Papirstopp Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 (endret) + Egne meninger + "Deg selv" -/+ Litt standard farger. - Gir litt "asshole" inntrykk - Lite akseptert budskap - Negativt budskap Alt i alt, 5 av 10! Endret 26. oktober 2009 av Ole-ThInK Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Ingen stadarfarge nei. Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Glimti, en ting skal du ha, du tør å si dine meninger med den signaturen, dog så støtter jeg verken tortur, bio/kjemisk-våpen, legalisering av narkotika samt krig og kaos. Jeg gir deg 7/10 Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Var egentlig Ole-Think som skulle vært vurdert nå, men jeg tar dere begge: Ole-Think Grei nok tekst, men sa meg ikke stort. Pluss for midtstilt og bra fargebruk. 4/10 ole_marius Veldig bra. Fin og midtstilt signatur med godt oppsett. Masse linker og pluss for et par forumlinker. Mye bra som sto skrevet mellom linkene. Eneste minuset er at settningene har standarfarge. 9/10 Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Signaturen ville vært mye bedre om du tok den siste linja sort. Standardblåfargen drepte signaturen din. 6/10 Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Hvilken standarblåfarge? Du ser vel at det er grå? Vurder Nyhus. Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Nyhus Signaturen sier meg ingenting. Linken førte meg videre til siden til et band jeg må sjekke ut når jeg er på en pc med høytallere. Fargen, og at det var link til et band gir deg pluss. 4/10 Lenke til kommentar
frk_1337 Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Glimti: psykotisk bra, visuelt bra.. gir en litt å tenke på. 9/10 Hengende Lem: gir meg ikke så mye.. 1/10 Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 frk_1337 Beklager, men den sa meg definitivt ingen ting. I tillegg hadde den standarfarge. Men den får et lite pluss for å være så diskre at man ikke nødvendigvis ser den engang. Var gjort på en bra måte. 2/10 Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Hvilken standarblåfarge? Du ser vel at det er grå? Ser det nå, men har du byttet? Jeg er overbevist over at den var blå. Uansett, ville vært bedre om du tok den siste linja i sort også. Ikke vurder meg. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Den var mørkelilla da jeg skrev den, men det varte vel ikke et minutt engang. Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 (endret) Glimti Forumets mest geniale signatur dersom du faktisk står for de tingene, noe jeg tror du gjør. Er forresten enig i alle punktene. 10/10 Endret 28. oktober 2009 av Hengende Lem Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Så ikke helt ideen bak den første linja, og rekruttering i den andre trekker jo ikke såå mye opp at det gjør noe. Har alikevel sett værre. 3/10 Lenke til kommentar
Eaan Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Mr.Graves Like tankegangen, ikke glorete farger, men ikke standarfarger, og bra oppsett. 10/10 Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Eaan Den går imot religion og det er et gigantpluss! Samtidig sier den at det finnes en gud og det er et gigantminus! Men den gir ialefall ikke guden førsteplass! Hadde du byttet ut "god" med "world ville den vært ullkommen. 9/10 Lenke til kommentar
Eaan Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Glimti Sterke meninger og bra oppsett. Litt ekstremt kanskje? 10/10 om du faktisk mener det. Bare for å svare på inlegget ditt, sier ikke signaturen min at det finnest en gud, men at gud er noe mennesket laget, så snart de kunne tenke litt. Kanskje ment litt på hvor ignorant mennesker flest er. Lenke til kommentar
sissluss Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Eaan det var slik jeg og tok det.. folk trenger "gud" for å ha noe å tro på.. noe å se frem til, et "lys" i livet.. jeg har erstattet det med å tro på diveste mennesker i mitt liv heller 6/6 nydelig signatur! Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Bare for å svare på inlegget ditt, sier ikke signaturen min at det finnest en gud, men at gud er noe mennesket laget, så snart de kunne tenke litt. Kanskje ment litt på hvor ignorant mennesker flest er. Da så. Skjønte at det kunne være forskejllige måter å tolke den på, men da hadde jeg allerede skrvet ferdig. Takk for vurderingen foresten. Ikke vurder meg nå. Vurder sissluss. Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Sissluss + Enkel - Litt lite 5/10 Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Hormonella Pluss for en annen farge enn standar, men minus igjen for stor skrift. Den andre andre linjen hadde stadarfarge og det trekker ned, men link trekker opp. 3/10 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå