Joakim Skurk Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 (endret) Glimti: 9/10 dersom det stemmer. Man vet hvor du står. Du provoserer! Det liker jeg. Endret 4. desember 2009 av LueDotten Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 +Fint at du deler din cd-samling. +fine farger -Ganske generell sitat 6\10 Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Danielzu Hadde ikke noe til overs for linken da jeg ikke liker den slags, men pluss for link uansett. Derimot er det minus for å bruke standarfarge. Den andre settningen sa meg forøvrig ingen ting, men fint at du tar med hvem som har sagt det når det er et sitat. Ikke alltid at folk gjør det. Vet forøvrig at du fikk ideen til den etter at noen skrev det i forumkafeen. Selve oppsettet synes jeg ingen ting om. 2/10 (Har forandret litt på min signatur så den som vurderer den nå blir den første til å vurdere denne varrianten.) Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Glimti Jeg liker at du provoserer, viktig å ha provokasjon i diskusjonsforum. Er faktisk enig i et par av tingene også. Minus for litt useriøsitet. 7/10 Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Link til tråd du har laget Nederste var helt greit.. Litt kjedelig med fargen på linken, men men 6/10 Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 GrevenLight Greit med linker til myspacesider osv. Pluss for farger. Stooooor minus for Brocode, teiteste jeg vet om. Pluss for morsom link. 6/10 PS! Jeg får ikke til å bytte farge.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Danielzu. Vet forøvrig at du fikk ideen til den etter at noen skrev det i forumkafeen. \ Det var jeg som skrev det i forumskafeen. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Pinup Pluss for link, men minus for standarfarge. Resten var genialt siden det hintet til to forskjellige filmer. Også pluss for å unngå standarfarge der, men minus at oppsettet var ganske rotete. Litt vansklig å bedømme, men jeg heller mot midt på. 5/10 - 6/10 Minus for litt useriøsitet. Har jeg sagt noe om det? Det var jeg som skrev det i forumskafeen. Ok, men blir samme bedømmelse. Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Har vurdert deg før tror jeg, men... Er ikke helt enig, men liker oppsettet av signaturen Bra med litt forskjellige farger 7/10 Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 GrevenLight Pluss: Farger Linker Minus: Brocode (Faller ikke i min smak). 6/10 Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Mortis Pluss: Mye linker (fornuftige) Likte bloggen din Minus: De strekene mellom funker bra om du bare har en linje, men med to linjer så ser det litt rart ut. 8/10 Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Pinup Pluss for å linke til en tråd, men jeg synes tråden var totalt uinteressang. Det burde vært en annen farge på linkteksten også. Bra at du unngår standarfarge på resten, men jeg synes det var et tåpelig sitat. Oppsettet var heller ikke noe særlig. 2/10 Lenke til kommentar
Krisdoffer Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Glimti Tøft at du ytrer dine meninger, men noen av de gikk ikke hjem hos meg. Eller så er dette god bruk av ironi i noen av tilfellene. Vanskelig å vurdere. Synes oppsettet er greit, men litt rotete. Du kunne kanskje brukt noen andre farger også, men det er etter min personlige mening. 6/10 Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Krisdoffer Enkel og fin. Pluss for link. 8/10 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 (endret) Lekent High Five format. Samt link til dine bilder. Kan aldri slå feil med en solid High Five så det blir en fin 7 av 10 Treg var jeg gitt Pinup +Link(med fin blå skrift) +til en morsom tråd Vet ikke om det skal stå ningas eller ninjas men det får så være. Grei sitat. 6.5\10 Endret 21. desember 2009 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Danielzu: Første linje er så forferdelig tragisk idiotisk at jeg ikke klarer å forklare hvor dumt det blir engang. Og når jeg ikke klarer rakke ned på noe, da er det bra ille. Linje to derimot var morsom, men blir dessverre overskygga av idiotien til den første. 1.5/10 Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Nyhus Link som følger til video. Halveis interessant. Fint oppsett. 7/10 Lenke til kommentar
Datasmurfen Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 CypheroN Morsom sitat, med en smule alvorhet i... 8/10 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 @Datasmurfen. For å være ærlig så hadde du en kjedelig signatur. Faktafylt men ikke actionfylt. 3/10 Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 iStereo Kjent settning. Liker at du ikke har standarfarge og midtstilt oppsett. Vaneligvis liker jeg ikke unormal tykkelse på skriften, men her gjorde det seg. Men det burde ha vært i en settning slik det vanligvis er. 4/10 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå