CypheroN Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Glimti Den mest ironiske eller den mest idiotiske signaturen på forumet. Mystisk og genialt. Trekker til seg oppmerksomhet og har laget mye styr på forumet. Fint oppsett og forskjellige farger. 10/10 Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Cypheron: Liker fargen, Link til Last.fm. og sitat innebygd i linken. Fiffig. 8.5\10 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 + AC\DC +Metalica -Cgukdren of Bodom Tankefult sitat av Sartre. Men Sartre har aldri vært en av mine favoritter. soild 7 av 10 Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Daniel zu Pluss for grei setning øverst, litt farger og ok oppsett. Minus for nederste setning. Duno why, likte den bare ikke. 6-7/10 Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Pinup Sitat fra MLIA, en side jeg synes er artig. Men ellers så er det ganske tomt. 4/10 Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Demonfudge: Noe rotete men dog opplysende signatur 5/10 Lenke til kommentar
Kanius Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Mikkel: Informativ om hva du kan hjelpe folk med + Fullverdig, 100% fortjent brag + Rettmessig info + Morsomt sitat = 8 / 10 ^^ Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Kanius: Skjønner ikke helt hvor du vil hen med bare ett ord. Stygg farge. I bunn å grunn en dårlig signatur. 1\10 Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Litt trøtt, men ser likevel bra ut. Liker ikke innholdet. 4/10 Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Linje 1 = ?? What? Linje 2 = Hihi, morsom Linje 3 = Sett flere ganger, begyner å bli gammel... Linje 4 = PSN Fargene var litt kjedelige... Men bra oppsett. 5/10 Lenke til kommentar
RainbowLady Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Stilig med kombinasjon av farger, samt litt spunk i oppsettet. Men fikk faktisk ikke noe lyst til å trykke, selv om jeg sjekket det allikevel. Synes også det var litt irriterende at den er så høy, og samtidig så tynn. 6/10 Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 (endret) Du linker til en fin tråd, men budskapet nederst er jeg ikke helt med på. ^^ Greit oppsett. 7/10 Endret 5. januar 2010 av CypheroN Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 CypheroN Bra med linker, men ble litt mange her. Hadde aldri giddet å sjekke alle linkene utenom i denne tråden der det er signaturen som er poenget. Likte det røde mellom hver link samt at du ikke bruker standarfarge på linkene. Et par av dem linket til filmrelatert innhold og det er bra. Også pluss for å linke til tråder på forumet. Stilig at du hadde strøket og linken til tråden om tidenes tv-serie for så å linke til den nye tråden istedefor å erstatte den gamle linken. Siden den første linjen var så mye kortere enn den nederste ble ikke oppsettet særlig bra. Den ville gjort seg mye bedre som midtstilt. 6/10 Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Glimti pluss for å stå for sine meninger minus for at noen av meningene er ganske teite minus for "ulogisk" bruk av farger 5/10 Lenke til kommentar
Olum Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 WhiteKnight. Lyrics fra en sang? Teksten var kjedelig, men fargene var behagelige å se på. 4/10 Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Olum Mye linker og det er bra. Fint at innholdet forteller om deg som person, men syntes det ble litt mye. Hadde gjort seg litt mindre info om deg og litt mer info om andre ting. Ellers bra oppsett, men varrierte farger hadde gjort seg. 4/10 Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Glimti: For lang, gidder ikke å lese gjennom hele når jeg ser den til vanlig. Du bruker tre forskjellige farger, og jeg har egentlig ikke så mye interesse av å få vite alt du mener gjennom signaturen. 1/10 Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 (endret) Eg liker den. En av de beste signaturene på dette forumet. 10/10. Edit: Ser eg var akkurat for sen for Glimti Henrik C. Twitter? -100/10 Endret 7. januar 2010 av Hans-o Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 (endret) Så bra du er saklig. Du har band jeg ikke liker, minus en milliard. Endret 7. januar 2010 av Henrik C Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Å så sinna man ble da fordi noen ikkje likte signaturen din. Skal gi deg en grundigere begrunnelse da: Kjedelig signatur, bare et ord, som på toppen ikke er midtstilt. Rimelig uinteressant link å, din Twitter side er helt uinteresssant for meg. I tillegg synes jeg Twitter er noe tull. -100/10. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå