Gå til innhold

Få din signatur vurdert!


Dotten

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

FlinkeFreddy

 

Ny farge ser jeg. Likte svartfargen bedre enn den lilla du hadde før, men synes fortsatt at de røde sitattegnene ødelegger. Var helelr ingen vits å ha de to same settningene etter hverandre selvom den ene av settningene er link. Likte bedre da du linket til tråden din om oversikt over overgripere, men den tråden begynte jo å bli litt gammel så det var kansje på tide å linke til noe nytt. Og selvsagt pluss for å linke til flere forskjellige ting. Oppsettet er bra, men blir som sagt bedre om du fjerner de røde sitattegnene. Men alt i alt stiller den sterkt.

 

7/10

Lenke til kommentar

Den fiskespisende ninjaen:

 

Link til egenstartet tråd er greit nok. Ikke noe som representerer timesvis med morro for meg, for å si det sånn, men har sett verre.

 

Helt greie farger.

 

Litt kjedelig, så du får 3,5/10

 

Glimti: Så det var noe galt med signaturen min. Er det i orden nå? Skulle seff ikke være dobbelt opp med tekst..

Lenke til kommentar
Og nå kan noen andre enn Fish Eating Ninja vurdere min

 

Du overgår deg selv! Du har fornyet den på en god måte. Liker det minimalistiske preget. Det evige spørsmålet om du faktisk mener det du skriver, eller om det bare er der for å provosere, gjør signaturen noe mer enn bare et random stykke tekst.

Du kunne venstrestilt teksten og satt den i gåseøyne, og satt "sitat av Latias" som høyrestilt.

 

8/10

Lenke til kommentar

Flinkefreddy

 

Med fiksa linker blir det en 9'er ifra meg. Grunnen til at det ikke blir en 10'er er igrunn fordi jeg liker symmetri og ville gjerne hatt en pyramideform på signaturen :p

Denne rekkefølgen f.eks:

 

>>For deg som liker å le

>>You're an idiot - Phil Helmuth

>>For deg som liker å le og filosofere samtidig

>>Noen filmer burde vært en del av pensum i skoleverket

 

Uansett, 9+/10 :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...