Gå til innhold

Få din signatur vurdert!


Dotten

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hans-o - Har grei musikksmak, men signaturen er kjedelig.

Pluss for midtstilt og sitat, men ingenting spesielt. Fargene var kjedelig men heldigvis ikke glorete.

 

4/10

 

Edit: happpytrigger liker simpsons, det er gøy men ikke et veldig godt sitat. Altfor sterk farge.

 

4/10

Endret av Eaan
Lenke til kommentar
Å så sinna man ble da fordi noen ikkje likte signaturen din. Skal gi deg en grundigere begrunnelse da:

 

Kjedelig signatur, bare et ord, som på toppen ikke er midtstilt. Rimelig uinteressant link å, din Twitter side er helt uinteresssant for meg. I tillegg synes jeg Twitter er noe tull.

 

-100/10.

Poenget er at man gir poeng på en skala fra 1 til 10, og den eneste begrunnelsen du gir er at det er en link til Twitter, og gir poeng utenfor skalaen. Det er bare å idiotisk å ikke klare å følge de enkle reglene som er i tråden for at den skal fungere. Og nei, jeg blir ikke sur fordi du ikke liker den, jeg kunne faktisk ikke brydd meg noe særlig mindre, men det er greit at det er et visst kvalitetsnivå her.

 

 

Parabellum

- What? Ser ut til at det er teksting av en film som har gått galt?

- Standardfarge

+ Du har ihvertfall signatur, og det er sikkert noen som syns den er forferdelig artig.

2/10

Lenke til kommentar

Corporal Clegg

 

Fint sitat og fint oppsett. Blå farge, men lysere enn standaren. I tillegg har du med hvem som har sagt det, noe som er bra. Det er ikke alltid at folk pleier å gjøre det. tom waits for alice brukte det sitatet i åpningsinnlegget sitt om skråsikkerhetens tyranni husker jeg. Som en hake kan det nevnes at den andre settningen ble veldig kort i forhold til den første.

 

8/10

Lenke til kommentar

Hans-o

 

Er ikke så fan av AC/DC, men de andre bandene du linker til er bra. Vet ikke hva jeg synes om sitatet og den linjen ble vel lang i forhold til de andre, men ellers et bra oppsett og varriasjon av farge. Pleier ikke å like blått i signaturer da blått er standarfarge, men her passet det inn. Skråstreken mellom AC og DC ble for lys. Vansklig å få øye på. og generelt bra med linker.

 

8/10

Lenke til kommentar

GrevenLight

 

Sitatene synes jeg ikke var særlig interessange, men pluss for godt oppsett og varrierende bruk av farge samtidig som du unngår standarfarge totalt. Linken er litt for lys i fargen og det var i utgangspunktet ikke det minste fristende så jeg hadde aldri giddet å trykke om det ikke var for at denne tråden dreier seg om signaturer. Har trykket der før da jeg har vurdert akkurat den linjen tideligere så jeg gadd ike å bruke mye tid på innholdet.

 

7/10

 

(Har forlenget den røde linjen på min litt).

Endret av Glimti
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...