Baranladion Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 JEg gidder ikke sjekke linken din engang, bare det at Dita(tar det som ett jentenavn) og spanked er i samme setning gjør meg glad:) Klarte ikke dy meg alikevel, så jeg sjekket linken... Resultatet blir da til slutt en sterk 9/10 Lenke til kommentar
Kea Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 McHalvorsen Fint sitat, men hadde kanskje sett bedre ut midtstilt. Bra du tar med hvem som har sagt det, men fargen på navnet er altfor lyst imo. Ellers ikke mye å si på den signaturen. 7/10 Lenke til kommentar
passivaggresivsnekkern Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Veldig poetisk altså. 6/10 Lenke til kommentar
SaitekQ Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 (endret) mantorkel Norge<3 Joda, et ganske enkelt budskap. Men det varmer hjertet mitt. Lite kreativt da. 8/10 Haha, så først nå at du hadde en Russisk fyr som profilbilde. :!: Endret 22. juni 2010 av SaitekQ Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 SaitekQ Husker du hadde den før så det er en gammel og kjent signatur. Pleier å like de best midtstilt, men her var den jo altfor lang til at det ville gått og siden den er så lang og bare så vidt går over en linje er utsende bra. Også fint at du linker til betydningen og hvem som har sagt det. Selvsagt pluss for å ha farget skrift, men du kunne hatt normal størrelse på bokstavene. 8/10 Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Glimti. Artig link til artig film ^^ + Enkel, fargeløs, midtstilt, formateringsfri, store bokstaver der det skal være - Egentlig ingen 10/10 - Slik en signatur skal være Lenke til kommentar
SaitekQ Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 KvitKnekt Er faktisk ikke ikke så glad i midtstilte signaturer, bare for å ha det sagt. Morsomt at du linker til formspring, også at du hedrer deg selv med Kongelig KvitKnekt. Syntes skriften var litt liten/uklar. 7/10 Btw: Ta deg gjerne en tur innom avatar tråden! Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 6/10 Bra tekst, likte ikke fargene. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Enkelt og greit og passer på en måte til de fleste innlegg. 7/10 Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Aleks Veldig mye tekst. Med en gang ble jeg litt oppgitt pga det, men så skjønte jeg at det ikke tok så lang tid å se over alt. Tok kanskje et sekund eller så å skjønne at teksten til høyre faktisk var en uavhengig tekst og at det ikke var fordelt etter linjer. Sikkert pga klokken er 04.20 da. Ellers, lemonade, alaska og de andre linkene sier meg liksom ingenting, og de frister ikke nok til at jeg vil trykke på dem. Måtte ha vært om jeg hadde noen interesse for deg utover det vanlige og ville finne ut mer osv. Ellers, det som står under linkene var veldig koselig og noe jeg kan forholde meg til. Hele signaturen virker veldig proff, på et vis. Likte den jeg. 9/10 Lenke til kommentar
SaitekQ Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Sitronsaft Liker absolutt den første linja i signaturen, veldig bra! Ellers er det mye flott informasjon å hente utifra din signatur, men trekk for at den er veldig rotete. 8/10 Fiks rotet så blir det 10/10 neste gang! Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 SaitekQ Du får 4/10 Ting som kan forbedres: Likte ikke fonten og fargene, nevn hvilken av murphys lov du siterer og bruk "-Murpys lov." Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Blåbær Synes det var en artig setning, så jeg gir deg 7/10 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Enkelt sitat fra Einstein er alltid en slager. 8/10 Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Stor + for dylan-låt! Svært usaklig venstreside, litt morsom. Noe rotete.. 7/10 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Mr.Graves: Jaja, et noe deprimerende sitat(?) med en del sannhet i seg. Skulle dog likt å se hvem som evt hadde sagt disse visdomsordene. 7.5/10 Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Mchansern Jaja, du ser på deg selv som en intilligent person Og en lite sitat som fikk meg til å trekke litt på smilebåndet. Helt greit 6,5/10 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå