KKake Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 (Dette blir forøvrig mitt siste innlegg i denne tråden før jeg gjør en liten forandring på signaturen). Wut? Signaturen din er jo kjennetegnet ditt. Menmen, da vil jeg være den siste til å vurdere den: Glimti + Sterke meninger + Personlig + Bra oppsett (- Drøye meninger) - Liker ikke rødfargen - Og litt kjedelig med svartfargen 8/10 Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Tja, jeg fikk vel ikke vurdert denne skikkelig forrige gang, såe. Den inneholder alt en god sig. bør ha: Linker farger, godt oppsett og innhold. 10/10 Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 +Dritkule farger egentlig +Et sitat jeg måtte lese to ganger av en fyr jeg ikke aner hvem er tør jeg ikke si noe imot +Veldig bra oppsett. Liker < -ikkeno Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Skjer med at alle glemmer å gi karakter? Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 9/10 sry glemte det viktigper Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 FlinkeFreddy Du skulle holdt deg til Bushsitater. Likte det mye bedre. Er totalt uinteresert i fortball, men du gjør personelige meninger utav signaturen og klart pluss for flere farger og ingen av dem er standarfarge. 3/10 (Dette blir forøvrig mitt siste innlegg i denne tråden før jeg gjør en liten forandring på signaturen). Wut? Signaturen din er jo kjennetegnet ditt. Ikke store endringen som du ser. Lenke til kommentar
Papirstopp Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Klart budskap og beskriver deg selv godt i få ord. Jeg likte ikke rød => brunt pga dette ble litt farge krasj, selv om det var bra tenkt. Men dette er nok bare en smaks sak. +Klart budskap +Oppsiktsvekkende +Din egen mening -Brun/rød fargen. Ble egentlig veldig krasj, og i tillegg til svart fargen. -Meningen, dette trekker ikke ned på karakter. Men meningene dine går i mot majoriteten av folket og vil "støte" mange. Karakter 7/10. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Fint oppsett, greie farger, selv om rødt og svart kan bli litt kjedelig... Sitatet er genialt, noe som trekker veldig opp 7/10 Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Hvorre™ Genialt. Og midtstilt trekker opp. Eneste som trekker litt ned var at det var en fæl farge selvom det også er pluss for å ikke ha standarfarge. Om det er et sistat burde du hatt med hvem som har sagt det, men samtidig ville det vel ødelagt oppsettet. 8/10 Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Likte den gamle bedre. + for innhold (selv om jeg må pressisere at jeg er uenig) - For oppsett og farvevalg. 7/10 Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Signatur du lker, i fine farger 9/10 Lenke til kommentar
vofferud Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 skjønte ikke helt din, så regner med at mesteparten av poenget ble borte da: 4/10 Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Kult sitat, men liker ikke fargen. 6/10 Lenke til kommentar
Papirstopp Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 (endret) Faen var for sen der. Ok men mye oppbrukt sitat. Kjedelige farger. +Kult og artig sitat -Oppbrukt -kjedelige farger 4/10 Jeg tror meningen med "Into each life some rain must fall!" er at ingen liv er bare fryden, regne symboliserer kanskje de litt tunge dagene og ting som går galt. Og ingen liv er fullkommende perfekte uten harde dager. Endret 23. september 2009 av Ole-ThInK Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Ole-ThInK Kjedelig budskap, men bra satt opp og bra bruk av farger. 2/10 Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Signatur som sier litt om deg og hva du mener, ikke originale farger! 8/10 Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Quakecry Abbsolutt sant. (Har regnet her i dag). Ikke originalfarge, men den hadde gjorrt seg bedre midtstilt. 7/10 Lenke til kommentar
Eaan Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Støtter noen punket i den, så det er bra. Midstilt og bra fargevalg. Vet ikke om den var ment helt seriøst, men god likevell. 9/10 Lenke til kommentar
vofferud Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 digger signaturen din som vanlig 10/10 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå