FlinkeFreddy Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Uinteressante linker, teit sitat, men helt greit oppsett. 5/10 Lenke til kommentar
edge Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Synes Bush-greia bare var teit av han, og ikke særlig morsomt.. Den andre tingen virker ikke, så ikke stort å si om den Skift farge på bush+midtstill eller gjør noe annet intressant så blir den bra 6/10 Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 (ps: satser på en enkel, ikkeglorete stil. Brute er nede for dagen, oppigjen i morgen) Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 FlinkeFreddy Fantastisk Bushsitat. Husker første gangen jeg leste det, men hadde ikke sett det på video før nå. Den andre sa meg ingen ting bortsett fra at signaturen hadde vært mye bedre uten. Men pga. førstelinjen blir det 10/10 Lenke til kommentar
simentp Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 5/10 rett og slett Sånn midt på treet Lenke til kommentar
Tepose. Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 simentp + Xbox 360 +- Ikke orginalfarger, men litt for masete farger. - Ser ikke så bra ut midtstillt, ville kanskje prøvd å ha noe på venstre side, og resten på høyre. 4/10 Lenke til kommentar
HalogenpæreUtenLys Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Fine, myke og behagelige farger som ikke tyter til overdreven oppmerksomhet. Alt veldig bra gjennomført. Gir en 9 av 10er for utseende. På en annen side gir innholdet mindre nyttig eller fornuftig informasjon. Lenke til kommentar
edge Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Kjekk link og herlig sitat fra herlig film. Personlig er jeg en fan av midtstilling, så kanskje det hadde vært en ide? 8/10 Lenke til kommentar
-MK- Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Tankevekkende sitat. Ble faktisk sittende fast i tankene mine en stund. Last.Fm link. Forholdsvis uinterressant med mindre du er på jakt etter ny musikk.. 7/10 Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Superkjedelig, men allikevel minimalistisk og ryddig 6 av 10 Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 FlinkeFreddy Likte dette Bushsitatet mye mindre og videoen var dermed langt fra like morsom. Den andre linjen interesserer meg like lite som sist. 6/10 Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 xhisor Første linjen var en personelig mening, men ikke det værste man kan mene. Andre linjen interesserte meg ikke. Tredje linjen derimot var strålende. 7!10 Lenke til kommentar
-Perry- Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Personlige meninger om Narkotika dødstraff og tortur, er ikke enig. Men fordi det så bra ut midtstilt og fargene passet blir det 38/100 Lenke til kommentar
Insense Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 (endret) Glimti Denne signaturen er den som gjør meg mest nysgjerrig her på forumet. Er dette dine meninger, er det ironi, er det et sitat? Anyway, det kan tolkes på mange måter, som er bra. Litt kunstnerisk (). Oppsettet er fint, men den rødt fargen er litt skarp, jeg foreslår en litt mattere og mørkere rødt farge. Blod er foresten mørke rødt, jeg regner med at rødt fargen symboliserer blod siden det er relevant til teksten? 8-9/10 -Perry- Siden jeg ikke er spesielt kyndig på datakomponenter oppfatter jeg signaturen din som bare bull og rot. Men fra et objektivt syn viser signaturen en av dine interesser. Den er også informativ. Fint oppsett. Standar farger og skrift, så det er ikke så mye å si om det. 7/10 Endret 8. juli 2009 av Insense Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Insense Meget bra, minimalistisk og stilig. Godt farvevalg. Eneste som trekker ned er den lille stregen i midten, den burde vært delt i to farger 9/10 Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Corporal Clegg Mye Pink Floyd ute å går her? Litt forstyrrende for øynene syns jeg. Kunne vært i en annen farge. Men herre, det er jo Pink Floyd. 8/10 Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 2/10 Synes den er rotete med de store bokstavene, for ikke å snakke om plasseringen Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 Cpt + Apocalypse Now! + Enkel og grei - Stor bokstav på 'Surf'? - Kjedelig med standard farger og plassering () 6/10 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå