ole_marius Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Ikke komenter meg nå, ta GrevenLight. Hvilken farge anbefaler du som en erstatning for det den blå skriften? UH er vel fordi du har et annet politisk syn? Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Ikke komenter meg nå, ta GrevenLight. Hvilken farge anbefaler du som en erstatning for det den blå skriften? UH er vel fordi du har et annet politisk syn? Jeg er stor fan av fargen sort Ja, UH er fordi det. Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 (endret) Ikke komenter meg nå, ta GrevenLight. Prøvd i sort men ble for forstyrrende, likte best den orginale. Men en siste ting.... Som du kanskje har lagt merke til har jeg prøvd å få linkene i vært sitt hjørne og selve signaturen i midten. Men /center vil ikke fungere og ødelegger hele signaturen, derfor har jeg brukt _ understrek. Men klarer ikke helt å skjule den siden jeg ikke finner den riktige fargen. Har dog prøvd både G.I.M.P og Paint uten å hell. så hjelp? Endret 4. oktober 2009 av ole_marius Lenke til kommentar
Pepsi Max Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 +Organisert +Forskjellige farger +Godt sagt 9/10 Lenke til kommentar
Dumrian Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Godt sitat, likevel ganske kjedelig. 5/10 Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 + Bra sitat, supert du skriver hvem sitatet er hentet fra !!!! +Fine, behagelige farger + Synes det er kult at folk deler sin musikksmak. -egentlig ingenting 9/10 Lenke til kommentar
Skinkestek Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 + Likte fargevalget + Skjønte ikke helt linken til tredje linje. Var det noe jeg misset, eller er det feigt, på en korrekt måte, å passe på jentene og barna våre? Uansett, fin link. - Oppsett. Synes de to nederste skulle ha byttet plass. 7/10 Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Pent, oversiktelig, "nyttige" lenker, sitat. It's all good! 9/10 Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 LueDotten Pluss for flere linker samt varierende farger. Men dårlig oppsett trekker ned. 6/10 Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Glimti + greit oppsett +/- ok farger, men kunne vært bedre + sterke meninger 8/10 Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 (endret) + Fint oppsett. + Mye på liten plass. - Uinteressant for min del(untatt Last.fm og top250). - Forstyrrende farger+bold+strl. 6/10 Edit: Oida. Linjene var en glipp. Og FYI: Den forrige hadde også 5 linjer. Endret 11. oktober 2009 av LueDotten Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 LueDotten Den er på fem linjer og dermed overskrider den grensen. Var ellers bra med varriasjon i fargene, men tror den kunne fått et bedre oppsett med alt midtstilt. 0/10 pga. for mange linjer. Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Bra oppstilt Likte ikke den nederste fargen Heeelt uenig 4/10 Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 GrevenLight Pluss for flere linker og bra varriasjon av farger. Veldig godt oppsett også. Men det svarte hjertet ødela. 7/10 Forøvrig endrer jeg deler av signaturen igjen så den som vurderer den nå blir siste til å vurdere signaturen slik den ser ut nå. Lenke til kommentar
sissluss Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Glimti din var rå.. satt igjenn som en liiten pike som netopp hadde fått veldig store ord servert av faren.. :S men det tyder jo på at den er bra da.. sjokkerende =) 5/6 Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 + godt sitat - standardfarger - mye tekst 7/10 Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Quakecry Pluss for link til en bra tråd og pluss for en annen farge enn standaren , men jeg syntes teksten ble altfor stor. en andre linjen var bedre i størrelse og igjen pluss for å ikke bruke standarfarge. Midtstilt er dessuten bra. 7/10 Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 (endret) - Glimti (takk!) + Ikke standardfarger + Sier hva du mener + midstillt! 10/10 ! Endret 21. oktober 2009 av Quakecry Lenke til kommentar
sissluss Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 (endret) Quakecry: 6/6 på siste linje secret santa er og et herlig prosjekt men kansje litt for skrikende farge? linje nr. 2 er litt "kryptisk" sikkert for en er personlig og sterkt menenede, noe jeg liker godt 5/6 Endret 26. oktober 2009 av sissluss Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 sissluss Bra sitat. Mye sant der. Likte også veldig godt at du toa med hvem som har sagt det, ikke alle som gjør det. Også klart pluss for at sitatet hadde en annen farge enn standaren, men navnet var i standarfarge og det trekker ned. Samtidig er jeg mest glad i midtstilt, men alt i alt en bra signatur. 8/10 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå