? Liker ikke "vitser" som disser hjernen min. 2/10. Lenke til kommentar
Hestekølle Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Jevrio: Spill er ikke helt min greie og jeg syns det første Kane & Lynch-spillet sugde balle selv om jeg bare spilte demoen så... Lenke til kommentar
nybb Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 2/10 Kjedelig fjortissuttrykk. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Liker at du deler den opp og har linker til de forskjellige tingene. Liker også fargene og den er ikke så "skrikende" mot deg. 7.5/10 Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Artig lite sitat, men synes det blir veldig kjedelig og plain uten noe farger eller noe spesielt opsett 3/10 Lenke til kommentar
*F* Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Når det gjelder forumet i signaturen, vel så og si alle har linker til hjemmesidene og profilene sine i signaturen her, så er ikke den eneste. For det andre er forumet ikke en direkte konkurrent til diskusjon.no da det ikke tar for seg samme tema (hovedsaklig). Men til ratingen: Mr. A: Helt grei, savnet et skille mellom Prosjekt NES arbeidslogg og Prosjekt NES kommentartråd som sier at det er to forskjellige linker. Ellers grei og oversiktelig. 6,9/10 Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 (endret) Når det gjelder forumet i signaturen, vel så og si alle har linker til hjemmesidene og profilene sine i signaturen her, så er ikke den eneste. For det andre er forumet ikke en direkte konkurrent til diskusjon.no da det ikke tar for seg samme tema (hovedsaklig). Men til ratingen: Mr. A: Helt grei, savnet et skille mellom Prosjekt NES arbeidslogg og Prosjekt NES kommentartråd som sier at det er to forskjellige linker. Ellers grei og oversiktelig. 6,9/10 Im on in. Takker for kritikken Edit: Da er det fiksa. La en hemmelig link in i samme slengen. Vurder DJ_Evelen Endret 13. august 2010 av Mr. A Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Fint plassert, greie farger. 7/10 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Kult med oppdateringer til youtubesiden din. 7/10 Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Sagt det før, sier det igjen, digger den. Den er ryddig, fin, og artig ! Lenke til kommentar
*F* Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 10/10 Veldig fint satt opp, nesten som et kunstverk. Lenke til kommentar
Razorlight Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 9/10 Sørlandet Ellers, fine farger. Not too fancy, not too shitty. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Sitatet er fint, men hvem sa det? Fargen er helt ok. 6/10 Lenke til kommentar
Razorlight Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Sitatet er fint, men hvem sa det? Fargen er helt ok. 6/10 Tipper du vet det, selv om jeg sier Albert Einstein. Skal oppdatere. Rate Mchansern sin signatur, ikke min Lenke til kommentar
Razorlight Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Sitatet er fint, men hvem sa det? Fargen er helt ok. 6/10 Tipper du vet det, selv om jeg sier Albert Einstein. Skal oppdatere. Rate Mchansern sin signatur, ikke min Edit: I made my fuc*ing signature match my Avatar. Allmost. Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Liker sitatet selvom det er litt lame å sitere Albert Einstein. Greie farger. Ser det står spotify, hadde selv gått for noe mer som; "Min liste" eller "Min Spotify." 6/10 Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Dravde Den Feite Pluss for midtstilt signatur. Det gir et bra oppsett og fargevalget og mikset gir også pluss. Når det gjelder den ene linjen med ekstra stor tekst gir det minus. Finest når teksten er i vanelig størrelse. Selvsagt pluss for å lnke et par ganger til forumet selvom temaet ikke interesserer meg det minste. Pluss for å linke til blogg også, men den gadd jeg knapt å lese. 6/10 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå