kaffebryggare Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 2/10 Forteller meg at du liker MCR og Tokio Hotel, og at du er en/et "metallhead". Og.. Nei vent, det var alt. Lenke til kommentar
Duffo Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Benny: Han liker anime, og er sikkert en poser.. Nuff said! 2/10 Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Duffo Standarfarge trekker alltid ned. I tillegg er det ikke noe fint at den ene linjen har kraftigere tekst enn den andre. Greit å fortelle litt om hva du liker, men oppsettet kunne vært så mye bedre. 2/10 Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Glimti Liker den, liker formen på den og har lagt merke til at den samsvarer med flere av dine innlegg her inne 8/10 Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Zoro Sama Kul oppbygning, bra farge- og skriftvalg og gode YouTube-linker. 9/10 Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Fint sitat og fint oppsett. litt lite kanskje? 6/10 Og til duffo's informasjon har jeg vokst opp med både Metallica og AC/DC og har hørt på CoB siden 2001+uttallige andre metal og rockeband. Men du er jo sikkert super metalhead og alle andre som later som de hører på det hører egentlig på Justin Timberlake Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Hans-o: Fantastiske band! Godt oppsett også, med kjeglestruktur. Syns kanskje fargene blir litt småkjedelige, vet ikke helt. Men en god signatur er det. Det jeg mener kan gjøres: pusse opp littegrann med nye farger, kanskje. 8/10 Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Knewt Pluss for link og selvsagt ekstra pluss for at den viser til din interesse. Bra at du fullstendig unngår standarfarge. Bra vers du har og, men hvis det er et sitat burde du tatt med hvem som har det. Pleier ikke å like høyrestilte og venstrestilte signaturer, men her passet det, bortsett fra at det ble for mye på den ene siden io forhold til den andre. Ganske midt på. 5/10 Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Zoro Sama: Helt grei signatur. Ikke veldig bra, men ikke veldig dårlig. Midt på treet. 5/10 Lenke til kommentar
bad__ip Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Dermuszdel: Kjedelig og orginal signatur, vanskelig og lese, men likte hva som stod, så du redder det til en: 3/10 Lenke til kommentar
Nynaeve Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 bad__ip Synes ikke den var så ille bra jeg. Tydelig hvertfall, og du fikk meg til å trykke det som stod, så du får: 4/10 Lenke til kommentar
bad__ip Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Nynaeve Din var da helt grei, liker den, men litt kjedelig og lite. 5/10 Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 bad__ip + Konami Code + Meningsfult sitat - Litt kjedelig oppsett og fargevalg + Prosjekt-tråd 4/10 Liker orden og symmetri Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Mr.Graves + Likte sitatet +/- har aldri helt fått med meg hva last.fm er Hadde likt den bedre hvis last.fm var på oversiden 6/10 Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Zoro Sama Pluss for mye linking. Også pluss for å bruke en annen farge enn standard. Synes oppsettet var ganske rotete og det ble ikke noe bra med ulik tykkelse på bokstavene. Midt på. 5/10 Har selv tenkt å gjøre noen endringer på min egen signatur så den som vurderer den nå blir den siste til å vurdere akkurat denne varrianten. Lenke til kommentar
Carisma'03 Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Bra satt opp, ryddig og bra. Det som står skrevet er en annen sak, regner med at det er ironi. Lenke til kommentar
Eaan Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 (endret) Greit om du har signatur selv når du skriver i denne tråden... EDIT: min er bort og (!) Endret 21. februar 2010 av Eaan Lenke til kommentar
Carisma'03 Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Greit om du har signatur selv når du skriver i denne tråden... EDIT: min er bort og (!) Ja beklager. La ikke merke til at min hadde blitt fjerna pga. oppdateringene som ble gjort her. Har lagd den på nytt... Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Bra satt opp, ryddig og bra. Det som står skrevet er en annen sak, regner med at det er ironi. Du glemte å legge med tall. Lenke til kommentar
Carisma'03 Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 (endret) Bra satt opp, ryddig og bra. Det som står skrevet er en annen sak, regner med at det er ironi. Du glemte å legge med tall. Ok. Jeg vil si 6/10 til den. Nå kan min vurderes, gjorde noen siste endringer i den Endret 21. februar 2010 av Carisma'03 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå