Martin HaTh Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 +Liker utseendem +Midstilt +Rim -Litt casual -Er ikke sikker på om jeg skjønte det helt 7/10 Lenke til kommentar
sissluss Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 + midtstilt + ser ryddig og "rent" ut - totalt uintresangt for meg som ikke er gamer (men ligte navnet ditt på steam) 6/10 Lenke til kommentar
Olum Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 sissluss. Et smart sitat i fin farge. Fint at du får med hvem det er av, men det lyseblå er utrolig stygt. Du hadde heller ikke trengt å ha så lang avstand mellom sitatet og personen. Kunne fint dyttet inn noe annet også uten at det hadde blitt uryddig. 7.5/10 Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Olum + Enkel + Ikke "blenende" 10/10 Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 (endret) Hormonella Ganske bra. Småmorsom og original. Du kunne forøvrig droppet utropstegnene. Signaturer blir skjelden bedre av forstørret skrift, men denne gangen synes jeg ikke at det gjorde noe. 5/10 Endret 24. november 2009 av Glimti Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Glimti + sier meningene dine + greit oppsett - litt kjedlig - "wall of text" 6/10 Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 sveern + Forselige farger - Litt "rotete" 5/10 Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Kjedelig: 3/10 Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 +PSN + Den boring greia, men er flere som har den på forumet -Skjønnte ikke helt den telefon stolpen - Den øverste der skjønte jeg ikke noe av Bra fargebruk, men litt kjedelig med den vanlige blå fargen. Fint oppsett 8/10 Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 GrevenLight Pluss for flere linker og forskjellige farger. I utgangspunktet et bra oppsett, men at det ble skeivt med linjene på midten ødela en del. 7/10 (Tror foresten jeg har vurdert den en gang før). Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Ja, jeg vet Hvis noen er pro på signaturer og gjerne vil hjelpe hjelpe meg med det problemet er det bare å si ifra! VURDER GLIMTI Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Glimti +"Lett" og se på + Den røde setningen passer bra hvor den står:) - Er ikke enig med det, men det har jo ikke en dritt og si:P 8/10 Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Kjedelig farge Liker [] Litt morsom sitat 7/10 Lenke til kommentar
flasketut Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Sjekk ut min da Lenke til kommentar
Eaan Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Om den var ment for det sitatet som spør ''Lager trær som faller over lyd når ingen er der?'' så er den vel grei nok. Men som en vits var den latterlig tam. Siden den i det minste krenker noen får den 2/10 Bare husk å svare på den før deg. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Eaan Har vurdert den før, men da mener jeg å huske at jeg missforsto poenget. Det du egentlig ente var vel at det ikke finnes noen gud dersom jeg husker riktig av hva du forklarte og da fortjener den stor respekt. Samtidig er det ikke garantert å forstå betydningen av den, men den tar seg utsendemessig greit ut med plasseringen og fargen. 8/10 Lenke til kommentar
flasketut Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Wow Glimti, din var både depresiv og farlig....men du sier hva du støtter og viser dine meninger så hvorfor ikke 7/10 Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Sa meg ikke så spesiellt mye.. Kjedelig farge... 3/10 Lenke til kommentar
Sigurdl Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 (endret) Sorry, blanda denne tråden med ein annan tråd:(, forstår veldig godt poengsummen Glimti:D GrevenLight Litt interresang men tar litt for mykje plass etter mi meining, godt gjennomført og forskjellige farger. 6/10 Endret 3. desember 2009 av Sigurdl Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Sigurdl Beklager, men den var ekstremt kjedelig. Den forteller sannsyneligvis noe om hvem som har hjulpet deg med valget av julepreg på avataren, men inholdet er likevel totalt uinteressangt. Du linker heller ikke til brukeren, noe som er vanelig når man nevner navn i signaturer. Utenom å nevne at du har fått hjelp med juleavataren sier den heller ingen ting mer. Det eneste plusset er at den ikke har standarfarge. 1/10 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå