Skrujernet Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Rotete, og for stor skrift. Liker heller ikke at lastfm og youtube greiene er nedi hjørnet der. + for fikset ordelingsfeil. 4/10 Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 - En link på "Victoria Concordia Crescit" Hva/hvem er det? Arsenals motto. Det betyr "seier kommer fra harmoni". Skrujernet: Er det en slags tørr vits jeg ikke forstår? Pluss for at den passer sammen med brukernavn og avatar. Kjedelig farge. 3/10 Lenke til kommentar
*F* Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Helt greim likte ikke helt fargevalget med grått og svart, Men helt ok. 6/10 Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Fargene minner ikke så veldig om sørlandet, men var helt greit. At du linker til ditt eget forum er kanskje noe reklame, da dette også er et forum, men samme det. 7/10, ryddig og, fint plassert. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 10/10, fine farger og utforming. Lenke til kommentar
livingman Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 forstår ikke dritten av noe 10/10 Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 (endret) Liker ikke alle fargene, og synes det er rotete 4/10 (hva skjer med at alle stemmer 10/10) Endret 10. august 2010 av Mr. A Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Greit, blir ikke 10/10 på deg da. Intel med liten l, skam deg. Synes spec'sa var litt i en "haug", "|"'ene som skiller kunne vært en annen farge. Og linkene under var dårlig separerte. 3/10 Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 (endret) Jevrio: Prøvde å fikse på det tidligere, men det funker ikke når forumet er ødelagt atm. Får bare opp masse sånne koder og greier der man fikser på signaturen, men så fort som forumet er oppe å går igjen skal jeg fikse det. Takk for konstruktiv kritikk, det liker jeg. Vurder Jevriko!! Endret 10. august 2010 av Mr. A Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Jevriko: Prøvde å fikse på det tidligere, men det funker ikke når forumet er ødelagt atm. Får bare opp masse sånne koder og greier der man fikser på signaturen, men så fort som forumet er oppe å går igjen skal jeg fikse det. Takk for konstruktiv kritikk, det liker jeg. Vurder Jevriko!! Skriver du feil navn for gøy, eller er det skrivefeil? Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Jevriko: Prøvde å fikse på det tidligere, men det funker ikke når forumet er ødelagt atm. Får bare opp masse sånne koder og greier der man fikser på signaturen, men så fort som forumet er oppe å går igjen skal jeg fikse det. Takk for konstruktiv kritikk, det liker jeg. Vurder Jevriko!! Skriver du feil navn for gøy, eller er det skrivefeil? Sorry, skriveleif. Er forumet som tuller nå. Lenke til kommentar
Dead_Rabbit Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Jevriko: Prøvde å fikse på det tidligere, men det funker ikke når forumet er ødelagt atm. Får bare opp masse sånne koder og greier der man fikser på signaturen, men så fort som forumet er oppe å går igjen skal jeg fikse det. Takk for konstruktiv kritikk, det liker jeg. Vurder Jevriko!! Skriver du feil navn for gøy, eller er det skrivefeil? Sorry, skriveleif. Er forumet som tuller nå. Rotete signatur som ikke sier spesielt mye.2/10 Lenke til kommentar
Runar Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Enkel og grei! En signatur som ikke forstyrrer selve innlegget, men samtidig er morsom. Et flott eksempel på en god signatur. 9/10! Skal vi innføre en ny regel, som sier at man ikke kan "vurdere" de som vurderte deg? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Mye bra info om forumet generelt. Jeg likte den veldig godt. 8.5/10 Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Mchansern Første linjen var original nok, men morsom var den ikke. Bra med mellomrom da andre delen ikke hadde noe med første å gjøre. Morsomt sitat forøvrig og bra at du tar med hvem som har sagt det. Oppsettet derimot er ikke noe særlig og det ville sett mye bedre ut midtstilt. Det er pluss for å ikke bruke standarfarge, men fargen er alikevel vel lys. 6/10 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Kjedelig og begynner å bli gammel, uten at det skal si noe. Ser enkelt og greit ut da. 4/10 Lenke til kommentar
Canaye Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 mye rart jeg ikke har giddet og lese 5/10 vfor den var ikke direkte dårli heller .. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå