Petter Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Forteller litt hva du driver med, en fin quote. 7/10 Lenke til kommentar
TheSoapmaker Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Petter lemon is nice! smartingsitat det der. 7/10 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Anarkorken: Tror du har gjort et eller annet feil med signaturen din Bryter forumreglene med over 4 linjer. Satser på at det ikke er her problemet ligger og gir 1/10 Lenke til kommentar
Petter Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Aleks: du har MEG i signaturen din <3 du reffererer til en artig opplevelse vi hadde sammen. eneste er at den ser litt rotete ut 9/10 Lenke til kommentar
Kea Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Petter Bra quote og linker. Likte ikke oppsettet helt though. Pluss for fine farger. 7/10 Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 (endret) Likte/skjønte ikke helt diktet, men teksten er bra plassert og fattet min interesse med en gang. 5/10 Hadde jeg likt diktet ditt, så hadde du fått 9 Edit: Svar til Sph4ck, det nederste skal forestille mine for tiden pallplasser når det kommer til whisk(e)y, fargene så mer ut som gull, sølv og bronsje på laptopen hjemme Endret 3. juni 2010 av McHalvorsen Lenke til kommentar
sph4ck Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 McHalvorsen: Kind of morsomt med "Jeg kan finne veien selv". Skjønte ikke helt det nederste men .. 7/10 Lenke til kommentar
Kea Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 (endret) sph4k Jeg likte oppsettet og fargene veldig godt. Teksten var også egentlig ganske bra. Har egentlig ikke noe å klage på. 10/10 Edit: Likte/skjønte ikke helt diktet, men teksten er bra plassert og fattet min interesse med en gang. 5/10 Hadde jeg likt diktet ditt, så hadde du fått 9 Når du sa du ikke helt skjønte det, mente du at du ikke skjønte meningen eller ikke kan engelsk så godt? Endret 3. juni 2010 av Therawyn Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Når du sa du ikke helt skjønte det, mente du at du ikke skjønte meningen eller ikke kan engelsk så godt? Var meninga jeg ikke tok helt, det gav meg liksom ingenting, beklager Lenke til kommentar
Kea Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Når du sa du ikke helt skjønte det, mente du at du ikke skjønte meningen eller ikke kan engelsk så godt? Var meninga jeg ikke tok helt, det gav meg liksom ingenting, beklager Du trenger da ikke beklage, bare lurte jeg. Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Hmm ... Sitat fra en The Rasmus låt? Jeg har ikke noe spesielt forhold til bandet, men det er ett bra sitat/dikt/noe. 8/10 Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Når du sa du ikke helt skjønte det, mente du at du ikke skjønte meningen eller ikke kan engelsk så godt? Var meninga jeg ikke tok helt, det gav meg liksom ingenting, beklager Du trenger da ikke beklage, bare lurte jeg. Visste ikke om det var noe du hadde lagd selv, og ville isåfall ikke såre deg Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Makhshava Synes det var et ganske undelig sitat og det sa meg ikke noe spesielt. Pluss for å bruke en annen farge enn standard, men den hadde gjort seg mye bedre om den var litt mørkere. I tillegg likte jeg ikke oppsettet. 2/10 Lenke til kommentar
nybb Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 7/10.. Sett den før. Alltid tøft med sitater fra forumfriends. Har laget meg en ny en nå.. spent på responsen Lenke til kommentar
simentp Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 (endret) Nybb +Viser at du er utviklingsstudent til neste år. +Film listen +Halo - Litt lang, i reglene står det vell at maks er 4 linjer? -Plutselig rosa midt i, noe som trekker ned 6/10 Din signatur bryter med retningslinjene for signaturen. Signaturbegrensninger Din signatur kan inneholde: Ingen bilder Kun tekst og noen bb-koder (Les mer...) Ubegrenset antall lenker Maksimum fire linjer Dermed 1/10 Hadde den ikke brutt rettningslinjene hadde det vært den andre jeg skrev før. Endret 3. juni 2010 av simentp Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 simentp Ingen ting av det interesserte meg det minste, men veldig fint oppsett, god bruk av farger og pluss for link i tillegg. 8/10 pga. utsende. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Glimti Kan kanskje virke litt lang, men ser ikke så verst ut. Altså liker oppsettet egentlig. Er ikke enig med alt som står der, men pluss for at det forteller litt om deg selv, og intern forumhumor liker vi vettu. 7/10 Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Therawyn Likte ordene i den forrige bedre, men denne har bedre utsende og farge. Fint nok sitat, men er ikke særlig fan av den slags tårevåte dikt. Annen farge enn standard samt miststilling trekker alltid opp da. 6/10 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Glimti: Jeg liker den, men er ikke helt sikker på hvorfor. Den sier noe om deg. Du får 7.5/10 Rate me. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Mchansern Den første settningen var bare tåpelig, men sitatet var bra. Fin drikke du viser til og bra å ta med hvem som har sagt det. Skjeldent at folk gjør det. Dårlig oppsett, men pluss for å bruke en annen farge enn standarfarge selvom teksten burde vært mørkere. Blir veldig midt på. 5/10 (Min er helt ny og det er første gang jeg bruker link så den som vurderer nå blir dne første til å vurdere min nye samt første linksignatur.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå