happytrigger Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Hans-o Liker den, flotte linker og et godt sitat =) Det eneste som trekker ned er litt tamt fargevalg, ellers en "nice" signatur ;D 7/10 Lenke til kommentar
Eaan Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 (endret) Hans-o - Har grei musikksmak, men signaturen er kjedelig. Pluss for midtstilt og sitat, men ingenting spesielt. Fargene var kjedelig men heldigvis ikke glorete. 4/10 Edit: happpytrigger liker simpsons, det er gøy men ikke et veldig godt sitat. Altfor sterk farge. 4/10 Endret 7. januar 2010 av Eaan Lenke til kommentar
Parabellum Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 5/10 + en grei vri på en veldig kjent sitat. + (eller -) brukeren setter seg selv i bås som en ateist - ingenting spesielt. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Å så sinna man ble da fordi noen ikkje likte signaturen din. Skal gi deg en grundigere begrunnelse da: Kjedelig signatur, bare et ord, som på toppen ikke er midtstilt. Rimelig uinteressant link å, din Twitter side er helt uinteresssant for meg. I tillegg synes jeg Twitter er noe tull. -100/10. Poenget er at man gir poeng på en skala fra 1 til 10, og den eneste begrunnelsen du gir er at det er en link til Twitter, og gir poeng utenfor skalaen. Det er bare å idiotisk å ikke klare å følge de enkle reglene som er i tråden for at den skal fungere. Og nei, jeg blir ikke sur fordi du ikke liker den, jeg kunne faktisk ikke brydd meg noe særlig mindre, men det er greit at det er et visst kvalitetsnivå her. Parabellum - What? Ser ut til at det er teksting av en film som har gått galt? - Standardfarge + Du har ihvertfall signatur, og det er sikkert noen som syns den er forferdelig artig. 2/10 Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 ER ikke første gang noen har gitt karakter utenfor skalaen hvis du trodde det. men for din skyld. Samme begrunnelse 0\10. (0 er nødt til å være lov hvertfall.) Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 -/+ AC/DC +Metallica +CoB Nederste var helt grei. Litt rare farger.. Fint oppsett 7/10 Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Rotete oppsett og dårlig fargevalg på de to øverste linjene, nederste var helt ok. 4/10 Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 (endret) - Jeg måtte google for å finne ut hvem Chauteaubriand var. Plagsomt. - .. Og når jeg gjorde det fant jeg ut at han heter Chateaubriand, og ikke Chauteaubriand. ^^ + Ellers fint oppsett. Likte sitatet også. 7/10. Endret 7. januar 2010 av CypheroN Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 ^Slik går det når man skal huske lange franske navn CypheroN Stilrent(litt kjedelig?), meget bra innhold. Har dog alltid har ett eller annet imot rødt i signaturer.. 8/10 Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Corporal Clegg Fint sitat og fint oppsett. Blå farge, men lysere enn standaren. I tillegg har du med hvem som har sagt det, noe som er bra. Det er ikke alltid at folk pleier å gjøre det. tom waits for alice brukte det sitatet i åpningsinnlegget sitt om skråsikkerhetens tyranni husker jeg. Som en hake kan det nevnes at den andre settningen ble veldig kort i forhold til den første. 8/10 Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Hans-o Er ikke så fan av AC/DC, men de andre bandene du linker til er bra. Vet ikke hva jeg synes om sitatet og den linjen ble vel lang i forhold til de andre, men ellers et bra oppsett og varriasjon av farge. Pleier ikke å like blått i signaturer da blått er standarfarge, men her passet det inn. Skråstreken mellom AC og DC ble for lys. Vansklig å få øye på. og generelt bra med linker. 8/10 Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 7/10 Kul oppbygning, kontroversielle utsagn og ærlige meninger. Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Enkel og grei +Ikke den vanlige fargen. 8/10 Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 (endret) GrevenLight Sitatene synes jeg ikke var særlig interessange, men pluss for godt oppsett og varrierende bruk av farge samtidig som du unngår standarfarge totalt. Linken er litt for lys i fargen og det var i utgangspunktet ikke det minste fristende så jeg hadde aldri giddet å trykke om det ikke var for at denne tråden dreier seg om signaturer. Har trykket der før da jeg har vurdert akkurat den linjen tideligere så jeg gadd ike å bruke mye tid på innholdet. 7/10 (Har forlenget den røde linjen på min litt). Endret 9. januar 2010 av Glimti Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Glimti Love it. 10/10. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Jeg forstår ikke mye av den, eneste positive jeg kan finne er friske farger. 3/10 Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 (endret) Litt for mye info her, ellers OK. 4/10 Mulig min blir moderert, har ikke funnet ut om jeg kan bruke quote i siggen, står nånstans. Edit: Noen har moderert den allerede. Endret 11. januar 2010 av runesole Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 I dont get it. +oppsetter er vel greit nok. -Ingen Linker. 3\10 Lenke til kommentar
Duffo Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 2/10 Wannabe metallhead bands... uff... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå