SHHHKSHHHK Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Therawyn: Virkelig bra sitat! :!: Du har også et fint oppsett, og bra farge. 9/10 Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Kjipe farger, treigt sitat. 5/10 Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 FlinkeFreddy Ny farge ser jeg. Likte svartfargen bedre enn den lilla du hadde før, men synes fortsatt at de røde sitattegnene ødelegger. Var helelr ingen vits å ha de to same settningene etter hverandre selvom den ene av settningene er link. Likte bedre da du linket til tråden din om oversikt over overgripere, men den tråden begynte jo å bli litt gammel så det var kansje på tide å linke til noe nytt. Og selvsagt pluss for å linke til flere forskjellige ting. Oppsettet er bra, men blir som sagt bedre om du fjerner de røde sitattegnene. Men alt i alt stiller den sterkt. 7/10 Lenke til kommentar
Fish Eating Ninja Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Glimti Haha, gærning.. 7/10 Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Den fiskespisende ninjaen: Link til egenstartet tråd er greit nok. Ikke noe som representerer timesvis med morro for meg, for å si det sånn, men har sett verre. Helt greie farger. Litt kjedelig, så du får 3,5/10 Glimti: Så det var noe galt med signaturen min. Er det i orden nå? Skulle seff ikke være dobbelt opp med tekst.. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 FlinkeFreddy Ja, det var noe galt med linker både i tråder og i signaturen den dagen. Har hørt om det. Høyner den et hakk da. 8/10 (Og nå kan noen andre enn Fish Eating Ninja vurdere min). Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Og nå kan noen andre enn Fish Eating Ninja vurdere min Du overgår deg selv! Du har fornyet den på en god måte. Liker det minimalistiske preget. Det evige spørsmålet om du faktisk mener det du skriver, eller om det bare er der for å provosere, gjør signaturen noe mer enn bare et random stykke tekst. Du kunne venstrestilt teksten og satt den i gåseøyne, og satt "sitat av Latias" som høyrestilt. 8/10 Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Liker venstrestilte signaturer best forstår du. Vurder FlinkeFreddy. Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 FlinkeFreddy + Morsomme/Gode filmer + ??? - Ikke alle linkene fungerer 7/10 Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Mr. Graves: Takk for påpekningen. Endret nå Vurder Mr. Graves Lenke til kommentar
Kea Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Mr. Graves Jeg likte det sitatet ditt, siden det kan bety så mangt. last.fm er jeg ikke så hekta på at det gjør noe, men musikk er jo viktig. Ikke noe å klage på egentlig, ser bra ut hele greia. 10/10 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Therawyn: Morsomt og ganske enkelt. 8/10 Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Aleks: Veldig pent oppsett. Lo faktisk en del da jeg leste "Sniker meg videre i min refleksvest. This is my way of the ninja!" Litt kjipe linker for oss som ikke har noe forhold til de trådene det linkes til. Uansett; 8/10 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Den er vel faktisk nesten bare fylt opp med interne ting ja, selv om både Alaska og lemonade tråden kan være nyttig for andre^^ Freddy sin sig som skal vurderes. Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Flinkefreddy Med fiksa linker blir det en 9'er ifra meg. Grunnen til at det ikke blir en 10'er er igrunn fordi jeg liker symmetri og ville gjerne hatt en pyramideform på signaturen Denne rekkefølgen f.eks: >>For deg som liker å le >>You're an idiot - Phil Helmuth >>For deg som liker å le og filosofere samtidig >>Noen filmer burde vært en del av pensum i skoleverket Uansett, 9+/10 Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Mr.Graves Helt frei, hadde vært bedre med linket på top. Desverre litt vanskelig å lese sitatet pga det er i kursiv. 5/10 Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Zoro Sama Satt lenge å lurte på om det var to forskjellige. 3/10 Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 NoNamesLeft: Meh… Ikke noe særlig. 3/10 Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 To forskjellige? Vurder Dermuszdel Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Dermuszdel Ingen av linjene sa meg noe og oppsettet var heller ikke noe godt. Imidlertid er det pluss for å bruke forskjellige farger og spesielt noen som står så klart i kontrast til hverandre. 3/10 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå